Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 1
Guntis

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Kloķvārpstas šaibošana
admin
Lietotājs Rebuss vaicā:


Sveiki!!!
Nevaru atrast informāciju par šo lietu, kam pievērš uzmanību, kā to dara, modelis 353, 250m3
 
Guntis
Ko šaibot? Shock Shock Shock
 
oilmaster
Frown
 
Kaarlis
Nekā! Ja viencilindrenei kloķene "staigā" laiks uz miskasti- iespējams ar noķīlējušiem gultņiem aprauti gali.
 
Rebuss
Sveiki .
Paldies Adminam....savādāk neizdevās izveidot tēmu.
Pievienoju bildi, ko dot attēlā redzama šaijba, atradās starp gultni un kloķvārpstu, kalpoja kā distancers vai kā!!!!!
s73f4200.jpg
 
Rebuss
Varbūt arī japiemin kloķenes gultņu sēžas izdilušas 0,2-0,3 mm, neizskatās ka gultņi būtu bijuši nokīlējuši. Iepriekšējais saimnieks bija izlīdzējies ar plāksnīti.


1.Tas ir nepareizas montāžas, demontāžas laikā.

2. Kloķenes disbalanss.

3. Citi varianti
 
elf
Varbūt kādam entuziastam ir vēlme pamēģināt sapresēt kloķvārpstu tā,lai abi virzuļi ir reizē augšējā punktā.....kādreiz tādi ekspirimenti bij motokrosā..
.....varbūt kādas zin sīkāk par šo lietu???
-----ne
 
oilmaster
Zinu, ka līdzīga sistēma ir JAWA 500 OHC. Bet neko sīkāk neesmu dzirdējis par tādu lietu...
 
modza
elf rakstīja:

Varbūt kādam entuziastam ir vēlme pamēģināt sapresēt kloķvārpstu tā,lai abi virzuļi ir reizē augšējā punktā.....kādreiz tādi ekspirimenti bij motokrosā..
.....varbūt kādas zin sīkāk par šo lietu???
Sapresēt jau var, arī ar Vapes aizdedzi nebūtu problēmu, dzirkstele ir abās svecēs vienlaicīgi. ....bet vai viens karburātors spētu pienācīgi nodrošināt ar vajadzīgo degmaisījuma daudzumu abus cilindrus vienlaicīgi?
 
AldisK
Vēl iespējams varētu būt kāda problēma ar disbalansu, jo abi klaņi būtu vienā pusē. Pārējais tā jocīgi izklausās. Parasti jau vairākus cilindrus lieto, lai efektīvāk izmantotu darba ciklā 360 grādu kloķenes apgriezienu.
 
aigars
Elfam. Kad man Serģis Pēteris krāmējās pa motoru, tad viņš arī teica par tādu variantu, tad arī viņam vari droši prasīt, jo viņam tas patīk.
 
Kaarlis
AldisK rakstīja:

Vēl iespējams varētu būt kāda problēma ar disbalansu, jo abi klaņi būtu vienā pusē. Pārējais tā jocīgi izklausās. Parasti jau vairākus cilindrus lieto, lai efektīvāk izmantotu darba ciklā 360 grādu kloķenes apgriezienu.

Katra kloķenes puse balansējas atsevišķi. Darbība vairs nebūs gan tik vienmērīga. Prasās arī pēc atsevišķiem karburātoriem- vienlaicīgi 2reiz lielāka plūsma u.t.t Taču to iemeslu, kā dēļ tā vajadzētu darīt, gan nesaprotu.
Neesmu ne kad pētijis- V2 motoriem kloķene ir asimetriska?
 
elf
Karburatori gan jāliek katram savs....ja abi cilindri vienlaicīgi strādā ,palielinās griezes moments pie maziem apgriezieniem..
Man te ir viens entuziasts kas grib izmēģināt šo variantu.....viņš ar ir braucies motokrosā tajos laikos kad mocis palecās no zemes 30 centimetrus,tad skatītāji bij eiforijā.....redz,redz kā uzleca...
-----ne
 
Rebuss
Par šo tēmu var paprasīt Siliņonkulim, viņš savam brālim ja nemaldos Rolandam jau krievu laikos bija tā uztaisījis. Darba kolēģis bija kopā braucis motokrosā, teica ka speciāli veduši uz VEF kur vaigus virpoja kopā ar asi, vienīgi klaņus lika orģinālos. Kāds varbūt ir redzējis šos brīnumus........
 
Gerhard
forum.jawafreunde.de/...adID=14246
some one realist it

but a big work
sorry only in germann i found it
 
modza
Te kaut kas par karburātoriem....Smile
forum.jawaold.su/...php?t=8360
 
Iet uz forumu: