Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Modzas JAWA 638-0, 1988 gada.
modza
Sveiki! Vēršu vaļā tēmu par savu mocīti, lai viss ir vienā vietā.
Tātad, jau piektdienas vakarā pļāpu sadaļā izteicu savu sāpi. Ceturto ātrumu kā ieslēdzu, tā arī vairs nevarēju izslēgt. Vakar sanāca būt Līvānu pusē. Sarunāju, ka Edgars ar savu pieredzējušo aci apskatīs kārbu. Pārškeļot motoru paverās šāds skats
foto2.inbox.lv/...020664.jpg
foto2.inbox.lv/...020666.jpg
Bez tā visa, atklājās, ka kaut cik sakarīgs ir tikai kloķvārpstas labās puses gultnis. Centrālais un kreisajā pusē ir uz izjukšanas robežas tuvākajā laikā. Šajā sakarā man radās daži jautājumu:
1.Kādu firmu ražojuma gultņus kloķenēm ir likuši šeit komunicējošie vīri? Kāpēc tieši konkrētos?
2.Dzinējs ir veicis nepilnus 40 000 km. Vai pie vienās sāpes ir jēga mainīt gultņus klaņiem, neskatoties uz to, ka tie vēl šķiet lietojami?
3.Un visbeidzot, kur var kvalitatīvi par adekvātu naudiņu pārpresēt un nocentrēt kloķvārpstu?
Ceru, ka padalīsities savā pieredzē un novērojumos.
Jautājums moderātoriem, kāpēc manis ieliktie linki uz bildēm nav aktīvi. Ko daru ne tā kā vajag?
Labojis Kaarlis uz 30-04-2012 12:55
 
Kaarlis
Par kloķenes remontu tev jāmeklē Siliņš no Ādažiem- laikam labākais no meistariem. Pateiks tev visu ko darīt un nedarīt ar klaņiem un gultņiem. Man nav viņa numura, varbūt kāds padalīsies.
Linkus izlaboju, turpmāk linku veidošanai izmanto atbildes loga apakšā atrodamās pogas- šoreiz piektā no kreisās.
 
oilmaster
Protams, ja motors paarshkjelts vajadzeetu klokjeni norestaureet. Izadriit visu, lai tur nav jaalien ilgs laiks. Kas jaadara, droshvien uzzinasi, kas iedosi mestaram.
Klokjenes meistari, kurus varu rekomindeet no savas pieredzes:
Silinjsh Adazji 29118880
Georgs Valmiera 26450488

Esmu taisiijis pie abiem, bet naakamreiz, ja jaaizveelaas, vienoziimiigi grieziishos pie Georga.
 
Jancic
Pavisam nesen devu kloķeni pārpresēt pie Siliņa. Esmu apmierināts, viss izskatās kā jauns. Cena bija 70 ls. Bet viss salikts jauns, klaņiem gultņi, bukses, pirksti jauni, var teikt kloķene kā jauna. Intereses pēc rīt pie vietējā meistara mēģināšu sarunāt lai pārbauda vai ir labi iecentrēta, bet domāju, ka viss būs ok.
 
Kaarlis
oilmaster rakstīja:

Protams, ja motors paarshkjelts vajadzeetu klokjeni norestaureet. Izadriit visu, lai tur nav jaalien ilgs laiks. Kas jaadara, droshvien uzzinasi, kas iedosi mestaram.
Klokjenes meistari, kurus varu rekomindeet no savas pieredzes:
Silinjsh Adazji 29118880
Georgs Valmiera 26450488

Esmu taisiijis pie abiem, bet naakamreiz, ja jaaizveelaas, vienoziimiigi grieziishos pie Georga.

Valmieriets tak piemet tikai ciparu Siliņa virpotajām detaļām...
 
Guntis
Mani māc tādas pašas domas kā Kārli,vismaz attiecībā uz -kloķenēm-.
 
oilmaster
Nu, tāpēc jau ir izvēle. Dalos personīgajā pieredzē un to cenšos te atspoguļot.
Man tomēr patīk Georga garantija un attieksme pret uzticēto darbu.
Ja kāds domā savādāk, respektēju to.
 
modza
Par kloķenes pārpresēšanu tā kā nedaudz būtu skaidrs. Bet ne vārda neredzu atbildei uz jautājumu par gultņiem. Nav mainīti, noslēpums vai kā....Smile
 
oilmaster
Ja ir iespēja, protams, ka mainam, pie vienas sāpes. Par blīvslēgiem nerunājot.Kloķenes iekšējos 100% ka mainam.
 
Laacis_ar07
Gultņus es saliku laikam slovāku,,žilinaa ražoti,,bet var jau likt krutākus,,japānju,galvenais lai ir domāti apgriezieniem, C3 apzīmējums! blīvslēgus rīgā gultņu veikalā var dabūt.un gultņus arī! Kloķeni es arī Adažos remontēju,,labi!
 
AldisK
Es par to C3 stipri šaubos. C3 ir mazliet lielāka spēle kā parastam, lai pie lieliem apgriezieniem sasilstot nieiesprūstu. Nu nav Jawai tie apgriezieni ilgstoši lielāki par 5000, lidz ar to mēs uzliekam vaļīgākus gultņus, kuriem ar nepietiekošiem apgriezieniem spēle varbūt nepazūd. Bet tā kā tur ir mm simtdaļas vai tūkstošdaļas mēs to vienkārši nepamanām.
 
modza
Tā kā šis darbiņš man stāv priekšā, tad interesē, kā šeit komunicējošie vīri ir pieslīpējuši dzinēja kartera pusītes pirms salikšanas kopā?
 
modza
Un jā Laaci_ar07, nekur neesmu pazudis, tepat vien grozos, pagaidām gan "bez riteņiem" diemžēl. Pagaidām..
 
Kaarlis
Elementāra lieta- stikla gabals un abrazīva pasta- kaut vai motoreļļa un šmirģeļa draza- uz stikla virsū un laidenām apļveida kustībām, kamēr vēlamais rezultāts, pēc tam rūpīga mazgāšana!!! Pārāk gluda virsma nav vēlama- nebūs poru kur palikt hermētiķim- vienīgajam blīvmateriālam. Tā kā kartera puses būs mainījušas izmērus- neizbēgama kloķvārpstas un ātrumkārbas centrēšana- žargonā sakot šeibošana. Lai veicās!
 
turists
AldisK rakstīja:

Es par to C3 stipri šaubos. C3 ir mazliet lielāka spēle kā parastam, lai pie lieliem apgriezieniem sasilstot nieiesprūstu. Nu nav Jawai tie apgriezieni ilgstoši lielāki par 5000, lidz ar to mēs uzliekam vaļīgākus gultņus, kuriem ar nepietiekošiem apgriezieniem spēle varbūt nepazūd. Bet tā kā tur ir mm simtdaļas vai tūkstošdaļas mēs to vienkārši nepamanām.


C3 ir paaugstinātas spēles gultņi kuru lodīšu diametrs ir par dažiem mikrometriem mazāks kā parastajiem. Kā jau Aldis teica - paaugstināta spēle starp čaulu un lodīti. Aldis kļūdījās apgalvojumā par apgriezieniem. Šos gultņus izmanto mezglos kas pakļauti paaugstinātai temperaturai - gultnim sasilstot spēle izzūd un gultnis strādā normāli. Standarta gultņa normāla darba temperatūra ir līdz 70 grādiem pēc celsija. Domāju Jawas kloķenes gultņi dabū piedzīvot arī lielākas temperatūras, līdz ar to droši varu apgalvot, ka kloķvārpstas gultņus veselīgāk likt būtu C3 izpildījumā.

Nu un par tiem apgriezieniem, standarta mezglos tā arī ir kā Aldis raksta - kā likums, pieaugt apgriezieniem palielinās temperatūra. Tikai ne vienmēr siltuma avots ir gultņa darbība.
 
modza
Vakar biju ar mocīti uz TA. Neviena aizrādījuma, nepagāja i 15 minūtes, kā varēju doties projām, kaut kāda garlaicība....Grin
 
modza
Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk...Smile Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo...
forum.jawaold.su/...p;start=30
Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās?
 
Kaarlis
modza rakstīja:

Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk...Smile Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo...
forum.jawaold.su/...p;start=30
Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās?

Pirms taisi, nostiprini astei caurules lai nelocās uz leju. Bildē redzama deformācija pilnā krāšņumā. Varu parādīt pāris piemērus kā nostiprināt. Es taisiju savādāk taču abi varianti izskatās ne pārāk. Toties funkcionē. Kad nevajag, ņemu nost.
 
modza
Kaarlis rakstīja:

modza rakstīja:

Ja brauciens kaut kur nebūt ir ilgāks par vienu dienu, tad bez bagāžas neiztikt. Bez bagāžnieka vēl jo vairāk...Smile Neta dzīlēs priekš 638 atradu lūk šo...
forum.jawaold.su/...p;start=30
Ir doma ko līdzīgu sameistarot. Kā no malas izskatās?

Pirms taisi, nostiprini astei caurules lai nelocās uz leju. Bildē redzama deformācija pilnā krāšņumā. Varu parādīt pāris piemērus kā nostiprināt. Es taisiju savādāk taču abi varianti izskatās ne pārāk. Toties funkcionē. Kad nevajag, ņemu nost.

Aste it kā ir pastiprināta...
foto2.inbox.lv/...030208.jpg
Praktiski jau tas bagāžnieks vienmēr ir vajadzīgs... ...ja uz tā piestiprina kasti. Apnikusi tā mūžīgā mugursomas un ķiveres visur līdzi staipīšana...Smile
 
aivarsz
Laikam jau pilnīgi piekrītu. Ja vien tā bagāžas kaste nav pilnīgās pretrunās ar mocīti, vai tā lietošanas koncepciju, ir tikai super, ka ir vieta, kur ielikt ķiverīti vai ikdienā nepieciešamo bagāžiņu. Ikdienā braucu ar maxi rolleri, vai arī, retākā ikdienā ar Jawu ar blaķeni. Pieredze pagaidām mani ir iemācījusi vairākas dzīves gudrības. 562 Veloreksā tomēr nav vēlams aiz beņķa glabāt lietas, kas uzsūc mitrumu, jo lietus gadījumā, tur tomēr nav nebūt hermētiski. Aizmugures kastē, savukārt, vajadzētu atturēties vest laptopu, vai aliņu stikla pudelēs. Plīst, jo tā vieta pastiprināti izjūt ceļa nelīdzenumus. Šajā ziņā ir ideāla bagāžas vietne rollerim zem beņķa. Droši pret ceļa nelīdzenumiem, hermētiski, vietas pietiek gan 17" kompītim, gan nesaburzītam uzvalciņam. Mīnusi- dzinējs drusku uzsilda aliņu. Smile
 
Iet uz forumu: