Apskatīt tēmu
AldisK Jawa 360 1965 gada
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 25-05-2012 23:42
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Daži vārdi par manu pirmo Jawu, kura šogad tā īsti nav kustināta. Un tā; kas zin, kas nezin, tā ir mantojums no mana krusttēva, kura ap 1994 gadu nonāca manā īpašumā. Tā nopietni vairāk ar viņu netika braukts, jo tad man moču laiks bija pagājis. Tā viņa tur garāžas stūrī stāvēja. Par laimi pietika prāta nevienam neatdot. Ik pa laikam ienāca prātā doma, ka vajadzētu pārkrāsot un uzfrišināt, bet kaut kā nesanāca laiks (lasi gribēšana). Beidzot 2010 gada rudenī uznāca iedvesma. Mocis tika izjaukts, nokrāsots un savests kārtībā, lai ir braucams un var rādīties uz ceļa. 2011 gada sezonas laikā braucot uz dažādiem pasākumiem tika iepazīti un sadraudzējos ar daudziem patīkamiem, līdzīgi domājošiem cilvēkiem, par ko esmu tikai ļoti priecīgs. Šajā ziemā visi spēki tika likti uz zilipelēko jawiņu, bet arī ši iepriekšējā netika aizmirsta. Jawa tika pie riteņiem ar jaunām aplocēm un spieķiem, pie jauniem izpūtējiem ar līkumiem. Tika atrādīta vēsturiskajai komisijai un ir iegūts sertifikāts. Drīzumā došos uz tehnisko apskati. Šodien izņēmu arī jaunu tehtalonu ar VS. Divainā kārtā man nodokli par ši gada 5 menešiem neprasīja. Es protams stāvēju kluss kā kaps. Samaksāju tikai par talona maiņu, škiet 8,87Ls. Dažas bildes pirms un pēc remonta, VS sertifikāts. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-05-2012 10:18
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pareizi darīji man paprasīja par 5 mēnešiem Lai labi ripo ! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 08-10-2012 11:06
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Izlasīju, ka Guntis maina motorus. Gribas padalīties kā man iet ar vienu motoru, kuru gribēju mainīt sarkanajai jawai. Pēc sludinājuma iegādājos it jaunu motoru, kurš tikai kādu nedēļu braukts. Nopirkts jauns, pēc tam ielikts, kamēr remontē oriģinālo. Tad pēc nedēļas kaut kas noticis ar ātrumkārbu. Cena nebija kosmoss, paņēmu. Noņēmu sajūga vāku konstatēju, ka nolūzusi pārslēdzēja dakšiņa. neko darīt jāplēš uz pusēm. Un te nu atklājās. Ģeneratora pusē gultnis pilnīgi izjucis. Iekšējā daļa pārplīsusi pilnigi gareniski uz pusēm. Lodītes it kā katru lodīti kāds metodiski ar dorni būtu sadauzījis. Protams ap gultni redzamas rūsas pēdas. Noņēmu sajuga pusē zobratu un blīvslēgu, tas gultnis ir vesels, bet ārpusē arī redzama rūsa. Diezin kas darās uz centrālo gultni un klaņa gultņiem. Droši vien, lai sirds būtu mierīga būs jādod kloķene Siliņonkulim. Nepatīk arī ātrumkārbas gultņi it kā veseli nav rūsa, bet šķiet griežas ar skaļāku troksni nekā vajadzētu. Citādi skatoties motors tiešām ir jauns nekam citam neredzu nekādas diluma pēdas. Domāju, ka pirms ielikšanas un piedarbināšanas motors ilgi nostāvējis un dabūjis mitrumu, un uz gultņiem uzrāvusi rūsa. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-10-2012 11:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Visu saprotu,bet kāpēc gribi -kloķeni-remontēt,nesaprotu Tak klānus redzi,lufti kā sajust zini... luftes nav? tātad labi. Vidus gultnis kustas?grab? ja nē... viņš ir gana izturīgs(salīdzinoši ar malējiem 1 vidus=2vai3 malējie). Paranoja Jawistus ir pārņēmusi no 638 kloķenes. Kā cilindri? grupa? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 08-10-2012 12:36
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Tas saucās kaķis maisā nopērc "jaunu" motoru, un remontē vēl pa 100 lašiem Kas tur ko nesaprast ar tiem gultņiem? Ja ir ticis mitrums tad arī rūsa uz gultņiem, nav brīvkustības bet troksnis griežoties ir kosmisks, man tas pats, karterī bijis ūdens, viss it kā labi, bet klaņi vai centrinieki jāmaina.. |
|
Iet uz forumu: |