Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 11 (Perak 250)
AS18
Vakar, par godu pirmajam sniegam piereģistrēju savu "jaunāko" braucamo - Jawa type 11, tautā pazīstams ar nosakumu Perak 250.
Šo braucamo iegādājos maiņas ceļā.. meklēdams trūkstošās daļas citam projektam sanāca sapazīties ar kādu Čehu, kura draugan esot interese par mūsu pašu Rīga 1. Tā nu ar labo cilvēku gādību uz Čehiju aizceļoja Rīga un atpakaļ...Smile Tagad tikai tāds nieks, kā jasaved viss atbilstošā kārtībā. Par to tad vēlāk.
Vēl nedēļu atpakaļ, liktenis atkal saveda ar bijušo Peraka saimnieku kopā. Kopā ar Arni Tomasu bijām uz tirdziņu Brno.. un pavisam nejauši iemaldījāmies pie saimnieka, kam sētā lepni saulē gozējās mana Rīga. Nu tādi brīnumi! Tiesa jāsaka, ka bez Rīgas tur bija vēl pie simta (ja ne vairāk) Jawu un ČZ.

Ak jā.., CSDD savās labākajās tradīcijās piereģistrēja šo kā Jawa 250... Smile Nu ko, tad par vienu 250-nieci vairāk...Wink

[img][/img]
 
AldisK
Apsveicu! Izskatās labs komplekts darba sākumam. saslimis laikam esi ne jokam. Ar ģimenes relikviju restaurēšanu vairāk nepietiek.
 
Guntis
Apsveicu SMUKS ! braucamais Smile
bet par CSDD ...es labāk vairs neteikšu neko...
 
oilmaster
Ja ir vairāk par 2 močiem , tā jau ir slimībaGrin
Apsveicu!
Kā jau teicu labs barteris! Wink
 
Laacis_ar07
Apsveicu,,un saprotu! rets modelis,,visa uzmanība atkal būs Tavā virzienā!
 
edmunds
Apsveicu ar pievienošanos 250 nieču (viencilindru motoru) nometnei! Vismaz nejutīšos viens!

Edmundo
MC Wild Hogs!
 
AS18
Paldies draugi par morālo atbalstu! Nezinu kā ar slimību, bet diagnoze tā noteikti ir!
Nedaudz uztrauc tas, ka šis darījums draud iztukšot (ok.., jau iztukšojis.. Smile ) budžetu, sākotnēji plānoto citam projektam, bet ko nu vairs..Smile
Acīmredzot, kaut kur pie vainas ir tas, ka Peraks tiešām ir saglabājies gana labā stāvoklī un savā ziņā konstrukcijas vienkāršums, kas uzrunā daudz vairāk un rosina tūlīt jau ķerties pie atjaunošanas. Lai gan, rūpīgāk ieskatoties var redzēt, ka darāmā ir/būs pietiekoši daudz.
[img][/img]
Kas attiecas uz bildē iztrūkstošām detaļām (bagāžnieks, ķēdes sargs, numura turētājs, karburatora vāciņš) tad viss, izņemot pēdējo tika atsūtīts kopā ar pašu Peraku. Vāciņu sola atsūtīt... redzēsim, kā būs! Visas klāt pieliktās/atsūtītās detaļas jaunas (resp.replikas). Vedot apmaiņas procesa sarunas gan nepamanīju ka pietrūkst skaņas signāls.., kas attiecīgi arī netika iedots līdzi - tātad būs jāgādā pašam!
Patiesībā dzelžu līmenī viss ir tiešām labā stāvoklī. Nevienai no citām Jawām netiku redzējis tik labi saglabājušos sānu bardačokus! Viss ideāli taisās vaļā/ciet, nekur nekas neķeras un nav caurrūsējis, lai gan tāpat kā citiem aķītis mekējams tieši tur. Protams hroms visur ir ārā metams.
[img][/img]
[img][/img]
Tāpat būs jāiegādājas jauns stop signāls (šis ir bojāts - nav apakšā stikliņa un ja neizdosies to restaurēt, tad jāpērk vien jauns būs) , kā arī nāksies atvērt maku jaunai bākai. Esošai ir pamatīga bukte.
[img][/img]
[img][/img]
Patiesībā prieks par iepriekšējo saimnieku, jo tas līdzi bija iedevis arī pareizo kurbuli. Lai arī pagalam lietotu, tomēr oriģinākls un pielokāms būs labāks par šo.
[img][/img]
Tā kā kopumā, tiešām salīdzinoši labs barters, lai gan teikšu godīgi - Rīgas mazliet žēl..Frown
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
 
aivarsz
Jebkurā gadījumā, tavā saimniecībā un mūsu platuma un garuma grādos, tev tagad ir īpaši rets retums, par kuru rūpēties. Lai veicās! Un darījums, manuprāt, ļoti adekvāts. Nežēlo aizgājušās lietas, dzīvo nākotnei!
 
treners
Apsveicu, ļoti labs komplekts! Tagad Krišjānim steidzami jāveic izmaiņas ciltskokā Smile
 
Iet uz forumu: