Apskatīt tēmu
Jawa 638 aizmugurējās dakšas uzlabojums
|
|
magaivers |
Ziņojums ievietots 14-04-2022 23:39
|
Junior Member Ziņojumi: 46 Pievienojies: 04.01.17 |
Sveiki! Vēlējos ar jums padalīties, kā es aizvietoju aizmugurējās dakšas bukses ar Slīdņiem, tos aizstājot ar VW kārbas adatgūltņiem. Adatgūltņu ārējai izmērs ir 30mm un iekšējais 22mm un dziļums 15mm. Caurejošās ass diametrs ir 21,8mm un bija jūtama lufte. Presējot adatgūltņus dakšā pa malām lietoju 0,015mm metāla plakandzelzi, tādā veidā kompensēju ass brīvkustību un adatgūltņi ciešāk sēž dakšā. Adatgūltņus lietoju katrā pusē pa 2.gb. Ieliekot dakšu rāmī un saskrūvējot visu kopā, efekts ir jūtāms uzreiz. Mēģinot kustināt ar rokām dakšu ar riteni luftes nav vispār. Braucot ar šādu uzlabojumu, mocis ir palicis stabilāks. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 15-04-2022 08:52
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Ideja ļiti laba, bet oriģinālā ass ir no parasta dzelža un adatgultnis ātri tai saspaidīs adatu vietās svītras un kustēsies atkal. Vajadzētu rūdīt vai cementēt to asi. |
|
|
magaivers |
Ziņojums ievietots 15-04-2022 10:01
|
Junior Member Ziņojumi: 46 Pievienojies: 04.01.17 |
Iespējams, ka tā varētu būt. Pabraukšu sezonu un tad apskatīšos kādā stāvoklī būs ass! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 16-04-2022 19:54
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kaut kā abām manām -lielajām- nekas neļurkājas. Gultnis tur nav īsti vajadzīgs(sliktāk nebūs,protams). Apskati leņķi kādā,tur dakša kustas,ĻOTI maz. Gultnis vajadzīgs citiem uzdevumiem. Bet ok,techniskā doma - nekas sliktāk nav kļuvis,tik jautājiens par blīvslēgu...neredzu... P.S. Šajā mezglā ļoti liela ir amortizatoru buksēm,izdilumam amortizatoros.,kas varēja radīt-lufti-. Neticu,ka moto tāpēc kļuvis stabilāks. Pie noteikuma,ka oriģinālais mezgls ir kārtībā. |
|
Iet uz forumu: |