Apskatīt tēmu
Siltu nevar iedarbinat..
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 08:44
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Sveiki biedri jawai problema ka silta nelec auksta ar pirmo motors parlasits ..vienigais aizdedzes puse blivslegu iemanija 10mm biezu vajag 8mm.. Dzinejs 353 aizdedze vape 6v |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 08:45
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Jusu versijas |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 09:07
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Kādas dīzes, vai karburātors ir pēc modeļa, adatas stāvoklis? Nelec vispār vai tikai ar gāzi / stumjot? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 09:10
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pag izdzeršu kafiju,paskatīšos kafijas biezumos,pazīlēšu. Tik tādu atbildi uz tādu aprakstu spēšu tev sniegt ... P.S. adatas stāvoklis nebūs svarīgs. karburators nav noregulēts(bojāta tukšgaitas sistēma,pie noteikuma, ka saprati ko saku) un utt. Labojis Guntis uz 12-06-2017 09:17 |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 09:51
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Tatad karburators pec modela 2629SBD11 dizes 96 un 50 kad uzsilis ne ar kurbuli ne stumjot nelec.. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Dīzes palielam pofig,viņas tev optimizē maisījumu. Es par lekšanu. Man sanāk,ka nestrādā/salauzta tukšgaitas sistēma. Skrūvēkot kvalitātes skrūvi,viss salauzts... kāds pārcenties skrūvējot viņu iekšā. Nu vai vnk tur netīrs/ciet. Vai NAV noregulēts ! Vari dabūt ciešamu korpusu no 360 ,saliksi dīzes un redzēsi vai ies. man uz 559 bija 360 karburators,pat dīzes netika mainītas(tālajos,ap 1980 gadu). Labojis Guntis uz 12-06-2017 10:15 |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:21
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Biju uzlicis 360 karbinu negaja vispar |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:23
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Bet nevar but pie vainas aizdedzes puses blivslegs Jo tur iemanija 10 mm biezu.. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kā ar knīpstangām infa jāvelk ārā un gribi, lai sakarīgi palīdz??? nu jau es saku ne karbis,kas tāpat neuzminēšu. aizdedzes moments,svece un utt,tagad eju zīlēt... |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:28
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Kad siltu nevar iedarbināt,,sveces ir aizlietas?,,vai sausas? Un ko nozīmē neiet vispār,,nevar iedarbināt,,vai nevelk apgriezienos? Pēc taviem nostāstiem visticamāk pats netiksi ar to galā! Vajadzēs atrādīt speciālistam! |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:29
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Vnk nebija 8mm ielikam 10mm biski ar speku |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:31
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Svece slapja kad silta vispar nelec auksta labi lec un brauc. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:35
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nebūtu par skādi nočekot visu kas saistīts ar aizdedzi... Ir bijuši gadijumi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:35
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
ne tas. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:36
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
svečvada pretestība? pīpītes pretestība? bet tāpat jālec un jāiet... |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 10:41
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
manai ar tāds niķis ir parādījies, ka silta mēdz nelekt |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 11:02
|
Member Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Nav kāds cits karburators ko pielikt un pamēģināt? Es ar pirms gada nomocījos ar 3 dažādiem karburatoriem un beigās ar Kārļa palīdzību atgriezos pie pirmā, kuram izdevās novērst vienu defektu. Bija līdzīgi - aukstu piešķilt izdevās un tad siltam esot viņš sāka aizlieties un slāpt nost. Pēc tam piedarbināt bija neiespējami. Kāda cita karburatora tests būtu ļoti vērtīgs |
|
|
opozits |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 11:13
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 29.01.16 |
Karburatoru mainiju jau |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 12:47
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tātad izslēgšanas metode- karburātors teorētiski atkrīt. Kas paliek? Aizdedze un mehānika. Starp citu, mainīt vajag zināmu ejošu detaļu. mainot kaut ko rezultātu var arī neiegūt. Pareizi būtu noņemt karburātoru no kāda ejoša moča un notestēt. Konstatēt faktu un atbilstoši rīkoties tālāk... |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 12-06-2017 13:02
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
kergers rakstīja: Nav kāds cits karburators ko pielikt un pamēģināt? Es ar pirms gada nomocījos ar 3 dažādiem karburatoriem un beigās ar Kārļa palīdzību atgriezos pie pirmā, kuram izdevās novērst vienu defektu. Bija līdzīgi - aukstu piešķilt izdevās un tad siltam esot viņš sāka aizlieties un slāpt nost. Pēc tam piedarbināt bija neiespējami. Kāda cita karburatora tests būtu ļoti vērtīgs nevajag turēt sveci zem pūra, bet izstāstīt, kas tev tur bija pa defektu |
|
Iet uz forumu: |