Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 karburatora dīzes
Gints13
Man ir 634 ar 638 karburatoru, kuram galvenā dīze ir 92. Vai būtu kāds labums, piem., lielāka jauda, max ātrums, ja 92 dīzi nomainītu pret 97, protams, ja tādas dabā pastāv?
 
AldisK
Ar tām dīzēm jāeksperimentē. Savulaik,kad kalifornijai uz 360 moptora uzliku 634 cilindrus un galvas, iedomājos ka likšu 634 karburatoru. Diemžēl vairāk par 300 m nevarēju nobraukt. Rijās ciet. Uzliku 360 karburatoru un braucu vēl šodien. Škiet ka 634 ir 115 dīze pret 360 laikam 95. Gaisa filtrs man palika 360 un arī izpūtēji ir līdzīgi kā 360 tikai pacelti.Iespējams tas viss iespaido to aizrīšanos.
 
Gints13
Jautāju par dīzes palielināšanu, jo izskrūvējot sveces tās bija gaiši brūnā krāsā un vairāki jawisti teica, ka tas liecina par liesu maisījumu un klemmes iespējamību. 634 gāja un leca labi, nekādu pretenziju. Tomēr negribēdams noķert klemmi, pacēlu adatu uz augšu, uz pēdējās iedaļas (pirms tam adata bija uz vidējās iedaļas). Nepaspēju veikt eksperimentālo izbraucienu, kad saskāros ar pretēju viedokli, ka gaiši brūna sveču krāsa liecina par perfektu maisījumu. Kādai tad ir jābūt sveču krāsai, ja viss ir labi???
 
Barsevskis
Ja ir gaiši brūna, tad sadegšana notiek ļoti labi.
650_4504b44a949ade0d26db43918bedcd1e_c4b9e5233ff18508b392c68021a228b2.jpg
 
Gints13
Šādas sveces, kas gan tika izskrūvētas, jo pēc 15000 km pārstāja darboties, kas izpaudās kā raustīšanās, totāls jaudas trūkums un skaļa dūkoņa spolēs.
8aec52b6-4148-45b9-a33c-59ec57f2a0e6.jpeg
 
edmunds
Mēs par 4taktu motoriem vai 2 taktu ? IMHO tur ir zināmas atšķirības attriecībā uz svecēm.
MC Wild Hogs!
 
Guntis
Viena pagaiša,otra ok. Tas nekādi nav sveču izbeigšanās iemesls.
Ir problēma ar vienu spoli uz abām svecēm(vienlaicīgu dzirksteli).
JA viena svece -beigta- dzirkstele būs tur ,kur vieglāk pārlekt.
Nekur nav teiksts,ka aba sveces beigtas,vnk ir nomainīt abas.

Krāsu izskats,uzdegums kas 2T gan 4T praktiski vienāds. 2T lielāks uzdegums,īpaši ja pārcenšas ar eļļu,ideoloģiski 1:1.
 
Kaarlis
edmunds rakstīja:

Mēs par 4taktu motoriem vai 2 taktu ? IMHO tur ir zināmas atšķirības attriecībā uz svecēm.

Precīzs komentārs.
Zinot to,ka fočuki, monitori un citas lietas ir visai mānīgas, grūti precīzi pateikt. Ginta bildē tumšākā svece atbilst "ideālam". Uzdeguma starpība varētu būt 638 karburātora nobīdītā tukšgaitas dīze. Sveces gan arī jāmaina ik pa 15 tk km neskatoties dzīvas vai nē.
Un jā, būtu jau labi vienādas sveces no tāda paša motora vienādā leņķī fotografēt. Citādi paraugs tāds ne pārāk objektīvs sanāk...
 
Gints13
Paldies! Par sveču krāsu skaidrs. Palasīju arī tehnisko literatūru, no kuras izriet, ka var likt lielāku galveno dīzi, tad dzinējs būs jaudīgāks pie maksimālās slodzes, savukārt adatas stāvoklis vairāk attiecas uz vidējo slodzi. Interneta veikalos ir pieejamas galvenās dīzes ar lielākiem izmēriem - 95, 97, 100 un pat 105. Jawa 640 galvenā dīze ir 100, visas pārējās dīzes ir tādas pašas kā 638. Kaut kad būs jāpaeksperimentē.
Labojis Gints13 uz 05-10-2018 14:27
 
Guntis
nu ok,varbūt dumš jautājums. dīzes...

96 tas ir cik? 0.96mm ? 100 tā ir 1mm?
 
Rich
Tādas aizdomas ir, kā tā jābūt.
 
Guntis
thx,eksperimentējot pārurbšu ar 1mm urbi,+ mešana būs kādi 105?
 
Gints13
Tiku pie divām dīzēm - 100 un 105mm. Tiko atļaus laika apstākļi sākšu eksperimentēt, kā motors uzvedas ar šiem lielākiem diametriem (tagad ir 92mm) un padalīšos ar pieredzi.
 
Guntis
Man 638 orģ 96
 
aigars
Cjaw, ja gribas čakarēties ar dīzām, ta tās var dabūt no ķīnas, sauja pa desmitnieku, protams vajadzīga ir tikai vienīgā... un tā būs īstā ! Īsti neatceros , bet kādam modelim bija vītne jāsamaina. Ķīnas skeptiķi tagad var ierēkt...!Shock
Aigars Birzniekos.
 
Guntis
Var atrast pat lētāk,tāpēc nebaidos sačakarēt oriģinālo,jo ir no PRC.
 
Gints13
Pēc nobrauktiem 510 km ir atziņas par jauno dīzi. Tātad Jawa 634-7 ar 638 karburatoru. Nomainīju dīzi 92 pret 100. Jūtams jaudas pieaugums, vietās, kur agrāk slēdzu trešajā, tagad iet ar ceturto. Kreisera ātrums uz šosejas 90 - 100 km/h, jūtams, ka paliek rezerve, ar apdzīšanām nav problēmu (iepriekš bija krietni švakāk). Vismaz par 10 km/h palielinājies maksimālais ātrums, iepriekšējo 110 vietā tagad 123 (ātrumi, attālumi mērīti ar gps). Kreisera ātrumā, ieskaitot apdzīšanas un maksimālā ātruma pārbaudi, degvielas patēriņš ir gandrīz 7 litri (iepriekš bija 6 l). Esmu ļoti apmierināts, kaut kad jāpamēģina arī 105 dīze!
 
Guntis
Precīzi manas izjūtas,man jau pirms tam bija 7/100 slodzes režīmā. -sēņojot- nekas nemainās(subjektīvi).

Tiesa 96 dīze bija(nezinu no kurienes),jo papētot rezerves visur 92.
 
Iet uz forumu: