Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
634 agriezieni , dīzes
jawathehut
1) nezināmu iemeslu pēc - uzkarstot motoram apgiezieni ceļās diezgan uz augšu tā, ka caur ķiveri neērti paliek.(Stāvot uz vietas neitrālajā)
2) nonākam pie secinājuma -> karburātors.
3) lasīju forumos, ka jānogriež apgriezieni kad uzkarst - ok, bet ja tā izdarum tad nevar piekurbulēt vairāk aukstu. (secinājums ? - griezt turp atpakaļ apgriezienus pirms sākuma un brauciena kādā no mirkļiem kad silts - ok)
4) Mikstūra, cik to likt? (pielikumā ir bilde skatīt 11. stabu) Díze redzams 98mm ; kas ir žikler holostogo hoda 55 ko tas 55 nozīmē? kas ir Čislo kanabok (cverhu) kaut kāds skaits kaut kam no augšas ar ciparu 2? un pagriezsts par 1/2 no start pozīcija - kas, laikam, atbild par gaisa,benzīna mikstūru?

Lūdzu palabojat manu nezināšanu mehāniskajākrievu literatūrā.

Jawa 1975 634.1 6v
65317042_463733684388510_4514053655078371328_n.jpg
 
Eduards
Lūdzu apskaties un palasi, foruma tehniskajā sadaļā ir apakštēma "nevar iedarbināt", un pie dzinēja sadaļas "karburators".
 
jawathehut
Lielisks tulkojums no Krievu valodas paldies Grin
atkārtoju - man ar to ir problēmas un manai klaviatūrai nav pat krievu valodas.
 
andrys
Man patīk tā bilde....Smile smuki nadziņi... Tie skrūvē dīzes vai tikai piepalīdzēja pie fotografēšanasGrin?
 
jawathehut
Tā ir mana Lēdija kura fočēja grāmatu, kamēr meklēju garāža detaļas, pie viena onkuļa.

Bet man Ļoti vajadzētu 55 Dīzi jo pamanīju ka man stāv 50 kura nav īsti pareizā, bet savu darbu dara.

Tādēļ Lūdzu ja jums ir kādam 55 dīze laprāt to iemainītu pret aliņu.
 
Gints13
jawathehut rakstīja:

Tā ir mana Lēdija kura fočēja grāmatu, kamēr meklēju garāža detaļas, pie viena onkuļa.

Bet man Ļoti vajadzētu 55 Dīzi jo pamanīju ka man stāv 50 kura nav īsti pareizā, bet savu darbu dara.

Tādēļ Lūdzu ja jums ir kādam 55 dīze laprāt to iemainītu pret aliņu.


Nepamet sajūta, ka Jawas atdzīvināšanu esi sācis no otra gala! Karburatora regulēšana ir pati pēdējā - kad ir skaidrs, ka motors, aizdedze, trosītes u.c. ir kārtībā. Tai skaitā arī karburatora stāvoklis - varbūt ir jau izdilis līdz beidzamajam. Ja viss ir kārtībā, tad Jawai ir jālec, jābrauc un jātur apgriezieni neatkarīgi no tā, vai dīze ir 50 vai 55! Pēc tam vari sākt eksperimentēt ar dīžu lielumu, lai palielinātu jaudu, maksimālo ātrumu un/vai degvielas patēriņuGrin Jauni karburatori ir pieejami Jawas veikalā par demokrātiskām cenām - nopērc, uzliec un aizmirsti!!! Ja pats neesi saskāries ar Jawas remontdarbiem (tā izklausās!!!), tad labāk parādi viņu kādam, kas Jawas remontē - vismaz sapratīsi, kas jāmaina, kas jālabo!
 
jawathehut
motors ir bijis olainē pirms tam, vadi puspārvilkti, kontakti samesti sālskābē, atjaunota gaisa kaste, notīrīta aizdedze lai būtu kontakts gana stiprs, noaminītas sveces, filtrs un ir iztīrīts karborātors, kā nākās , parāsas nedaudz pieslīpēt tikai to nedaudz, vakar paspēlējos ar apgriezieniem un ieliku izpūtējā gredzenus tagad ir normāla kopresija un izplūdes nespiež garām - karsts virsū vairāk nepil. - tā bija vaina.

tādēļ tagad meklēju Dīzi 55 ! jo 50 negrib sadarboties tā kā man patiktu. (atgriezties orģinālstāvoklī ir lieliski)

Labāk pasaki ka Tev ir 55 dīze - atvedīšu aliņu.
 
otomars
da gintam alus ir vienaldziigsGrin
 
gacans
jawathehut rakstīja:

motors ir bijis olainē pirms tam, vadi puspārvilkti, kontakti samesti sālskābē, atjaunota gaisa kaste, notīrīta aizdedze lai būtu kontakts gana stiprs, noaminītas sveces, filtrs un ir iztīrīts karborātors, kā nākās , parāsas nedaudz pieslīpēt tikai to nedaudz, vakar paspēlējos ar apgriezieniem un ieliku izpūtējā gredzenus tagad ir normāla kopresija un izplūdes nespiež garām - karsts virsū vairāk nepil. - tā bija vaina.

tādēļ tagad meklēju Dīzi 55 ! jo 50 negrib sadarboties tā kā man patiktu. (atgriezties orģinālstāvoklī ir lieliski)

Labāk pasaki ka Tev ir 55 dīze - atvedīšu aliņu.
Man domāt ,ka kaste ar alu ir jau izdzerta !! ShockGrin
 
jawathehut
Es nezinu par kādu kasti Tu runā bet cik noprotu es reāli lieki tērēju laiku meklējot 55 dīzi šeit Grin
 
edmunds
Jā, šis forums nav veikals un forumā ir sadaļa Pērk/Pārdod. Tur arī publicē savu sludinājumu.
MC Wild Hogs!
 
Guntis
nu ie pie irsuši. ja ar 50 neiet,tad ar 55 un 60 neies.
ja ir no lapsu mājas tad cilindri droši, ka slīpēti un reāli vajag 60 dīzi.
...un ne tikai. ir tāds brīnums kā -urbītis-,viņam pat ir izmēri,tas dara brīnumus.

P.S. tā uzvedas izdilis karburators,vai ja kvalitātes skrūve ir bijusi pārvilkta un ...iekšā kanāli saplacināti. -nu vai vnk netīrs tur viss. Savu laik no kaudzes 360/634 karburatoriem,reāli palika 2 labi. Visi bija no -p isti.

ja ņemsi jaunu,padomā par karbi no 638.
 
jawathehut
Iet viņš okey, bet man pašam gribās ielikt paredzēto dīzi tur iekšā tas arī viss.

es skatos uz to zīmējumu tagad, izskatās advancētāks - pusi no žiguļa karborātora detaļām var ieskrūvēt.

Jautājums, vai man, kas jāimaina vēl ir - vai tikai jāpievieno benzīna šļauka, gāzes trose, motors un gaisa kaste ?
 
otomars
kautko taadu


www.jawamarkt.cz/...e-vergaser
[img]http://www.jawamarkt.cz/temp/Jawa-350-Vergaser-Reduktionvergaser-380-380-1488557116.jpg[/img] is not a valid Image.
 
otomars
bet nu vai vajag "uzlabot" jawu un veel pietam kjirseni....Sad
 
jawathehut
otomars rakstīja:

kautko taadu


www.jawamarkt.cz/...e-vergaser
[img]http://www.jawamarkt.cz/temp/Jawa-350-Vergaser-Reduktionvergaser-380-380-1488557116.jpg[/img] is not a valid Image.


Un kur es ko tādu dabūšū ? sūtīšu no šiem pašiem? - Godīgi man gribētos dabūt VS statusu viņam jo plānā pārkrāsošana uz ziemu.... vienīgi gribu saglabāt max daudz orģinālas detaļas.
 
otomars
pasuuti diizes Wink
www.jawamarkt.cz/...2/strana-3
visaadi izmeeri un galveno ar panjem eksperimentiem 110 115
 
Iet uz forumu: