Čezeta skūters
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 16:08
|
Veteran Member
Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Sveiki!
Bij tas gods man izlaist līkumiņu ar ļoti saudabīgu aparātu, ko piešķīra man Arnis T.
Braukšana saudabīga, lec ar elektro startera palīdzību. Skaņā pazīstamā 2 T
Smuks un labs verķis! |
|
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 16:35
|
Fusioneer
Ziņojumi: 2155
Pievienojies: 13.02.12
|
Cik tad šamais ņiprs? Kāds motors? |
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 17:49
|
Veteran Member
Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Hmmm...ka nesamuldu, šķiet 250. |
|
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 17:53
|
Moderator
Ziņojumi: 1488
Pievienojies: 14.02.12
|
Kādreiz tos sauca par motorolleriem. Cik atceros, tad vienai daļai bija 175kub/cm, jauda ap 9zs. Par pārējo nevaru komentēt, braukt nav gadījies. Par Vjatku skaitījās krutāks, bet bija ļoti rets eksemplārs, reti kuram bija. |
|
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 17:55
|
Fusioneer
Ziņojumi: 1816
Pievienojies: 13.02.12
|
Ar startera palīdzību? Tiešām? Kaut kas neštimt.
Es vismaz neko tādu neatceros.
[img]http://content9-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/albums/cezeta.jpg[/img] is not a valid Image.
http://www.motoroller.org.ru visslabākais par motorolleriem/
Manā gadījmā nojāta 175 kubu motora vietā ielikts bija jauns 250kubu dzinējs.
Bija varianti ar dieviem un vienu klusinātāju. Šim ar 175 kubiem bija DIVI klusinātāji.
Ja nemaldos viens klusinātājs bija tieši 250. |
|
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 18:01
|
Fusioneer
Ziņojumi: 1816
Pievienojies: 13.02.12
|
Lasot par 501 ATRADU
Malači !
Следующая Čezeta - 501/05 - получила в добавок динамостартер, и теперь для того, чтобы завести мотор не обязательно было дергать рычаг кикстартера. У этой же модели, а далее и других последующих, подвеска заднего колеса была классической рычажной, удерживающей колесо с обеих сторон, и в системе демпфирования уже применялись два мотоциклетных амортизатора.
Финал
В 1964 году дальнейшее производство Čezeta было признано бесперспективным и окончено. Совсем чуть-чуть не дожила до воплощения уже практически разработанная модель 503. Эпоха мотороллеров Čezeta закончилась, но только с точки зрения производства. Тысячи любителей чехословацких мотороллеров продоолжают бережно хранить свои двухколесные транспортные средства.
Es saprotu, ka tieši ar šo modeli viss beidzās |
|
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 20:20
|
Veteran Member
Ziņojumi: 839
Pievienojies: 15.02.12
|
Neesmu "specs" pa šiem modeļiem, bet cik saprotu viņiem bija divi pārejas modeļi. Vecāks un jaunāks. Par starteri, pats ar savu pirkstu piešķīlu. Klusinātājs viens. |
|
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 31-05-2012 21:32
|
Admin
Ziņojumi: 2273
Pievienojies: 14.02.12
|
Starp citu, priekšmets IR pelnījis ieņemt vietu, kā nozīmīga vēstures sastāvdaļa rotējošajā banerī un galerijā ar aprakstiem, par kuras tapšanu runāju tukšumā.
P.S. Kā tur ar tām gramatikas kļūdām banerī- vārdā "pulcējas"?
"Tas vis pofig atstās, kā ira, lai katru reizi lasot, sajutas virs jumta? Un katru nakam reiz iesledzot šito lapu",
kļūst mazliet skumji par pieeju un latviešu valodas publisku degradāciju? |
|
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-06-2012 10:26
|
Fusioneer
Ziņojumi: 1816
Pievienojies: 13.02.12
|
Rolleris ir fantastisks,cik nu es viņu atceros un mans rolleris NAV miris,ir pārreģistrēts ar visiem LV dokumentiem
Žēl ka tikai nav mans un man |
|
|