Oilmaster JAWA 350/360
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 12:52
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Sveiki!
Nākamais projekts.
Saņēmu viņu šādu.
Bildi vēlāk sagriezīšu pareizi
Motors Izjaukts, no viņa daudz detaļu k-kur nozudušas. Mocis sastāv no mikšļa, dažādām JAWA modifikācijām.
Sāku ar alumīnija detaļu pulēšanu.
Sapulēts bremžu trumulis. Mainīts slēgtie SKF gultņi. Vienam ratam apvirpota trumuļa bremžu virsma. Jauni spieķi, galvas, aploce, kamera, apvalks un spieķojums.
|
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 12:58
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Aizmugures dakšai bukšu sēža izļurkāta, Tāpēc Bukses tika virpotas pēc cita ārējā izmēra. Asij iefleksēts eļļošanas kanāls. Eļļošana pārtaisīta uz nipeli.
Nocinkotas veselās detaļas.
Motoram mainīti visi gultņi.
Puse kārba jauna.
Kloķene restaurēta.
Sajūga kurvis ar diskiem un ķēdi jauns.
Cilindri, slīpēti honēti uz remonta virzuļiem.
Orģinālā aizdedze nomainīta uz jaunā tipa bezkontaktu VAPE 12V 200W.
utt.
Priekšējie štoki taisni, mazliet uzpulēta blīvslēgu virsma. Bukses un blīvslēgs jauns.
Apakšējās hroma glāzes pārhromētas.
Melnā salikšana, smilšošana.
Sānu kastes jaunas un ķēžu sargi jauni. Čehoslovāku no Ikšķiles tirgus plašumiem. 
Detaļas nokrāsotas un sastrīpotas.
Labojis oilmaster uz 15-12-2016 13:08
|
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 13:14
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Benķa atslēga jauna. FAB orģināls.
Centrālā kāja jauna. Vecajai pirksta vieta ovāla.
|
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 13:20
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Salasīts lampas korpus.
Spidometrs pārlasīts pie Valmieras Georga. Hroma aploce jauna.
Aizdedzes atslēga jauna.
Priekšējā lampa.
Amīšiem hidraulikas un hroma glāzes jaunas.
Sagarinātas nerūsējošā tērauda motora un amīšu skrūves.
Labojis oilmaster uz 15-12-2016 13:26
|
|
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 16:49
|

Veteran Member

Ziņojumi: 615
Pievienojies: 12.11.12
|
Tev gan baigie tempi!!!! Kā no konveijera! Skaisti!
Labojis morgans uz 15-12-2016 21:01
|
|
|
|
Rich |
Ziņojums ievietots 15-12-2016 16:57
|

Moderator

Ziņojumi: 504
Pievienojies: 25.06.13
|
Tādas aizdomas, kad Ganību dambī ir atverta augstāka līmeņa Jawa rūpnīcas filiāle  . |
|
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 16-12-2016 09:28
|

Member

Ziņojumi: 84
Pievienojies: 28.02.13
|
Tā laimīgā omīte! |
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 29-12-2016 17:17
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Aizmugures zobrats jauns. Slēgtais gultnis SKF.
Amīši savās vietās. Bukses jaunas.
Stūres plaukts vietā. Gultņi jauni, plauka skrūves jaunas.
Rats vietā. Ķēdes spriegotāji jauni.
Štoki savās vietās. Daudz foršāk to ir darīt, ja ir spec instruments. Starp citu, oriģināls, no JAWA rūpnīcas.
Eļļa Motul fork oil. 15 w.
Plaukta gumijas jaunas.
Priekšējais dupīts savā vietā. Smuki pa centru nostājās.
Priekšējais ripulis. Vāks jauns.
Bremžu loki jauni, no JAWA 640. Starpība starp vecajām, kniedētājam milzīga. Bremzēšanas efektivitāte daudz labāka.
Priekšējam ratam iegāja iekšā, aizmugurējam vajadzēja apvirpot, jo viņas ir plusā. Rūpnīcā viņas apvirpo un tad liek jaunā trumulī.
Asis jaunas. No nerūsējošā tērauda.
Runājot par priekšējo asi. Tiem, kam ir ar to šķelto buksi, tās vajadzētu izmest miskastē. Vajag tā kā bildē. To rūpnīca sāka darīt ar 634 modeli un ne par velti.
Salikts pakaļējais dupītis. Numura pamatne no nerūsējošā tērauda. Nav jāborē caurumi numura zīmē.
Vadi - gatavais komplekts.
Motors vietā.
Kurbulis jauns.
Ķēdes sargi.
Ķēde jauna.
Ja līdz šim sānu un aizmugures rokturi bija jāpārhromē, jo bija pieejami tikai Turku mēsli, tagad viss atrisinājies. Šie ir Čehu ražojums. Viss pasē kā vajag.
Jaunā izplude!

Spec instruments.
[URL=http://www.bildites.lv/a/n7gkhqsm#7vy55nyc]
[IMG]http://www.bildites.lv/images/7vy55nyc/32550/thumbnail.jpg[/img] is not a valid Image.[/URL]
Kāpšļi jauni.
Valaaa!! 
Spidometra troses sagatavošana darbam. 
Gaisa filtrs savā vietā. Elements jauns. Starp citu modeļiem 353, 354, 360 gumija uz gaisa filtru izskatās šādi. Ar čoku 
Bākas vaigi. Nevis pārhromēti, bet jauni. Slovāka uzņēmuma ražoti. Pieguļ ideāli un hroms, kā spogulis. Pārhromētiem ir iespēja ieberzties uz to ka procesā viņi savērpsies un nepiegulēs uz bākas kā vajag. Degvielas krāns jauns.
Labojis oilmaster uz 29-12-2016 22:27
|
|
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 30-12-2016 11:37
|

Veteran Member

Ziņojumi: 629
Pievienojies: 29.03.12
|
Principā jau gatavs! tikai tālu nepārdot,lai var priecēt tautu!
Tas čoks ir labs tagadējiem apstākļiem,es auksstajā garažā šad tad uzdarbinu ar šamo čoku,rūc tukšģaitā uzreiz labi,bet kā gribi uzdot, tā lejas ciet. vasarā aizlejas uzreiz, |
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 01-02-2017 19:19
|

Veteran Member

Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Tālāk. Stūre jauna, hromēta un visi pārējie lariņi.
Pielikts sānu spogulis
Bija problēma ar bremžu pedāli. Ienāca prātā sulba doma, pamēģināt pielikt Turcijas izstrādājumu.
Pēc pus dienas jāšanās ar pareizu ģeometrijas dabūšana. Pielikt viņu izdevās. Kārtīgi izspiedu bremzi, aprāvās šlice svirai.
Viņš dodas tur, kur vairums Turcijas ražotās virsbūves rezerves daļas:
Beigās, paveicās iegādāties jaunu, veco laiku. Viss štokos!
Pielikta reģistrācijas zīme rāmīti. Pa smalko!
Kārlis uzņēmās elektrības izvilkšanu. Par pamatu izmantoja jaunu vadu komplektu. Ja jau baigi nelamājās, gana labs viņš ir
Vakar vakarā dabūjām dziesmā. Sīkumi vēl palikuši, bet domāju, ka uz nākamo nedēļu arī šis projekts beidzot būs nobeigts! |
|
|