Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Motocikla ieziemošana
Jancic
Ir tā kā laiks pienācis mūsu mocīšus likt uz ziemas guļu. Šajā tēmā padalamies pieredzē ar ko (kādiem līdzekļiem) ieziemojam savus motocikletiņus.

Iepriekšējos gadus izmantoju silikonu, bet tas nav labākais variants krāsotām detaļām, jo ja kāda detaļa pēc tam būs jākrāso, tad sākas pamatīgas ziepes, jo to smāķi izdabūt ārā ir dikti, dikti grūti. ( saskāros ar šo problēmu krāsojot savu 634 jawu, plankumi, mocījos nepajokam, detaļu uz kādu 3 piegājienu izdevās nokrāsot).
 
aivarsz
Nekas labāks par silikonu vēl nav izdomāts Mocīša kopšanai. Bet, pirms iespējamās krāsošanas ir vienmēr rūpīgi jāpastrādā ar silikona noņēmēju. Kaut kad, pirms vairākiem gadiem, vācu MOTUL bija izdevusi jauku mazbrošūriņu, kur vienkāršiem vārdiem pastāstīts viss par Mo sagatavošanu ziemas guļai. Es to pasākumu latviskoju un visai lielā tirāžā arī iespiedu. Uz nākošo sezonu radīšu jaunu versiju ar jauniem produktiem, šobrīd ielikšu šeit dažas bildes.

Kā parasti, bildes nostājas arābu versijā. Sākums labās puses apakšā, nobeigums, kreisajā pusē augšā. Admins gadījumā nav musulmanis pēc pārliecības?
25.jpg 24.jpg 23.jpg 22.jpg 21.jpg
 
admin
Admins ir lamāts par ēbreju iedzimtā skopuma un kaulēšanās mākas dēļ, par musulmani vēl nē.

Bet ja pa nopietnam, tad man ir jāziemo 2 transporta vienības aukstā garāžā un palicis vel viens jautājums - kur konkrēti var nopirkt tos Motul baloniņus ???? Raimim viņi visi ir, jeb viņi ir kur citur ?

E.
 
elf
Jancic rakstīja:

Ir tā kā laiks pienācis mūsu mocīšus likt uz ziemas guļu. Šajā tēmā padalamies pieredzē ar ko (kādiem līdzekļiem) ieziemojam savus motocikletiņus.

Iepriekšējos gadus izmantoju silikonu, bet tas nav labākais variants krāsotām detaļām, jo ja kāda detaļa pēc tam būs jākrāso, tad sākas pamatīgas ziepes, jo to smāķi izdabūt ārā ir dikti, dikti grūti. ( saskāros ar šo problēmu krāsojot savu 634 jawu, plankumi, mocījos nepajokam, detaļu uz kādu 3 piegājienu izdevās nokrāsot).


Vai tik nekrāsoji ar poliuretāna krāsu ??

Poliuretāna krāsa jāuzklāj telpā, kur nav lietots silikons, pat ne logu izolācijai! Ja šis noteikums netiek ievērots uz krāsojuma virsmas var parādīties tā saucamās "zivs acis" vai citi defekti.
-----ne
 
aivarsz
admin rakstīja:

Admins ir lamāts par ēbreju iedzimtā skopuma un kaulēšanās mākas dēļ, par musulmani vēl nē.

Bet ja pa nopietnam, tad man ir jāziemo 2 transporta vienības aukstā garāžā un palicis vel viens jautājums - kur konkrēti var nopirkt tos Motul baloniņus ???? Raimim viņi visi ir, jeb viņi ir kur citur ?

E.


Kaut kas jau Raimondam veikalā ir, bet ne viss. Tev jau kā Mežciema cilvēkam varētu būt diezgan ērti ieskriet APE Motors, Dzelzavas ielā 120J, vai, piemēram, moču veikalā MAX MOTO, Brīvības ielā ~ 224?? (Aura Auto mājā). Tur ir viss iespējamais Motul sortiments.
Labojis aivarsz uz 12-10-2012 19:07
 
aivarsz
Man jau atkal kārtējo rudeni neskaitāmi cilvēki ir uzdevuši jautājumus par tiem produktiem, kas būtu noderīgi ieziemojot mocīti. Tādi, patiesībā ir 3. Nav svarīgi, no kāda ražotāja.
1. Stabilizējoša degvielas piedeva, ko piegāž pie pēdējās uzpildes pirms pēdējā nelielā izbrauciena, lai ar pilnu bāku mocīti noliktu čučēt. MOTUL- STABILIZER
2. Visām virsmām jebkāda veida silikona aerosols nežēlojot. MOTUL- SHINE & GO
3. Metāla virsmām, kustīgajiem mezgliem, trosēm- Jebkāda veida universāls Penetrating aerosols, piemēram, tas pats visiem pazīstamais WD-40. MOTUL gadījumā- E.Z. Lube.

YouTube Video


YouTube Video
 
Jancic
Nu, jau kādas pāris nedēļas arī mani moči ir ieziemoti.
Katru gadu mana ieziemošanas procedūra ir līdzīga:
1.) Pilnu bāku ar degvielu
2.) Hromētās detaļas notīru ar hroma tīrāmo pastu.
3.) Visām hromētajām un gumijas detaļām pūšu virsū treknu silikona kārtu. ( patreiz MANOL izmantoju)
350 / 360
350 / 634.7
 
Guntis
Kāreiz esmu raupš pretstats,kur pie mums ir redzēta ziema? tie 3 mēneši? ir ZIEMA ??? nu nu .

Vēl taisos braukt un viznāties(vakar izmetu 286km loku ar 634).

neko ziemot netaisos.
 
otomars
malacis ka brauc ,tik topiks ir par ieziemoshanuGrin

Guntis rakstīja:

Kāreiz esmu raupš pretstats,kur pie mums ir redzēta ziema? tie 3 mēneši? ir ZIEMA ??? nu nu .

Vēl taisos braukt un viznāties(vakar izmetu 286km loku ar 634).

neko ziemot netaisos.
 
Spiker
Cienījamie, biedri, motociklu ieziemotāji!

Apkopojot lasīto informāciju radās tāds interesants jautājums. Kur tad transmisijas eļļa labāk saglabājās uz ziemas periodu? Kanniņā līdz pavasarim, vai no rudens līdz nākošā gada rudenim karterī?

Un runājot par pilno bāku. Man tas baigi nepatīk, jo pavasarī to pilno bāku var izlietot tikai un vienīgi kūlas aizdedzināšanai. Degviela savu sastāvu, no ražošanas, saglabāt gadu, un pēc šī gada tā nav lietojama (jawai varbūt ir, bet šaubos). Un mēs neviens nekad nezinām, kad tā degviela ir ražota un kad tā ir tikusi līdz mūsu braucamā bākai. Nezinu vai kaut kādas piedevas spēj akal saglābt degvielas ķīmisko sastāvu. Šajā ziņā es izmantoju tikai trīs litrus ar eļļas daudzumu pilnai bākai. Reizi pāris nedēļās, garām ejot, vienkārši kārtīgi sakratu, bet tas arī tikai sporta pēc, jo neticu, ka gaisa sastāvs, kas ir bakā, ir korozijas rosinošs, ja motocikls ir ieziemots uz pāris mēnešiem.
Labojis Spiker uz 01-11-2015 22:19
 
Kaarlis
Par kārbas eļļu nesatraucies. Uz to attiecās tikai tas pats kas uz auto transmisijas eļļu. Nav izteikta laika limita, ir tikai nolietojums mērāms kilometros.
Un ja kas, degvielas stabilizātori savas funkcijas pilda diezgan labi.
 
Dezinfektors
Pilnu bāku vajadzētu turēt lai bākā nav brīva telpa kurā veidoties gaisa kondensātam. Nedomāju, ka degviela būs nelietojama, jo bākas piepildam oktobrī, bet pirmo dūmu sitam ap aprīli. Sanāk 6 mēneši. Turklāt, ja tur vēl ir stabilizators pieliets, tad mierīgi var braukt ar to degvielu. Vismaz es braucu un neko sliktu neesmu novērojis.
 
Spiker
No manas pieredzes par pilnām bākam, šajā gadījumā ne ar jawām, bet ar laivu motoriem.... Ir nācies saskarties, ka tikko svaigi vesta un uzpildīta degviela, pēc 2 mēnešiem, ir laukā metama un arī obligātie (kompānijas prasības) degvielas stabilizatori nelīdz. Problēma ir tajā, ka degviela sadalās un viss noklājas ar lipīgu smērķi. Sveces nekādas un karburatorā viss vēl trakāk! Nau jau žēl tos 13 litrus jeb 15 eur plus eļļa, bet jautājums vai vajag!? Gaisa kondensāts bākā, kurā ir pāris litru degvielas, jeb 20% no kopējā tlpuma? Cik procentu gaisa tur varētu būt, ja zināms, ka elpošanai nepieciešams 20,8 % gaisa, nezinu no cik % veidojas gaisa kondnsāts? Nedomāju, ka tas necilais gaisa daudzums, kas ir bakā, veidos kaut kādu kondensātu! Katra paša ziņā, ko ar savu moto darīt, bet nu es laikam sliecos uz Gunta pusi. Vasara mums īsa, bet braucam ilgi. Un ja gribas kaut kā gar savu moto pačubināties, tad tas katra paša ziņā!
 
Guntis
Es neatminos tos laikus,kad problēma bija degviela.Daudz esmu dzirdējis,ticu teiktajam.

Daudzi man ir personīgi zvanījuši un dalījušies ar sāpi,prasījuši padomus.

Sāpe visos gadījumos ir bijusi... GLABĀŠANAS VIETA. Vienā gadījumā mūra garaža bez papildus ventilācijas(jau otro gadu viņu par to -lamāju- Grin ). Otrs lauksaimniecības šķunis,trešais ir viss traģiskākais metāla garāža(plika).

Visos gadījumos ziemā technika apraso ,apžūst,apraso. Specifiskās ziemas iespaidā. Metas rūsas punktiņi,sūbē alumīnijs un utt.

Te nu es neko neiebilstu mazgājam un sasmērējam (kaut ar WD40) un beidzot ar Motul labumiem. Lai saudzētu hromu,citas detaļas.

Bet vaina ir jau pašos pamatos... ,vāji piemērota uzglabāšanas vieta.

Kā nu kurš māk tā pielāgojas .
 
Iet uz forumu: