Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 11

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawas kloķvārpsta
elf
Pirms bukses iepresēšanas klanī tā ir jāizvirpo ,atstājot pielaidi 0.03-0.05mm .Var pielaidi atstāt lielāku bet ne vairāk par 0.2mm.Kad plānsienu buksi presē urbumā tās iekšējais diametrs saraujas +/- par tik cik ir ārējais uzspīlējums.Lai izvirpotu buksi to tā vienkārši nevar spiest patronā...vajag tehnoloģisko buksi.Izvirpo no metāla buksi ar sieniņas biezumu nu kādi 5-10mm...iekšējais diametrs mazliet mazāks par klaņa bukses ārējo diametru...Tad buksi pārzāģējam gareniski...liekam patronā un mazliet saspiežot izvirpojam tā lai klaņa bukse precīzi līstu iekšā....Tagad virpojam klaņa bukses iekšējo diametru.Tehnoloģisko buksi praktiski var izmantot tikai tik ilgi kamēr viņu neizņem no patronas....Ieliekot otreiz nu mazliet metīs...
Tad presējam buksi klanī....un ar rīvurbi rīvējam....15mm N0.Rīvurbji vēl dalās
0,1,2,3 jo lielāks cīpars jo lielāks diametrs...Vēl jau jāskatās vai tas rīvurbis ir ass.Tākā daudzi samet visus vienā kastē.....nu tad ir kā ir ar to asumu...
Rīburbi nekad nedrīkst griest pa zobam....tikai pret zobu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Labojis elf uz 15-11-2012 10:42
-----ne
 
turists
Es šito visu aizstāju ar vienu vienīgu regulējamo rīvurbi, kuru pakāpeniski pieregulējot izrīvēju bukses līdz vajadzīgajam izmēram un viss.
 
elf
Regulējamais rīvurbis ir laba lieta,bet virsmas gludumu nevar dabūt tādu kā ar cilindrisko rīvurbi..
Tad vēl.. ja izrievē no lielas pielaides ,pastāv iespēja ka urbums aizies šķībi..
-----ne
 
turists
Varbūt es kļūdos, bet šī niecīgā starpība virsmas gludumā diezko neiespaidos gaitu un ilgmūžību. Tāpat nesaprotu, pret ko īsti var aiziet šķībi rīvurbis, ja ņemam vērā faktu, ka Jawas klaņi lokās kā "gumija" un liekot kopā motoru tāpat lielākoties virzulis nestāv uzreiz pareizi un klanis ir jāpaloka toļi uz vienu toļi uz otru pusi. Smile
Nešaubos, ka elf piedāvātā tehnoloģija ir ļoti laba, bet darbietilpīgāka un laikietilpīgāka..
Labojis turists uz 15-11-2012 17:50
 
turists
Pārvietoju lai nav bardaks, turpinām par kloķenēm šeit.
 
elf
Izskatās ka no šīs tēmas kaut kas ir pazudis....????????

Esmu ticis līdz tam, kad ir jāiegādājas kloķenes vidējais gultnis..jawa 634 1977gads.
Cik noprotu vajag 6306 ...bet vai slēgto vai vaļējo...skatījos uz kloķenes liekas, ka viena puse ir slēgta...otrai netiek klāt...izjauktu kloķeni nēsmu redzējis....tāpēc prasu kas un kā????
Instrukcijā ir rakstīts, pēc 10000km ieštauferēt gultņu smēri......kādi komentāri šajā jautājumā???

content8-foto.inbox.lv/albums/a/autoaluksne/Jawa/1.sized.jpg
Labojis elf uz 21-11-2012 16:24
-----ne
 
turists
Cik esmu ārdījis nekad nav nācies sastapt slēgto gultni šajā vietā.
 
Kaarlis
ja mēs runājam par 633 motoru tad Tieši tā. vai tad 634 arī ir nipelis? Ttur ir vaļējais gultnis kuram abās pusēs ir labirinta blīvējumi- vienā kā vesels gredzens, otrā kā no divām daļām savienots starpgabala noslēgums. Manuālī uzrādītais smērēšanas intervāls liekas paliels, jo starp cilindriem esošā spiediena starpība ļoti veicina smēres izskalošanu ar degmaisijumu. Labprāt redzētu šo mezglu vismaz, no vienas puses slēgtu, līdzīgi kā to rakstiju pie 638 kloķenēm. 633 versijā ir kanāls pa kuru iespiest smērvielu, taču tai vienīgā atvēlētā izeja ir labirinta sprauga..,. ja būtu iespēja smērvielu caur gultni "caurpūst" neiesaistot labirintus, varētu sanākt efektīgāk. Tas tā, subjektīvais domas lidojiens, kurš nav balstīts uz reālu lietošanas pieredzi.
 
bilderis
A nevienam nav ienācis prāta tā metāla blīvslēga vietā starp kloķenēm ievietot teflona blīvslēgu?
 
elf
Vakar tā nopietnāk apskatīju kloķeni.....vidējais gultnis ir vaļējais.
Uzliku pat uz centriem ,intereses pēc cik met pirms remonta....meta 0.02-0.03mm..Jaunos klanīšus pačtaļjon pečkin ar atnesa....virzuļus jau sverat,bet vai sverat klaņus.Pareizi ir ja sver katru klaņa galu+kopējais svars...
-----ne
 
Guntis
Kā sver klaņa -galu- ?
 
turists
Guntis rakstīja:

Kā sver klaņa -galu- ?


Es pievienojos šim jautājumam!
 
Gints
Smile Grigorjevs "Motocikls bez noslēpumiem", apm. 22. lpp..
 
elf
Ļoti darbietilpīgs proces....kad ņemos ar sporta 4 cil.motoru,klaņu izsvēršana....lai dabūtu katru galu un kopējo klaņa svaru vienādu....praktiski aizņem visu dienu...

www.performanceengines.com/performance_images/RodBalance.jpg

www.freezart.ru/f/027-13.jpg
Labojis elf uz 23-11-2012 16:11
-----ne
 
Guntis
Pēc attēla spriežot jāsver abi -gali- ?
 
konuss
Skiet,ka jawas,variantā,jsver kopā,ar pirkstu,(ar,to,ar ko,kloķenes vaigi turas kopā)
 
klimpa
Vai jawas360 motoram ir obligati jāliek pildītais kloķenes starpgabals, ja šim motoram ir skrūve no priekšpuses kas savelk blokus ap kloķeni?
 
cyprus1
Liec kāds ir paredzēts.Pēdējā laikā daudzi Jawisti starpgabala pildīšanu uzskata par uzlabojumu.Tagad ātrumā nevaru atrast, bet tiku lasījis rakstu par rūpnīcas tehniskiem uzlabojumiem kad sākumā ražotais pildītais starpgabals tika atzīts par nepareizu un neefektīvu izstrādājumu.
 
klimpa
Orģinali nebija pildits, bet tagad skatos ka daudzi tadus liek. Kapēc, varbūt lai ir lielāka saskares virsma?
 
cyprus1
Cik cilvēku tik viedokļu.Viens teiks ka vajag pildītu,cits-ka nē.Kad atradīšu tad ievietošu rakstu kāpēc ražotājs atteicās no pildītā starpgabala.
Uzraksti Kārlim,viņš ne vienu vien motoru ir atdzīvinājis, zinās ko pateikt
 
Iet uz forumu: