Apskatīt tēmu
Dažāda motora L un R puses darbība
|
|
djmaxx |
Ziņojums ievietots 19-06-2012 21:37
|
Junior Member Ziņojumi: 23 Pievienojies: 27.03.12 |
Varbūt jums kādam ir pieredze ar dažādu motora kreisās un labās puses darbību? Pēc izpūtējiem redzams ka viens cilindrs strādā fiksāk kā otrs. Mainīti - kontakti, kondensatori, sveces, indukcijas spoles, regulēta aizdedze, bet nekas nemainās. Labāk palika kad uzregulēju treknāku degvielu.
Labojis djmaxx uz 19-06-2012 21:52 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-06-2012 22:31
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pievērs uzmanību kloķvārpstas blīvslēgiem- ja raus garām gaisu, vienādu darbību neredzēt kā savas ausis. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 19-06-2012 22:35
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaut kādās Jawas lietošanas instrukcijās, (krievu valodā) lasīju, ka nepareizi noregulēts karburators, bet kas un kur konkrēti neatceros. |
|
|
djmaxx |
Ziņojums ievietots 19-06-2012 22:40
|
Junior Member Ziņojumi: 23 Pievienojies: 27.03.12 |
Motors tiko atjaunots. Viss kas maināms nomainīts. 80% salikts jauns |
|
|
Gints |
Ziņojums ievietots 19-06-2012 23:47
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 16.02.12 |
ja nu straava nepietiek, parliec vadus uz auto akji, varbuut buus izmainjas. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 20-06-2012 10:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Daudz viss kaut ko runājām -pa tiešo-,tāpēc apkopošu savas domas. 1. Vājā vieta konaktiņiem ir ligzda,ar izolatora riņķīti ,kas iet uz kondensatoru. Neesot tā vaina. 2.Spoles mainītas,kondensatori mainīti,bet vienalga KĀPĒC ? dzirkstele esot-maziņa- un ar neveselīgu krāsu? un VIENĀ cilindrā? Tas pie elektrības. 3. Karburatoram jābūt noregulētam. 4.dūms nekad nebūs perfekti vienāds. 5. nav 638 lai par kloķenes starpgabalu uztrauktos.Un NETICI,ka Artis šo mezglu būs palaidis garām... Un tomēr akcentu gribu likt uz elektrību,jo dzirkstele esot vienā pusē -nekāda-.tik it kā visi iespējamie varianti ir izskatīti. |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 20-06-2012 12:38
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Manam mocim ir tā, ka labais cilindrs dūmo vairāk nekā kreisais, paigaidām nesaprotu kāpēc !
Labojis Peteris uz 20-06-2012 12:43 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 20-06-2012 18:40
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Bet vainojama visticamāk ir kāda cilindra un gredzenu saderību laulība Iespējams atšķiras sūkšana, jo kāds ir labāk piedilis par otru un tāpēc tā varētu būt! pec dūmiem nespried, tas ka kāds dūmo vairak, ja iet tad lai iet, te piemērs: http://youtu.be/vM9_vRMWMaE?t=54s Labojis Dalgo uz 20-06-2012 18:49 |
|
|
djmaxx |
Ziņojums ievietots 20-06-2012 18:58
|
Junior Member Ziņojumi: 23 Pievienojies: 27.03.12 |
Šodien vēl nomainīju (vēlreiz) blīvslēgu un ieliku jaunas Brisk sveces. Arī izpūtēji pārbaudīti. Izmaiņas nav. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 20-06-2012 19:30
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Manai 360 arī labais cilindrs retāk pukst,,bet kad uzgāzē bik iet škiet abi labi,velk lopā!, karst vienādi,,nemeklēju kašķi labajam kontakti dzirksteļo vairāk kondiķi pamainiju, nekas nemainijās,,brauc labi,,nu i h---i snjim! |
|
|
daplis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 09:23
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 25.07.12 |
vakar beidzot darbināju jawu 360 peec 10 gadu dīkstāves! uzliku elektronisko aizdedzi, tātad ar elektrību viss ir ok! nestrādā labais cilindrs, kas varētu būt pie vainas? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 09:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kas darīts motoram? Vai vispār ir kāda nojausma par motora stāvokli? Pārāk vispārīgs jautājums,lai cerētu uz atbildi. |
|
|
daplis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 09:33
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 25.07.12 |
dzinējam mainīti tikai gredzeni, galvas un cilindra blīves. vai var būt, ka dēļ karburatora regulacijas nestrādā viens cilindrs? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 09:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ko esi darījis ar pašu motora,jeb kloķenes blīvslēgiem? Izklausās pēc pāržuvuša ģeneratora puses blīvslēga. Protams,ka karburators jāregulē...nu tā lai apmierina abus cilindrus(jāmeklē vidus ceļš). |
|
|
daplis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 10:01
|
Newbie Ziņojumi: 3 Pievienojies: 25.07.12 |
kā es negribu plēst dzinēju uz pusēm, bet laikam citu variantu nav! |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 10:42
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Blivsleegu jau taapat var vomainiit. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 12:43
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Klausies vēl tās muļķības... ja jau nestrādā pavisam, tad mošk paskaties vai vispār ir dzirkstele! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 13:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
jauna elektroniskā aizdedze,bet dzirkst nav ? nu viss jau ir iepējams. bet tad nekāda jēga domāt iemeslu te nav. kāpēc jājauc??? motors,lai nomainītu blīvslēgus ??? |
|
|
djmaxx |
Ziņojums ievietots 21-10-2012 14:29
|
Junior Member Ziņojumi: 23 Pievienojies: 27.03.12 |
Secinājums... No rīta kārtīgi sapludinot aiztaisot čoku abi cilindri strādā vienādi ( kādu laiciņu, kad karterī beidzas sapludinātā degviela). Tātad vaina ir iesūkšanas procesā, vai kompresijā.... |
|
|
Gints |
Ziņojums ievietots 21-10-2012 21:22
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 16.02.12 |
motorzlib.ru/...t029.shtml |
|
Iet uz forumu: |