Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 8

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Solo+ blaķene.
Kaarlis
Tātad, formula ir šāda: Solo moto+ blaķene = 1 kategorijas pārbūve! Tas ir nieks, ka savulaik Velorex ražotne speciāli Jawai radīja un nemaņā daudzus gadus arī ražoja vairāku modeļu blaķenes- mūsu bāleliņi CSDD pēdējos 50 gadus dzīvo kā strausi ar pakaļām gaisā un galvām smiltīs un neko par to nezin.
Stāts ir par to, ka ja nu kādam gluži tā pat, kā man, sagribās piekabināt mocim blaķeni, tā procedūra ir jāreģistrē CSDD kā pārbūve. Slav Allaham, Kristum un vēl sazin kam, ka nav jāzīmē arī projekti un citas hui**s. Darba process ir nenormāli darba un laika ietilpīgs- veselas četras skrūves, daži vadi (~ 10 min) un vismaz kaste alus ( pasākums ievelkās uz vakaru un ja piedalās kaimiņš, arī var ieilgt līdz rītam) un lieta darīta.
Tātad, rīcība sekojoša, tā kā 1 kategorijas pārbūve nav iepriekš jāpiesaka un projekts nav nepieciešams, tad skrūvējam tik droši visu kopā un aidā, uz departamentu prom ( apskati ).Pie kases jāšķiras no LS 27.77 ieskaitot (Premjeram Vajag Naudu), tālāk rindas kārtībā tur pat, kur citi - uz apskates rindu. Bāleliņu gurū pabola acis, uzņem pāris fočenes un ar dažu papīra lapu padusē tieku stutēts uz reģistrācijas apliecības maiņas pusi. Kasē atkal jāatpogā tā jau plānais zutenis un varka turpinās. Ls 11.26 ir numuru salīdzināšana, reģistrācija un apliecība ( ar premjera varku kopā) un varu doties mājup jau kā pilntiesīgs trīsriteņu satiksmes dalībnieks. Ko no tā visa ieguvu es vai satiksmes drošība kopumā,- domāju, ka ne ko. Departamenta rakstītajos papīros atspoguļojas viena virtuāla un nemaņā svarīga darbība pēc otras, taču man kā, gala patērētājam paliek tikai ieraksts tehniskajā pasē- solo vietā ir ar blakusvāģi un tur, kur agrāk bija zvaigznīte, tagad ir sēdvietu skaits 3, savukārt, stāvvietas nav noteiktas- ailītē ir **,. No tā sāku filozofiski apcerīgā garā apreiķināt reālās izmaksas,-man katrs burts un cipars tehniskajā pasē ir izmaksājis Ls 3,30 reiz 12 zīmes...Angry
Tā visa sakarā esmu kļuvis par Jawas vēstures ekspertu arī svara jomā:1) jawa 559 reģistrēts kā 250 1965g pašmasa 203kg
2) jawa 360 reģistrēts kā 350 1973g pašmasa227kg
3) jawa 634 reģistrēts kā 350 1974g ar blaķeni pašmasa284kg
4) jawa 638 reģistrēts kā 350 1990g ar blaķeni pašmasa155 kg!!! No tā izriet, ka piekabinot blaķeni Velorex 700, moto kopsummā paliek ievērojami vieglāks pat par solo versiju, un attiecīgi ievērojami samazinās degvielas patēriņš, CO, HC, citi izmeši, un slodze uz ceļa segumu...Grin
Neskatoties uz visu banān republikas cienīgo pasākumu virkni, milzīgs paldies JAWU fanam Jānim par palīdzību cita motocikla reģistrēšanas procesā- tiksimies uz ceļa!
Ceru, ka šīs pārdomas vieniem palīdzēs reģistrācijas procesā, otriem, ja izlasīs, novērst dumības likumdošanā. Lai visiem moto notikumiem bagāta vasara!!!Grin
 
treners
Man tik raiti negāja. Es savai Jawai pārbūvi taisīju atpakaļceļā no Motormuzeja sertifikācijas. Pārbūves eksperti sagribēja redzēt VIN, bet tas ir zem priekšējā augšējā kronšteina (JAWA 360). Nekādas atrunas nelīdzēja. Dabūju braukt mājās, ņēmu nost bāku, atbrīvoju un nolaidu kronšteinu, stūmu uz piekabes un vedu atkal uz CSDD. Bet no tā visa pasākuma labums ir tāds, ka eksperts numura salīdzināšanas aktā ierakstīja, ka pie TA numurs ir jāsalīdzina pēc plāksnītes. Arī motormuzejam lūdzu, lai sertifikātā raksta, ka VIN uz plāksnītes. Tagad pasē ir ieraksts un inspektori pie TA ar VIN mani liek mierā.

Par pašmasām:
Manai Jawai 360 ar blakusvāģi 1968.g pašmasa 300 kg
Manai donor Jawai 360 ar blakusvāģi 1970.g pašmasa 255 kg
Jawa 354 solo 1960 gada 214 kg
Tā, ka pašmasu brīnumi turpinās
 
Guntis
bet kronis visam 638 pašmasa Grin
 
treners
Nekāda kroņa tur nav. Velorex 700 būvniecībā tika izmantoti tā laika jaunākie kosmisko tehnoloģiju materiāli, kas ap blakusvāģi radīja bezsvara stāvokli. Tā kā blakusvāģa kronšteini pievienoti motociklam, tad bezsvara stāvoklis daļēji ietekmē arī motocikla svaru Wink.
 
aivarsz
Nu jā. Jaukas teikas pirms miega ir ko palasīties. Manam 79. gada mocītim 634 ar Velorex 562 ir pavisam cienīga tā pašmasa iemērīta. 380 kg. Pulverkrāsa laikam par biezu. Man jau šķita, ka tas priekšmets uz 3 riteņiem neiet ne sitams. Ar Kārļa 638 + 700 Velorex, dragreisā nav nekādu izredžu. Laikam jau tā mana modifikācija ir tomēr smagāka par Dņepru un Urālu.
 
Kardans
Nu labi, ja mocis jau ir reģistrēts, tad es saprotu, ka nepieciešama moča 1. kategorijas pārbūve. Bet, ja es lieku moci reģistrā (tb man ir PSRS nummuri), vai tad man arī ir nepieciešama 1. kategorijas pārbūve? Jeb viņi uzreiz man moci piereģistrēs kā nākas?
 
Guntis
Aivar tev pie motora jāpiestrādā.
1. Kārlis jau ielika 634 kur lūkas cilindros pret bloku -iet šķērsām- es jau arī par to rakstīju.
Kārlim ir sanākusi reti perfekta bilde.Kas interesanti tas lielais priekšā ir tikai VIENAM blokam
Pie viena kontrolējam citas lūkas.
360 !!! es tādu defektu nevienā ! blokā neatradu....

2.Uzskatu un netaisos pārtraukt to darīt. Griezt ārā virzuļiem ribas(bildes var pamaklēt manos topikos,kaut kur bija vai nu pie 360 vai 634).

Pie viena varam paskatīt ko dara virzuļa sprauga pret cilindra spraugu. Es te esmu palaidies slinkumā. Skatos plūsmas virzienu,un galvenais lai plūsmai nestāv ceļā siena
-es to saucu ar plusu-. man galvenais lai ir mīnuss.

3. palielini par 0.5-1mm lielāku ieplūdes caurumu blokā,vismaz sākumā,jo tālāk caurums paliek lielāks. ar -gnomu- viegli izdarāms.Mans -gnoms- ir Skill,man patīk.

Te es gribu piemetināt ,ka ir arī JAWA,kas labi skrien no rūpnīcas.Tāda ir viena man zināmā(kas būtiski NAV remontēta,ar to es domāju motors nav bijis uz pusēm), Andra 634(bargais).
360 un 634 atdzīvosies. Kārlis ir piemetinājis,ka mana 634 ripo gana labi(laikam salīdzinot ar citām 6V JAWA)

P.S. neaimirsīsim, ka Kārlim ir 638,un tas tomēr ir kaut kas cits.Vēl zinot ,ka viņu Kārlis ir centies vēl -novest līdz kondīcijai-.
 
UldisK
skatījos tehniskajā pasē un atklāju likumsakarību pašmasas aprēķināšanā. Grin Tātad man ir Jawa 638 blakusvāģis Velorex 562
tas būtu 638+562=1200 CSDD darbiniekam dzimšanas diena 4. datumā 1200/4= 300 BINGO Grin
 
Iet uz forumu: