Apskatīt tēmu
JAWA 634.08 1979 gads
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 17-05-2012 21:15
|
![]() Admin ![]() Ziņojumi: 2274 Pievienojies: 14.02.12 |
Taisu garo rakstu, kamēr vēl esmu, tā teikt, uz viļņa, jo šodien tika nobraukti pirmie, tikai apmēram 10 km! pēc 8 mēnešu garas darbošanās ap un par Jawiņu, izjaucot to mazā rosoliņā un pēc tam liekot to LEGO kopā. Tika pieņemts, ka ir tā diena, kad Jawiņu var oficiāli nodot ekspluatācijā, teorētiski laižot ielās. Tāpēc, izmetot nelielu lociņu pa Rīgu, aizbraucu uz nākošo dislokācijas vietu, gandrīz blakus motormuzejam, kur sestdien, 2012. gada 19. maijā tas brīnums tiks stādīts priekšā retrotehnikas GURU komisijai. Smieklīgākais, ka es, kā likumpaklausīgs cilvēks biju nolēmis šo atrakciju veikt jau vakar. Pirmo reizi mūžā internetā CSDD lapā sakārtoju vienas dienas atļauju. Nospiežot enter, sapratu, ka pasākums ir iesācies un neatgriezenisks, otra šāda atļauja man varēt būt nepieciešama braucot uz TA, vairāk iespējas gada laikā legāli pārvietoties pa ceļiem bez TA netiek dotas. Katrs neveiksmīgs eksperiments, jeb maksa par skolu ir 2,50 LVL pie tehniskās apskates. Bet, vakar, kad bija jābrauc: 1) sākās diezgan pamatīgs lietus. 2) sapratu, ka manas drēbītes nav īsti atbilstošas laika apstākļiem, lai pēc brauciena atsēdētu atlikušo dienu birojā, bez tam lietus apģērbu esmu piemirsis otrā mocītī. 3) Jawiņai baigi negribējās pamest ziemas mītni un šī izmeta vēl pāris pigorus. Tas pielika punktu, pārbraukšanu pārcēlu uz šodienu. UN BRAUCU KĀ VIENS KĀRTĪGS SLIKTAIS! Pa nelegālo, lepni paceltu galvu, garām visiem 4 ceļā pamanītajiem, dažādos virzienos uzstādītajiem fotoradariem. Un tad vēl, kā likumpaklausīgais cilvēks, sāku domāt, ka Jawai, laikam tomēr nav ne mazākās vajadzības pielikt pie numura zīmes centrālaās atslēgas motoriņu, kas ieslēdzot 2 gaņģi to numurzīmi noliktu horizontāli, mazinot atsevišķu privātuzņēmēju peļņu. Varu samuldēties, bet kādus 30 gadus nebiju braucis ar šāda tipa mopēdu, kas aprīkots ar blaķeni. Mazliet jocīgas labā pagrieziena sajūtas. Tad vēl likās, ka ne velna tas priekšmets neiet. Kādreiz gan tā nelikās, bet laiki mainās. Un vēl- pagriezieni pie labās rokas, slēdzami uz priekšu un atpakaļ. Pirms katra manevra, pieķēru sevi pie domas, ka man ir sarežģījumi saprast, kurā virzienā tad tas slēdzis jābīda. Pēc manevra, zemapziņā mēģināju to pagriezienu izslēgt uzspiežot uz slēdža. Atkal garām. Jautri. Tā nu es kā tāds viens riktīgs bumbieris vizinājos pa Rīgu, pats par sevi ņirgdams. Bet, teikšu jums godīgi, sajūtas neatkārtojami pozitīvas. Nu jā... Un, bēdīgais stāsts, protams ir par to, ka starp kreiso izpūtēja līkumu un cilindru bikiņ tomēr nāca ārā melnais foršais, pielabojot motora un bikšu staras krāsojumu. Negatīvās lietas, ko konstatēju- manā uztverē neloģiski stipri purina stūri. Ātrāk pqr 70km/h token neuzgriezu nevienu brīdi. Stūres demferis? Priekšējā rata balansēšana (tik mazos ātrumos)? Mitas riepa? Pamāciet jaunu gurķi un pakomentējiet. Protams, milzīgais paldies, jāsaka mana mocīša "krusttēvam" Ivaram Blūmfeldam, motosporta veterānam, labam mehāniķim ar zelta rokām un patiesu sapratni par tehniku. Un sākot šo projektu, nekad neaizmirsīšu to dzirkstīti vīra acīs, kad lūdzu man palīdzēt projekta īstenošanā. Te viņš ir: [img]http://www.bildites.lv/images/amcu7a7t8rucy7a183z.jpg[/img] is not a valid Image. Tas pats attiecināms uz manu bērnu dienu čomu Raimondu, kurš entuziasma vadīts, taisīja man visas iespējamās uzlīmes, krāsoja bākas vaigus, uzražoja kvalitatīvas dubļu gumijas ar attiecīgajam laikmetam atbilstošajiem logotipiem. Super. Protams, milzīgās pateicības par lielāku vai mazāku palīdzēšanu visiem Jawistiem, kas ar padomu, palīdzību, detaļām, u.t.t. ir palīdzējuši man īstenot šo projektu. Galvenokārt, Raimim, Aldim, Guntim un Kārlim. Esmu dzīvojies pietiekami daudz dažādu motociklistu sabiedrībā, bet skaidrs ir viens, ka tie ļaudis, kas definējami, kā Youngtimer Jawa atjaunotāji, jeb reanimatori pa lielākai daļai ir pilnīgi savādāk domājoši un daroši. Nu tāda, kā liela ģimene. Un tas ir jauki un neatkārtojami forši. Tāds mans stāsts par pirmajām sajūtām. Laika gaitā, saņemšos un ielikšu pa kādai bildei no reanimācijas gaitas. Daudz nav, bet kaut kas ir uzkrāts, jo sirdī neesmu baigais fotogrāfs. Labojis aivarsz uz 17-05-2012 23:45 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 17-05-2012 21:24
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ar to vienu dienas atļauju vari braukt,kamēr slikti paliek,ne jau to VIENU denu. Jo apmaksājot šo pakalpojumu,nekur neuzrāda datumu KAD brauksi, Vismaz es to tā uztvēru,un rīkojos... ![]() Tik CP ja nu pēkšņi apturēs,būs jāizdomā kā un kāpēc TĀ brauc uz TA ![]() Es pagaidām nezinu nevienu normālu reaminātoru,kuram pirmajā dienā,kas nebūtu izspēlēts ![]() ![]() A ko riepu purina nezinu. Blaķenes sagāzums/savērsums ir oki? Te ir tik pat smalki kā automobīlim,vai pat svarīgāk. Solo variantā ne PSRS laikā ne tagad neesmu neko balansējis vai citādi... neko nepurina un nekrata. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-05-2012 21:43
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Apsveicu ar pirmajiem soļiem trīsriteņa ekspluatācijā. Purināšanas problēma vajā arī manu dampi. Tur lomu spēlē da jeb kas- riteņu ģeometrija, luftes, demferis (palīdz pavisam nedaudz). |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 17-05-2012 22:04
|
![]() Senior Member ![]() Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Bildes, bildes lūdzu studijā!!!! Savādak mana 634.7 top mērkaķa ātruma un kad birs vaļā mans foto apkopojums, tad tavs mocītis var palikt enā! ![]() P.S. Vel tāds liels 634 modeļu gurū neesmu, bet vai precīzāk tava moča modelis nav 634.8.15/60 ??? Tādi cipari rādās pēc detaļu kataloga 1979. gada mocītim?? Varbūt kļūdos. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 17-05-2012 22:17
|
![]() Admin ![]() Ziņojumi: 2274 Pievienojies: 14.02.12 |
Jancic rakstīja: Bildes, bildes lūdzu studijā!!!! Savādak mana 634.7 top mērkaķa ātruma un kad birs vaļā mans foto apkopojums, tad tavs mocītis var palikt enā! ![]() P.S. Vel tāds liels 634 modeļu gurū neesmu, bet vai precīzāk tava moča modelis nav 634.8.15/60 ??? Tādi cipari rādās pēc detaļu kataloga 1979. gada mocītim?? Varbūt kļūdos. Pilnīgi precīzi! |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 18-05-2012 20:20
|
![]() Admin ![]() Ziņojumi: 2274 Pievienojies: 14.02.12 |
Ir tā, ka nonākot projekta beigu fāzē, ir kļuvuši lieki atsevišķi kļūdaini vai nevajadzīgi iegādāti pilnīgi jauni, kvalitatīvi atjaunoti, ne tik jauni un pavisam veci priekšmeti, pēc kuriem man tuvākajā laikā nebūs vajadzības. Tāpēc, lai kārtējo reizi neaizdirs...u garāžu vai šķūni, rīt taisīšu revīziju, ņemšu fočuku palīgā, pēc tam publicēšu to atdodamo vai pārdodamo detaļu sarakstu tirgus plača sadaļās. Vismaz uz šobrīdi man ir tāda doma. Šajā sakarībā, man ir papildjautājums par bilžu serveriem. Tas, kas bildites.lv, mani pēdējā laikā dara nervozu. Vai nu es kaut ko nepareizi daru ar pārmērīgi lieliem formātiem, bet vakar man vienu bildi vajadzēja augšuplādēt 2 paņēmienos, otrajā piegājienā, šis pasākums aizņēma ~ 40 minūtes. Pilnīgs pi...ec. Padalieties ar informāciju par vēl kādiem līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem, par kuriem jums ir labas sajūtas. Droši vien, ne jau šajā sadaļā, bet vietā, kas tuvāka tēmai. Paldies! |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 18-05-2012 21:53
|
![]() Admin ![]() Ziņojumi: 2274 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Apsveicu ar pirmajiem soļiem trīsriteņa ekspluatācijā. Purināšanas problēma vajā arī manu dampi. Tur lomu spēlē da jeb kas- riteņu ģeometrija, luftes, demferis (palīdz pavisam nedaudz). Par to ģeometriju- blaķenes savērsums ir uztaisīts godam. Ir tie 3 cm. Savādāk ir ar to sagāzumu 2 grādi no centra uz āru. Ir jau man pat līneņrādis ar grādu regulāciju. Nevaru vēl tikai tehniski izdomāt, kā to pasākumu realizēt. Bet, šodien, viens mans darba kolēģis, kas visu jaunību nobraucis ar emku, sāka man stāstīt teikas par to, ka visu mūžu šo sagāzumu ir regulējis braucot, grozot sakabes stiprinājumus un ķerot tos blaķenes vēlamos augšāmcelšanās brīžus. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 18-05-2012 22:10
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Bildes adminam...lai viņš lādē ![]() |
|
|
Gints |
Ziņojums ievietots 19-05-2012 00:51
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 58 Pievienojies: 16.02.12 |
aivarsz rakstīja: Šajā sakarībā, man ir papildjautājums par bilžu serveriem. Tas, kas bildites.lv, mani pēdējā laikā dara nervozu. Vai nu es kaut ko nepareizi daru ar pārmērīgi lieliem formātiem, bet vakar man vienu bildi vajadzēja augšuplādēt 2 paņēmienos, otrajā piegājienā, šis pasākums aizņēma ~ 40 minūtes. Pilnīgs pi...ec. Padalieties ar informāciju par vēl kādiem līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem, par kuriem jums ir labas sajūtas. Droši vien, ne jau šajā sadaļā, bet vietā, kas tuvāka tēmai. Paldies! Lietoju netam radikal.ru, man priekš pāris bildēm gadā ir ok, var veidot mapes. |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 19-05-2012 01:15
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Par blaķenes regulāciju un stūres purināšanu. sagāzums jāregulē, lai blakusvāģī esošais pasažieris noslogotu blakusvāģa amortiņu un šī slogojuma ietekmē motocikls paliek perpendikulāri ceļa virsmai. Tas ir tādēļ, lai braucot ar pasažieri, motocikls brauktu taisni, nevis vilktu uz vienu vai otru pusi. tas tāds mans, pokemona novērojums. sev regulēju vienkārši - izstūmos no garāžu kooperatīva nelīdzenumiem un normālas centra ietves, lai cilvēkiem ir ko paskatīt, iesēdināju blaķenē čomu ap 80kg un atrotītām piedurknēm darbojos. Par purināšanu - ir tāda lieta kā stūres dempferis. bija. jauns. uzliku, pievilku, braucu, nevar saprast, ir labāk, nav labāk... , pievilku cieši cieši, it kā ir. pēc kāda laika atkal purina.. nu kas tad tie par jokiem, pievilkts, bet.... salūzusi vieta, kur tas atbalstās pret rāmi. salīdzinoši nenopietna tā dempfera konstrukcija padevusies. Tā, ka jākačā vien rokas, nav jau tik traki, esmu jau pieradis. nu tad, lai labi ceļās gaisā! blaķene, protams ![]() |
|
Iet uz forumu: |