Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Čezeta skūters
oilmaster
Sveiki!
Bij tas gods man izlaist līkumiņu ar ļoti saudabīgu aparātu, ko piešķīra man Arnis T.









Braukšana saudabīga, lec ar elektro startera palīdzību. Skaņā pazīstamā 2 TGrin
Smuks un labs verķis!
 
Kaarlis
Cik tad šamais ņiprs? Kāds motors?
 
oilmaster
Hmmm...ka nesamuldu, šķiet 250.
 
AldisK
Kādreiz tos sauca par motorolleriem. Cik atceros, tad vienai daļai bija 175kub/cm, jauda ap 9zs. Par pārējo nevaru komentēt, braukt nav gadījies. Par Vjatku skaitījās krutāks, bet bija ļoti rets eksemplārs, reti kuram bija.
 
Guntis
Ar startera palīdzību? Tiešām? Kaut kas neštimt.
Es vismaz neko tādu neatceros.
[img]http://content9-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/albums/cezeta.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.motoroller.org.ru visslabākais par motorolleriem/

Manā gadījmā nojāta 175 kubu motora vietā ielikts bija jauns 250kubu dzinējs.
Bija varianti ar dieviem un vienu klusinātāju. Šim ar 175 kubiem bija DIVI klusinātāji.
Ja nemaldos viens klusinātājs bija tieši 250.
 
Guntis
Lasot par 501 ATRADU Shock Shock Shock
Malači ! Grin

Следующая Čezeta - 501/05 - получила в добавок динамостартер, и теперь для того, чтобы завести мотор не обязательно было дергать рычаг кикстартера. У этой же модели, а далее и других последующих, подвеска заднего колеса была классической рычажной, удерживающей колесо с обеих сторон, и в системе демпфирования уже применялись два мотоциклетных амортизатора.

Финал

В 1964 году дальнейшее производство Čezeta было признано бесперспективным и окончено. Совсем чуть-чуть не дожила до воплощения уже практически разработанная модель 503. Эпоха мотороллеров Čezeta закончилась, но только с точки зрения производства. Тысячи любителей чехословацких мотороллеров продоолжают бережно хранить свои двухколесные транспортные средства.

Es saprotu, ka tieši ar šo modeli viss beidzās Sad
 
oilmaster
Neesmu "specs" pa šiem modeļiem, bet cik saprotu viņiem bija divi pārejas modeļi. Vecāks un jaunāks. Par starteri, pats ar savu pirkstu piešķīlu. Klusinātājs viens.
 
aivarsz
Starp citu, priekšmets IR pelnījis ieņemt vietu, kā nozīmīga vēstures sastāvdaļa rotējošajā banerī un galerijā ar aprakstiem, par kuras tapšanu runāju tukšumā.

P.S. Kā tur ar tām gramatikas kļūdām banerī- vārdā "pulcējas"?

"Tas vis pofig atstās, kā ira, lai katru reizi lasot, sajutas virs jumta? Un katru nakam reiz iesledzot šito lapu",

kļūst mazliet skumji par pieeju un latviešu valodas publisku degradāciju?
 
Guntis
Rolleris ir fantastisks,cik nu es viņu atceros Smile un mans rolleris NAV miris,ir pārreģistrēts ar visiem LV dokumentiem Smile
Žēl ka tikai nav mans Sad un man Sad
 
Iet uz forumu: