Apskatīt tēmu
Modzas JAWA 638-0, 1988 gada.
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 11:54
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Sveiki! Vēršu vaļā tēmu par savu mocīti, lai viss ir vienā vietā. Tātad, jau piektdienas vakarā pļāpu sadaļā izteicu savu sāpi. Ceturto ātrumu kā ieslēdzu, tā arī vairs nevarēju izslēgt. Vakar sanāca būt Līvānu pusē. Sarunāju, ka Edgars ar savu pieredzējušo aci apskatīs kārbu. Pārškeļot motoru paverās šāds skats foto2.inbox.lv/...020664.jpg foto2.inbox.lv/...020666.jpg Bez tā visa, atklājās, ka kaut cik sakarīgs ir tikai kloķvārpstas labās puses gultnis. Centrālais un kreisajā pusē ir uz izjukšanas robežas tuvākajā laikā. Šajā sakarā man radās daži jautājumu: 1.Kādu firmu ražojuma gultņus kloķenēm ir likuši šeit komunicējošie vīri? Kāpēc tieši konkrētos? 2.Dzinējs ir veicis nepilnus 40 000 km. Vai pie vienās sāpes ir jēga mainīt gultņus klaņiem, neskatoties uz to, ka tie vēl šķiet lietojami? 3.Un visbeidzot, kur var kvalitatīvi par adekvātu naudiņu pārpresēt un nocentrēt kloķvārpstu? Ceru, ka padalīsities savā pieredzē un novērojumos. Jautājums moderātoriem, kāpēc manis ieliktie linki uz bildēm nav aktīvi. Ko daru ne tā kā vajag? Labojis Kaarlis uz 30-04-2012 12:55 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 13:01
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Par kloķenes remontu tev jāmeklē Siliņš no Ādažiem- laikam labākais no meistariem. Pateiks tev visu ko darīt un nedarīt ar klaņiem un gultņiem. Man nav viņa numura, varbūt kāds padalīsies. Linkus izlaboju, turpmāk linku veidošanai izmanto atbildes loga apakšā atrodamās pogas- šoreiz piektā no kreisās. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 16:09
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Protams, ja motors paarshkjelts vajadzeetu klokjeni norestaureet. Izadriit visu, lai tur nav jaalien ilgs laiks. Kas jaadara, droshvien uzzinasi, kas iedosi mestaram. Klokjenes meistari, kurus varu rekomindeet no savas pieredzes: Silinjsh Adazji 29118880 Georgs Valmiera 26450488 Esmu taisiijis pie abiem, bet naakamreiz, ja jaaizveelaas, vienoziimiigi grieziishos pie Georga. |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 16:36
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Pavisam nesen devu kloķeni pārpresēt pie Siliņa. Esmu apmierināts, viss izskatās kā jauns. Cena bija 70 ls. Bet viss salikts jauns, klaņiem gultņi, bukses, pirksti jauni, var teikt kloķene kā jauna. Intereses pēc rīt pie vietējā meistara mēģināšu sarunāt lai pārbauda vai ir labi iecentrēta, bet domāju, ka viss būs ok. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 17:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
oilmaster rakstīja: Protams, ja motors paarshkjelts vajadzeetu klokjeni norestaureet. Izadriit visu, lai tur nav jaalien ilgs laiks. Kas jaadara, droshvien uzzinasi, kas iedosi mestaram. Klokjenes meistari, kurus varu rekomindeet no savas pieredzes: Silinjsh Adazji 29118880 Georgs Valmiera 26450488 Esmu taisiijis pie abiem, bet naakamreiz, ja jaaizveelaas, vienoziimiigi grieziishos pie Georga. Valmieriets tak piemet tikai ciparu Siliņa virpotajām detaļām... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 30-04-2012 21:20
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Mani māc tādas pašas domas kā Kārli,vismaz attiecībā uz -kloķenēm-. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-05-2012 17:34
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Nu, tāpēc jau ir izvēle. Dalos personīgajā pieredzē un to cenšos te atspoguļot. Man tomēr patīk Georga garantija un attieksme pret uzticēto darbu. Ja kāds domā savādāk, respektēju to. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 03-05-2012 18:04
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Par kloķenes pārpresēšanu tā kā nedaudz būtu skaidrs. Bet ne vārda neredzu atbildei uz jautājumu par gultņiem. Nav mainīti, noslēpums vai kā.... |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-05-2012 18:51
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ja ir iespēja, protams, ka mainam, pie vienas sāpes. Par blīvslēgiem nerunājot.Kloķenes iekšējos 100% ka mainam. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 03-05-2012 21:59
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Gultņus es saliku laikam slovāku,,žilinaa ražoti,,bet var jau likt krutākus,,japānju,galvenais lai ir domāti apgriezieniem, C3 apzīmējums! blīvslēgus rīgā gultņu veikalā var dabūt.un gultņus arī! Kloķeni es arī Adažos remontēju,,labi! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 03-05-2012 23:21
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Es par to C3 stipri šaubos. C3 ir mazliet lielāka spēle kā parastam, lai pie lieliem apgriezieniem sasilstot nieiesprūstu. Nu nav Jawai tie apgriezieni ilgstoši lielāki par 5000, lidz ar to mēs uzliekam vaļīgākus gultņus, kuriem ar nepietiekošiem apgriezieniem spēle varbūt nepazūd. Bet tā kā tur ir mm simtdaļas vai tūkstošdaļas mēs to vienkārši nepamanām. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 23-05-2012 08:40
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Tā kā šis darbiņš man stāv priekšā, tad interesē, kā šeit komunicējošie vīri ir pieslīpējuši dzinēja kartera pusītes pirms salikšanas kopā? |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 23-05-2012 08:45
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Un jā Laaci_ar07, nekur neesmu pazudis, tepat vien grozos, pagaidām gan "bez riteņiem" diemžēl. Pagaidām.. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-05-2012 22:30
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Elementāra lieta- stikla gabals un abrazīva pasta- kaut vai motoreļļa un šmirģeļa draza- uz stikla virsū un laidenām apļveida kustībām, kamēr vēlamais rezultāts, pēc tam rūpīga mazgāšana!!! Pārāk gluda virsma nav vēlama- nebūs poru kur palikt hermētiķim- vienīgajam blīvmateriālam. Tā kā kartera puses būs mainījušas izmērus- neizbēgama kloķvārpstas un ātrumkārbas centrēšana- žargonā sakot šeibošana. Lai veicās! |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 24-05-2012 11:50
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
AldisK rakstīja: Es par to C3 stipri šaubos. C3 ir mazliet lielāka spēle kā parastam, lai pie lieliem apgriezieniem sasilstot nieiesprūstu. Nu nav Jawai tie apgriezieni ilgstoši lielāki par 5000, lidz ar to mēs uzliekam vaļīgākus gultņus, kuriem ar nepietiekošiem apgriezieniem spēle varbūt nepazūd. Bet tā kā tur ir mm simtdaļas vai tūkstošdaļas mēs to vienkārši nepamanām. C3 ir paaugstinātas spēles gultņi kuru lodīšu diametrs ir par dažiem mikrometriem mazāks kā parastajiem. Kā jau Aldis teica - paaugstināta spēle starp čaulu un lodīti. Aldis kļūdījās apgalvojumā par apgriezieniem. Šos gultņus izmanto mezglos kas pakļauti paaugstinātai temperaturai - gultnim sasilstot spēle izzūd un gultnis strādā normāli. Standarta gultņa normāla darba temperatūra ir līdz 70 grādiem pēc celsija. Domāju Jawas kloķenes gultņi dabū piedzīvot arī lielākas temperatūras, līdz ar to droši varu apgalvot, ka kloķvārpstas gultņus veselīgāk likt būtu C3 izpildījumā. Nu un par tiem apgriezieniem, standarta mezglos tā arī ir kā Aldis raksta - kā likums, pieaugt apgriezieniem palielinās temperatūra. Tikai ne vienmēr siltuma avots ir gultņa darbība. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 03-08-2012 19:30
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Vakar biju ar mocīti uz TA. Neviena aizrādījuma, nepagāja i 15 minūtes, kā varēju doties projām, kaut kāda garlaicība.... |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 02-10-2012 07:48
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk... Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo... forum.jawaold.su/...p;start=30 Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-10-2012 09:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
modza rakstīja: Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk... Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo... forum.jawaold.su/...p;start=30 Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās? Pirms taisi, nostiprini astei caurules lai nelocās uz leju. Bildē redzama deformācija pilnā krāšņumā. Varu parādīt pāris piemērus kā nostiprināt. Es taisiju savādāk taču abi varianti izskatās ne pārāk. Toties funkcionē. Kad nevajag, ņemu nost. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 02-10-2012 11:46
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis rakstīja: modza rakstīja: Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk... Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo... forum.jawaold.su/...p;start=30 Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās? Pirms taisi, nostiprini astei caurules lai nelocās uz leju. Bildē redzama deformācija pilnā krāšņumā. Varu parādīt pāris piemērus kā nostiprināt. Es taisiju savādāk taču abi varianti izskatās ne pārāk. Toties funkcionē. Kad nevajag, ņemu nost. Aste it kā ir pastiprināta... foto2.inbox.lv/...030208.jpg Praktiski jau tas bagāžnieks vienmēr ir vajadzīgs... ...ja uz tā piestiprina kasti. Apnikusi tā mūžīgā mugursomas un ķiveres visur līdzi staipīšana... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 02-10-2012 20:02
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Laikam jau pilnīgi piekrītu. Ja vien tā bagāžas kaste nav pilnīgās pretrunās ar mocīti, vai tā lietošanas koncepciju, ir tikai super, ka ir vieta, kur ielikt ķiverīti vai ikdienā nepieciešamo bagāžiņu. Ikdienā braucu ar maxi rolleri, vai arī, retākā ikdienā ar Jawu ar blaķeni. Pieredze pagaidām mani ir iemācījusi vairākas dzīves gudrības. 562 Veloreksā tomēr nav vēlams aiz beņķa glabāt lietas, kas uzsūc mitrumu, jo lietus gadījumā, tur tomēr nav nebūt hermētiski. Aizmugures kastē, savukārt, vajadzētu atturēties vest laptopu, vai aliņu stikla pudelēs. Plīst, jo tā vieta pastiprināti izjūt ceļa nelīdzenumus. Šajā ziņā ir ideāla bagāžas vietne rollerim zem beņķa. Droši pret ceļa nelīdzenumiem, hermētiski, vietas pietiek gan 17" kompītim, gan nesaburzītam uzvalciņam. Mīnusi- dzinējs drusku uzsilda aliņu. |
|
Iet uz forumu: |