Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Dažāda motora L un R puses darbība
djmaxx
Varbūt jums kādam ir pieredze ar dažādu motora kreisās un labās puses darbību? Pēc izpūtējiem redzams ka viens cilindrs strādā fiksāk kā otrs. Mainīti - kontakti, kondensatori, sveces, indukcijas spoles, regulēta aizdedze, bet nekas nemainās. Labāk palika kad uzregulēju treknāku degvielu.
Labojis djmaxx uz 19-06-2012 21:52
 
Kaarlis
Pievērs uzmanību kloķvārpstas blīvslēgiem- ja raus garām gaisu, vienādu darbību neredzēt kā savas ausis.Smile
 
AldisK
Kaut kādās Jawas lietošanas instrukcijās, (krievu valodā) lasīju, ka nepareizi noregulēts karburators, bet kas un kur konkrēti neatceros.
 
djmaxx
Motors tiko atjaunots. Viss kas maināms nomainīts. 80% salikts jauns
 
Gints
ja nu straava nepietiek, parliec vadus uz auto akji, varbuut buus izmainjas.
 
Guntis
Daudz viss kaut ko runājām -pa tiešo-,tāpēc apkopošu savas domas.
1. Vājā vieta konaktiņiem ir ligzda,ar izolatora riņķīti ,kas iet uz kondensatoru.
Neesot tā vaina.
2.Spoles mainītas,kondensatori mainīti,bet vienalga KĀPĒC ? dzirkstele esot-maziņa-
un ar neveselīgu krāsu? un VIENĀ cilindrā?

Tas pie elektrības.

3. Karburatoram jābūt noregulētam.
4.dūms nekad nebūs perfekti vienāds.
5. nav 638 lai par kloķenes starpgabalu uztrauktos.Un NETICI,ka Artis šo mezglu būs palaidis garām...

Un tomēr akcentu gribu likt uz elektrību,jo dzirkstele esot vienā pusē -nekāda-.tik it kā visi iespējamie varianti ir izskatīti.
 
Peteris
Manam mocim ir tā, ka labais cilindrs dūmo vairāk nekā kreisais, paigaidām nesaprotu kāpēc !
Labojis Peteris uz 20-06-2012 12:43
 
Dalgo
Bet vainojama visticamāk ir kāda cilindra un gredzenu saderību laulība Smile
Iespējams atšķiras sūkšana, jo kāds ir labāk piedilis par otru un tāpēc tā varētu būt!

pec dūmiem nespried, tas ka kāds dūmo vairak, ja iet tad lai iet, te piemērs: http://youtu.be/vM9_vRMWMaE?t=54s
Labojis Dalgo uz 20-06-2012 18:49
 
djmaxx
Šodien vēl nomainīju (vēlreiz) blīvslēgu un ieliku jaunas Brisk sveces.
Arī izpūtēji pārbaudīti.
Izmaiņas nav.
 
Laacis_ar07
Manai 360 arī labais cilindrs retāk pukst,,bet kad uzgāzē bik iet škiet abi labi,velk lopā!, karst vienādi,,nemeklēju kašķi labajam kontakti dzirksteļo vairāk kondiķi pamainiju, nekas nemainijās,,brauc labi,,nu i h---i snjim!
 
daplis
vakar beidzot darbināju jawu 360 peec 10 gadu dīkstāves! uzliku elektronisko aizdedzi, tātad ar elektrību viss ir ok! nestrādā labais cilindrs, kas varētu būt pie vainas?
 
Guntis
Kas darīts motoram? Vai vispār ir kāda nojausma par motora stāvokli?

Pārāk vispārīgs jautājums,lai cerētu uz atbildi.
 
daplis
dzinējam mainīti tikai gredzeni, galvas un cilindra blīves.
vai var būt, ka dēļ karburatora regulacijas nestrādā viens cilindrs?
 
Guntis
Ko esi darījis ar pašu motora,jeb kloķenes blīvslēgiem?
Izklausās pēc pāržuvuša ģeneratora puses blīvslēga.

Protams,ka karburators jāregulē...nu tā lai apmierina abus cilindrus(jāmeklē
vidus ceļš).
 
daplis
kā es negribu plēst dzinēju uz pusēm, bet laikam citu variantu nav!
 
konuss
Blivsleegu jau taapat var vomainiit.
 
Dalgo
Klausies vēl tās muļķības...
ja jau nestrādā pavisam, tad mošk paskaties vai vispār ir dzirkstele!
 
Guntis
jauna elektroniskā aizdedze,bet dzirkst nav ? nu viss jau ir iepējams.
bet tad nekāda jēga domāt iemeslu te nav.
kāpēc jājauc??? motors,lai nomainītu blīvslēgus ???
 
djmaxx
Secinājums...
No rīta kārtīgi sapludinot aiztaisot čoku abi cilindri strādā vienādi ( kādu laiciņu, kad karterī beidzas sapludinātā degviela).
Tātad vaina ir iesūkšanas procesā, vai kompresijā....
 
Gints
motorzlib.ru/...t029.shtml
 
Iet uz forumu: