Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
Jancīša 634.7 1981.g.
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 02:32
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Metīšu slinkumu pie malas un atrādīšu virtuālajā vidē savas "meitiņas" restaurācijas procesa fotostāstu. Dzīvē jau daži foruma biedri ir redzējuši, nu laiks bildēm. Mocītis tika iepirkts 2010.gada rudenī. Cena saprātīga, dokumenti v porjadke, stāvoklis arī apmierināja, ņēmu ciet. Tāda viņa izskatījās kad iegādājos: Mocis piedalījies vairākos pasākumos, tai skaitā ieguva uzvaru 2011. gada retrotūristā. Pēc 2011. gada sezonas noslēgšanas sapratu, ka ir pienācis laiks pieķerties dzinējam, diezgan pamatīgi grabēja un zvanīja, kad mainīju blīvslēgu sezonas sākumā, konstatēju, ka kloķenes sānu gultņi ir beigti. Izcēlu dzinēju: Tad padomāju, ka dakšu arī vajadzētu pārlasīt, noārdīju arī to: Skatījos, brīnījos un sapratu, ka ja jau tik tālu noārdīts, tad jau rāmi arī vajdzētu pārkrāsot, mocītis kļuva pavisam plikiņš: Visas melnās detaļas atdevu uz pulverkrāsošanu, cinkojamās detaļas uz cinkošanu. Kamēr šie pa Rīgu dzīvojās, dzinēju uz galda un ķēros tam klāt. Šāds skats pavērās atšķeļot motoru: Kloķeni aizsūtīju pie Siliņ onkuļa, cilindrus pie Raimja slīpeties uz otro remontu. Šāda paskata bloks nekam nederēs: Ķīmiju rokās, sāku lēni un pacietīgi kodināt no piedeguma. Pec tam ar augstspiediena mazgātāju un bloki iekšeji kļuva kā jauni: Laiks ķerties klāt bloku ārējam skaistumam: Izmantoju attēlā redzamās abrazīvās švammes, nopērkamas būvmateriālu veikalos, izmantoju 180 rupjuma. Nedaudz tika pielietota arī attēlā redzamā kracbirstīte, bet tā vairāk tika pielietota bremžu trumuļu tīrīšanai. (par to nedaudz vēlāk) Blokiem nācās lepēt plaknes pa vidu bija apm. 1mm kūkums. Virsmas sagatavotas, kārbai vajadzīgā biezuma šaibas uztaisītas, sāku likt kopā: Viss sagatavots: Kloķene savā vietā, kārba arī sāk likties pa vietām Viss attaukots, gatavs hermētiķa uzklāšanai: Ar mazajiem veiklajiem pirkstiņiem ķepēju visrsū hermētiķi Bloki saskrūvēti, pārbaudu vai viss viegli griežas, vai nekas neķeras. Laiks uzstādīt virzuļus, vai ss.lv slengā runājot-jaunas poršņas Lai vieglāk būtu darboties ar adatām, paņēmu veco pirkstu, ar fleksi nogriezu garumu kāds nepieciešams lai uzdabūtu virzuli. Pirms tam saliktas adatas, diztancerīši. Lieku virsū virzuļus. Ļoti ērti pirksta iedabūšanai vietā izmantot aotomašīnas eļļas filtru atslēgu. Ar jauno pirkstu nogrieztais vecais pirksts, kas turēja vietā adatas, tiek smuki izstumts ārā, ieliekam sprostus un virzulis ir uzstādīts. Cilindru kārta: Kad tie uzstādīti, laiks ķerties klāt kreisajai pusei- zobratam kloķenes galā, sajūgam, jaunai ķēdei. Lai vieglāk un labāk bītu pievilkt uzgriežņus izmantoju pneimatisko pistoli. Iemetu motoru bagažniekā un aizbraucu uz tuvējo servisu veikt šo operāciju, pirms tam neaizmirstot uzpilināt skrūvju līmi. Kreisā puse salikta, Galvas uzstādītas, lieku virsū VAPE aizdedzi. Dzinējs gandrīz gatavs, laiks nedaudz uzspodrināt vākus u.c. sīkumus. Vāks pirms pulēšanas: Te jau mazās veiklās roķeles padarbojās un izskatās šāds: Tas pats ar bremžu trumuļiem, tikai matētā efekta panākšanai pa vidu izmantoju jau pieminēto kracbirstīti. Pirms: un pēc: Spogulīši arī tapa spīdīgāki: Tas pats notika ar aizmugurējo lukturi un pagriezienrādītājiem, švīkas tika iznīdētas, viss kā jauns. Izpūtēji aizauguši pamatīgi: Paniekojamies ar gāzes degli un iegūstam skaistu mūžīgo uguni Laiks skrūvēt kopā pašu mocikletiņu: Amortizatori pārlasīti: Amīši savās vietās: Aizmugurējā daļa atgriežas savās vietās: Priekšējā dakša ieņem savu vietu: Dubļusargs: Pievienojas arī stūre, lukturis, instrumentu panelis un daudz kas cits... Laiks iespieķot riteņus un uzmontēt riepas: Riepas uzmontētas bez palīgierīcēm, tikai mazie veiklie pirkstiņi un draugs silikons: Beidzot arī pats gala produkts: Pavizinājamies pa Ziemeļkurzemi, lai ātrāk piebraucas: Pats par sevi saprotams, pēc šī labi paveiktā darbiņa manas emocijas ir virs fonā redzama objekta... Ceru ka jums pārejiem tās arī bija gana augstu lasot un aplūkojot manu "īso" atskaiti. Paldies par uzmanību, tiekamies ielās !!!! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 08:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Skaistas bildes un atskaite Atcerējos savu 634. Ar rāmi notika precīzi tāpat kā tev,sākotnēji arī krāsot netaisījos |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 08:03
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Labs darbiņš! Žēl ka atkriti, un nenotestēji vasaras lielbraucienā. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 10:40
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šobrīd darbojos ar 638 rāmjiem, kas būtībā daudz neatšķiras bet tomēr.. interesants fakts- tavai 634- kastītes ir ar skrūvēm, 638 1998g kastītes uz rāmja piespraužas- skrūvju vietā tapas, 1990g- atkal skrūves. rāmja numurs arī nesaprotami- citiem iesists horizontāli, citiem vertikāli- sistēmu neesmu pamanijis. Un pakaļas amīšu uzbūve varētu sanākt atsevišķs satāsts- sīkās plāksnītes un šaibītes- vai tikai nevar regulēt cietību? |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 12:44
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Malacis ! |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 13:25
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Nu vecīt, tu i īsts brīnumdaris, tik turpini uzmanīties no ventiņu bračkām, ka šie nepaliek dulli no tāda spīduma |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 13:51
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Tās "mazās veiklās roķeles" tik tiešām ir ļoti labi padarbojušās. Neliela skaudība sāk uzmākties ,redzot TĀ nopulētu dzinēju.... |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 17:07
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Nu Jancīt... viss jau smuki, bet metīšu laukakmeni tavā 0.6Ha mazdārziņā... Kas tas par smāķi uz bloka uzzieķēts? gribējās, lai "kapitalku" var redzēt? emocijas pazūd šeit... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 17:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kriš un Janka nepārspīlē Neko tur sen nevar ne redzēt,ne zināt. Ko ta man nepiesienies ??? daudz kaut kur redzi? |
|
|
AS18 |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 17:48
|
Junior Member Ziņojumi: 33 Pievienojies: 15.05.12 |
Iedvesmojoši! Jāiet uz garāžu.. ! |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 19:30
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Ir gana pa skaisto izdarīts. Paldies par darba gaitas bildītēm un komentāriņiem |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 19:37
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Krisjanis rakstīja: Nu Jancīt... viss jau smuki, bet metīšu laukakmeni tavā 0.6Ha mazdārziņā... Kas tas par smāķi uz bloka uzzieķēts? gribējās, lai "kapitalku" var redzēt? emocijas pazūd šeit... Bet pa lielam, kas vainas tam sarkanajam? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 20:15
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
sarkans,bet tas pa lielam arī viss. vnk kādreiz nemaz citas krāsas nebija,un kad PIONIERI tika viņam klāt ,tad kleksēja visur un visādi, daudz un dažādos daudzumos Es pirms viņa izmantoju... transformatoru laku,eļļas krāsu... ko nu katrs atrada par labu. un VISS strādāja,protams ja zina ko dara Labojis Guntis uz 01-10-2012 20:23 |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 01-10-2012 20:31
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Paldies par labajiem vārdiem. Nu jā jūs jau biedrs Krišjānis jau kā parasti savas kompitences augstumos, visu pamana - ērgļa acs. Par smāķi tā jau tik māžošanās no Mītavas jātnieku darbnīcas humora lādes - Krišjānim +++ emocijas izrāda pēc savām skalām... ) Ja nopietni, tad šitas nemaz nav sarkans, bet oranžs, vairāk pat vara krāsā. ļoti labs hermētiķis, lietoju tikai to. Tās kapitalkas pēdas jau arī, diemžēl jau pazudušas, jo kad sdmāķis nožuva, mazie fiksie pirkstiņi padarbojās un visu norīvēja nost. Tā ka redzēt neko nevar un pareizajiem džekiem pierādīt ka ir veikta kapitalka vairs nevar. Visi gali ūdenī....... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-10-2012 23:22
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Un kad būsi piebraucis, var smelties piemēru gūzmu no kaimiņvalstu raideriem ziza.qip.ru/...skadr.html Modelis gandrīz riktīgais! |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 04-10-2012 07:36
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
...gandrīz asara nobira, noskatoties, ko Kaarlis iesaka Jancītim! |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 04-10-2012 13:39
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Un kad būsi piebraucis, var smelties piemēru gūzmu no kaimiņvalstu raideriem ziza.qip.ru/...skadr.html Modelis gandrīz riktīgais! Tas bija labs video!!! Es tā regulāri daru..... Pārkopēšu šo video sadaļā pie rēcīgajiem videoklipiem. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 04-10-2012 20:15
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis rakstīja: Un kad būsi piebraucis, var smelties piemēru gūzmu no kaimiņvalstu raideriem ziza.qip.ru/...skadr.html Modelis gandrīz riktīgais! Labais, sasmējos nejēgā...... Tagad tik jāgaida kāds video no Jancīša.... |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 04-10-2012 21:10
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Jāuztaisa šāds tramplīns uz "Melleņiem" |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 06-11-2012 16:21
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Klau....viena detaļa ātrumkārbā nepareizi pieskrūvēta. Kārbas labās puses gultnis ir pieskrūvēts ar plāksnīti ar eļļas reni....nu tā lai eļļa tecētu gultnī.....apskaties bildi pēc izjaukšanas un tad bildi kur sarkans hermēts uzsmērēts (labāk bezkrāsainu...tad nevar redzēt)....redzēsi atšķirību! -----ne
|
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |