Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 10

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Benzīns+etanols
edmunds
Raidījumā Motocikli Bļoda ar Spēlmani teica, ka uz ziemu bāka ir jāpielej pilna ar benzīnu, savukārt viens slavens moču restaurators apgalvo, ka dēļ spirta klātbūtnes to noteikti nedrīkst darīt, jo spirts piesaista ūdeni un ūdens visu sarūsina.

Vēlētos dzirdēt no pieredzes bagātākiem kolēģiem, kā tad jūs rīkosieties ziemā - bāka līdz galam pilna vai pavisam tukša ?

Paldies,
MC Wild Hogs!
 
elf
Drīz jau brīnumi būs ar to benzīnu + etanols....jāoderē bāka no iekšpuses..savādāk būs kā siets....
vai tik šis nav tas bākas oderējamais...
www.motoren.sk/...il/2093/95
Pie Jura Rambas ar var iegādāties bāku oderēšanas ķīmiju.

Kas nav lasījis kādas briesmas draud no jaunā benzīna,tad var palasīt šeit....
diskusijas.aak.lv/....php?t=233
-----ne
 
oilmaster
Pēc raidījuma "motocikli" vajagot liet Lukoilā. Viņi tur veica eksperementu un tieši šī degviela neēdot krāsu...
 
Guntis
Statoil,arī (it kā) nelej klāt bio degvielu(lasi spirtu).
Tāpēc ir pazudis 95E benzīns,bet palikusi tikai ultima.
Rūsas cilindros NAV(skat Dalgo topiku),bākā(rūsas) jau nopērkot nav bijusi... un arī tagad nav.

P.S. Kā NEKO neziemoju,tā NEZIEMOŠU. Un NEKAS un NEKAD nav noticis.Vienīgais bākas ,faktiski, visiem moto IR pilnas.
 
elf
oilmaster rakstīja:

Pēc raidījuma "motocikli" vajagot liet Lukoilā. Viņi tur veica eksperementu un tieši šī degviela neēdot krāsu...


Tas ekspiriments tāds fufelis vien bij.....Blodona stilā...
Iespējams ka katra bāka krāsota ar savādāku krāsu,gāda grunts,cik daudz cietinātāja....un tā tālāk..un par tiem karburatoriem kuriem lodziņš izliecies.....kā man teica brālēna dēls,skolā vesela rinda ar tādiem karburatoriem esot bijusi,un visiem lodziņš uz ārpusi izliecies...
Ja gribēja objektīvi tad tas bij jāmēģina ar vienu bāku...
-----ne
 
AS18
Guntis rakstīja:

Statoil,arī (it kā) nelej klāt bio degvielu(lasi spirtu).
Tāpēc ir pazudis 95E benzīns,bet palikusi tikai ultima.
Rūsas cilindros NAV(skat Dalgo topiku),bākā(rūsas) jau nopērkot nav bijusi... un arī tagad nav.

P.S. Kā NEKO neziemoju,tā NEZIEMOŠU. Un NEKAS un NEKAD nav noticis.Vienīgais bākas ,faktiski, visiem moto IR pilnas.


Aptuveni 5% etanola ir (jaabuut,saskanjaa ar MK noteikumiem) visam LR tirgotajam "95 markas" benziinam. Tiesi tik taads tas ir arii Statoil gadiijumaa. Vieniigais no benziiniem, kam nav sakara ar spirtu ir 98.
 
Kaarlis
Par degvielām runājot, ELF,vai esi sastapis aizdedzes sveces ar sarkanīgu uzdegumu un svītrām uz centrālā elektroda izolātora kā arbūzam?
 
admin
Veicaas Latgales retrospeekratu iipashniekiem. Pieejama kreisaa degviela no RU bez spirta. Spirts pieejams atsevishkji Smile
 
aivarsz
edmunds rakstīja:

Raidījumā Motocikli Bļoda ar Spēlmani teica, ka uz ziemu bāka ir jāpielej pilna ar benzīnu, savukārt viens slavens moču restaurators apgalvo, ka dēļ spirta klātbūtnes to noteikti nedrīkst darīt, jo spirts piesaista ūdeni un ūdens visu sarūsina.

Vēlētos dzirdēt no pieredzes bagātākiem kolēģiem, kā tad jūs rīkosieties ziemā - bāka līdz galam pilna vai pavisam tukša ?

Paldies,


Tas, ka uz ziemu bākai ir vēlams būt pilnai, tas ir fakts, ko raksta jebkurš motociklu ražotājs. Un vispār, kā jums zināms, arī automašīnas degvielas tvertnes regulāri piepildītais tilpums būtu vēlams tuvāk augšējai, nevis apakšējai- tobiš 5 Ls sadaļai.

Jebkurš mazliet tehniski domājošs cilvēks šim postulātam varētu tikai piekrist. Bākā nav vietas, kur temperatūras svārstību u.c. faktoru ietekmē nosēsties kondensātam, sākties korozijai, ja bāka ir no metāla, u.t.t.

Bioetanola % piedeva pie degvielas ir EU prasība. Un dzīvojam tak šausmīgi gudri pareizajā "Eiropā".

Slavenais restaurators, kas tev stāstīja teikas, varbūt, tiešām, labi restaurē, taču atsevišķus priekšmetus skolā nav centies apmeklēt.

Lai kaut kas korodētu: Ūdens nesarūsina neko, ja nav mijiedarbības ar skābekli. Jo pilnāka bāka, jo mazāka gaisa ietekme uz iekšējām bākas virsmām.

Par degvielas kvalitāti dažādās tankštellēs. Katram savs godaprāts, skatoties uz biznesu. Jo zemāka oktānskaiļa degvielu importē, jo mazāka akcīze. Tad pienāk laiks ar ķimikāliju palīdzību to oktānskaitli dabūt augšā. Katrs to dara pa savam. Bet, ar visādiem mopēdiem braucot, skaidri zinu, ka Statoilā nav tā labākā degviela.

Ir kāds ķīmisks risinājums, ko iesaka dažādi speciālisti, un arī es jau gadiem lietoju dažādās sezonālajās tehnikas vienībās (motorzāgi un pļaujmašīnu ieskaitot), liekot tos priekšmetus guļā. Sezonas darbības atsākot, nekad nav bijušas nekādas problēmas pielaist to mašinēriju ar pirmo piegājienu. Tas pasākums saucās- degvielas stabilizētājs. Ražotāji var būt dažādi, iedošu linku uz sev sirdij tuvāko un pārbaudītāko.
http://www.motul.com/lv/lv/products/203
Labojis aivarsz uz 24-10-2012 20:57
 
modza
Pieliešu pilnu bāku ar DD. Kas ļauns var notikt? Un neiespringšu par tajā vai citā DUSā tirgotā bendzīna sastāvu. Vai ari noņemšu no moča un nolikšu skapja augšā.....Grin
 
Guntis
kam tik ? agresīvi ar DD,smirdēs visa māja... ,no DD.
ielej ...kādi? 300ml 2T eļļas(vai MS 20). izskalini pa bāku.
būs ideāli,un liec uz skapja augšas.

P.S. Lukoils,vai Staoils(NESTE manā uztverā tas pats Statoil,jo Rīnūžos šiem ir KOPĪGA naftas glabātuve) ... ne AUDI,ne Suzuki...atšķirību neizjūt.
tiesa bija ! mirklis ,kad LIKĀS ka ar TREST iet labāk... ,bet vidējais degvielas patēriņš
AUDI ...bija nemainīgs(7.8-8.2/100,atkarīgs vai ziema un vai lietoju kondicionieri)- un šamo es nevaru apmuļķot Smile Arī Suzim patēriņš ap 3.8-4/100 ,ties abraucot ar moto es pie patēriņa domāju viss mazāk.
Suzim,pat bija vienalga vai 98,vai 95(Statoil) ... Tā,ka man godīgi sakot...
Ak jā pļjaumašinas(abas) pavasarī -lec uz pirmo- ,bez jebkādiem konservantiem. Arī Suzuki atdzīvojas,vnk un uzreiz.
 
Kaarlis
caurmēra patērētāja viedoklis ir gauži subjektīvs attiecībā pret to masu, kas sap[i##i savas automašīnas ar tirgus līdera degvielu
 
Kaarlis
caurmēra patērētāja viedoklis ir gauži subjektīvs attiecībā pret to masu, kas sap[i##i savas automašīnas ar tirgus līdera degvielu

no šīs vietas lūdzu sīkāk...
Labojis Guntis uz 24-10-2012 21:35
 
AS18
Ar 15 gadu pieredzi Eiropas degvielas tirgū atļaušos apgalvot, ka atšķirības degvielas produktu kvalitātē ir vairāk cilvēku galvās nekā to braucamo bākās..
 
aivarsz
AS18 rakstīja:

Ar 15 gadu pieredzi Eiropas degvielas tirgū atļaušos apgalvot, ka atšķirības degvielas produktu kvalitātē ir vairāk cilvēku galvās nekā to braucamo bākās..


Visu cieņu profesionāļiem, bet, noteikti atļaušos 100% nepiekrist par degvielas kvalitātes atšķirībām. Atšķiras, un būtiski. Neesmu strādājis degvielas tirdzniecības sistēmā, mana pieredze jau tikai kādi gandrīz 20 gadi cita veida naftas pārstrādes produktu tirdzniecībā. Toties, mani veci čomi gan, pietiekoši ilgi tajos augšas štābiņos ir darbinājuši to degvielas biznesiņu. Kopā ar šiem jau arī kādreiz kādu stipro iedzeram un parunājamies par neko...

Par cilvēku galvām gan tev arī ir ļoti daudz taisnības. Pietiek ar vienu negatīvu precedentu, lai skanētu ilgi. 100 pozitīvi precedenti to vienu negatīvo tā īsti nevar likt piemirst.
 
elf
AS18 rakstīja:

Ar 15 gadu pieredzi Eiropas degvielas tirgū atļaušos apgalvot, ka atšķirības degvielas produktu kvalitātē ir vairāk cilvēku galvās nekā to braucamo bākās..


Nu īsti tā nav.....kad Juris Ramba ar savu Russia/Fafnir De Luxe piedalījās pasaules prestižākajā pionieru motociklu rallijā Londona - Braitona...
puse esot izstājusies tikai degvielas pēc....bet Juris gudrītis bij paņēmis līdz savējo pareizo degvielu....

Vakar paskatījos savā Jawas bākā kura parasti pa ziemu kopš 1977 gada ir bijusi pustukša,iztukšīta un atradusies gan mitrā garāžā,gan šķūnī,gan ziemā braukts.....nu rūsas pazīmes tur nesaskatīju..
Labojis elf uz 25-10-2012 09:51
-----ne
 
Gints13
Pēc tam, kad sestdien Kauguros, uz Ventspils šosejas Jawai 634-7 nācās jaukt karburatoru (tas ir no 638) un tīrīt (bija pilns ar rūsu pēc nobrauktiem 1600 km) ir radies jautājums par bākas tīrīšanu ar ķīmiju un sekojošu tās oderēšanu. Varbūt kādam ir šāda pieredze - kur, kas, cik u.t.t. Bāka pirms likšanas virsū tika izgrabināta ar akmeņiem un izmazgāta, bet nepalīdz - rūsu jau neapmānīsi, tā savu ceļu atrod!
Benzīnu leju 95 Viršos un Circle-Staoil, tomēr motors šad tad detonē - izslēdzot aizdedzi - 3, 4 uzsitieni. Norakstīju to uz iebraukšanas periodā jaukto eļļu klāt - 1:25, (19 l : 760 g Motul 510), samazinās benzīna oktānskaitlis, bet vai tā ir nezinu. Varbū pamēģināt 98?
 
konuss
uz pārkaršanas robežas bija,galvu vajag nosēdināt.
un treknāku pataisīt.
 
Gints13
Neesmu pārliecināts, bet pārkaršana diezin vai, jo detonē dažreiz gan pēc 5 km nobraukuma, gan pēc 100 km nonstopā ar ātrumu 90-100 km. Pēdējā gadījumā, ja būtu pārkaršana, ķīlis būtu garantēts. Kad dzīvojām ""lielajā un varenajā"" man 634 detonēja (gan krietni ilgāk - pēc aizdedzes izslēgšanas cigareti varēju izpīpēt un pagriežot atslēgu iedarbināt), kad ielēju "palienēto" 76 benzīnu!
 
gacans
konuss rakstīja:

uz pārkaršanas robežas bija,galvu vajag nosēdināt.
un treknāku pataisīt.
Treknāku varbūt,bet ja nosēdināsi galvu ,varbūt labāk ies ,mazliet ,bet attiecīgi vairāk karsīs !!!!! Nejauciet detonāciju ar pašaizdegšanos ,kad dodot virsū gāzi, motorā parādās spalgi zvani ,tā ir detonācija,sliktas kvalitātes benzīns,agra aizdedze ,Konusa nosēdinātā galva un tt ,izslēdzot aizdedzi motors turpina šķaudīt un nesslāpst ,tā ir pašaizdegšanās ,iemesls,nokarsusi degkamera,sveces elektrodi,uzdegums un tā tt..... Jā par rūsu no bākas ,tā ir sāpīga tēma ,izkulu ar granīta akmeņiem ,izmazgāju ,izkulu un tā vairākas reizes ,bet protams ideāli jau nebija ,uzliku pirms karburatora mazo filtriņu ,bet papīra lai smalkāk filtrē ,ir gudrenieki kas saka ,ka ar eļļu aizsērēs un benzīns cauri neies ,jāliek sietiņnieks ,muļķības,aizsērēs ar sūdiem ne eļļainu benzīnu !!! Pirmais filtrs paātri piedi-sās,tagad jau izskatās ,ka vis kas mazgājās ir izmazgājies un filtrs tīrs ,kā tīrs ,ar rūsu karburatorā nebija problēmas nevienu reizi ....Smile
Labojis gacans uz 17-07-2017 22:41
 
Iet uz forumu: