Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Aivarsz PAV 40 replika 2012. gads
aivarsz
Esmu kļuvis par mazā rosoliņa īpašnieku. Gan priecīgs, gan nelaimīgs. Katrā gadījumā ir labie un sliktie punkti pasākumam, taču skaidrs ir viens, ka ziemas periodā man atkal būs ko darīt un kur ielikt savu laiku un līdzekļus. Būs arī pa bildei, komentāram un viedokļa izpausmei laika gaitā.

Pieliktā bildīte- sastāvdaļu saraksts ar komentāriem. Komentāri nostājās augšpusē, bildīte lejā...
1. PAV 40. RITEŅBAGĀŽAS KASTES VĀKS. Labs izstrādājums, metāls. Diemžēl, liekums mazliet neatbilst kulbas liekumam. Pārējā apstrāde OK, ir šlices, kur ievietot blīvgumiju, atslēgas stiprinājuma atbilstība precīza.
2. KORPUSS JEB KULBA. Ļoti kvalitatīvs stiklšķiedras līmējums. Vienīgais mans komentārs- gribētos mazliet vairāk uzliektu to kantīti uz augšu lūkas caurumam, lai droši iekšā netecētu ūdens.
3. RĀMIS. Nostrādāts diezgan pavirši, pirms krāsošanas gribēsies paslīpēt metinājuma šuves, bez tam, šķiet, mazliet pieklibo ģeometrija...
4. RĀMJA GUMIJAS. Maucamas uz ragiem, pie kā stiprinās atstarotāji. Ja atceramies veļas mašīnu Rīga, absolūti līdzīgs materiāls, kā ūdens notekas trubai, tonis burkānsarkans. Liec kur gribi.
5, RITEŅA DAKŠA. Noteikti, vissarežģītākā detaļa no izgatavošanas viedokļa. Bet, ir kur piesieties. Vietumis par daudz sapļepināti visādi sū... Mazliet zskatās, ka šo detaļu radījis māceklis, kamēr meistars izguļ vakardienu. Varbūt piekasos, bet...
6. RITEŅA ASS. Pirmatnējā aplūkošana +- OK. Viedoklis radīsies, kad taisīšu pirmo kopā likšanu pirms krāsu darbiem, tad arī ziņošu.
7. RITEŅA DISKS. Vidēji aizdomīga cinkojuma klasiskais Depo nopērkamais Ķīniešu ķerras 4" izstrādājums uz pirmo acu skatu. Komplektā NENĀCA dekoratīvās metāla diska uzlikas! Vai arī tika aizmirstas komplektējot.
8. RIEPA. Mitas. Ar ātruma indeksu līdz 100 km/h + arī kamera. Tātad nav vis no Ķīniešu ķerras. Tas ir labais stāsts.
9. RUMBAS GULTŅI. 2 gb, Iedziļināšos un novērtēšu salikšanas procesa gaitā.
10. RITEŅA DUBĻU SARGS. Ļoti labs stiklšķiedras izstrādājums, tieši tāpat, kā pati bagāžas bundža.
11. DAKŠAS ATDURES BUKSES. Rāmja šlicēs ievietojas precīzi. Materiāla kvalitāti rādīs ekspluatācija. Diemžēl, PAV 40 nav amortizatora. Visus ceļa seguma nelīdzenumus saķer bukses. Tāpēc, PAV 41, manuprāt, tomēr, būtu tā gudrākā (bet vai stilam un ekspluatācijas apstākļiem atbilstošākā?) izvēle.
12. PIEKABES- MOTOCIKLA VILCĒJKRONŠTEINA SAVIENOJUMA EŅĢE. Ir OK, metinājums un virpojums ir precīzs. Tikai krāsojot mezglu, nav aizsegti asu kanāli. Skrūves vairs iekšā neiet, Krāsa jāpucē ārā. Slikti.
13. un 14. ASIS 1gb pakaļējai dakšai, 2 gb pārejai- mocītis- piekabe.Pirmais skats- ir labi uztaisīts. Smērvielu nipeļi lai ir iemontēti. Te atkal- laiks rādīs izstrādājumu kvalitāti.
15. LUKTURIS. PAV 40 gadījumā- saņemam ČŽ abažūru ar visiem pribambasiem, blīvgumiju un pat 2 spuldzītēm. Manā gadījumā tomēr, labāk būtu paticies tas 41. virsbūves variants ar 634 jafeles pakaļas lukturi. Bet, diemžēl, jāsamierinās, jo ir tā, kā ir.
16. ATSTAROTĀJU TURĒTĀJI. Ir labi. Labs lējums, gludas virsmas. Novirpoti rāmī maucamie gali... Tikai diametri neatbilst par kādiem pāris mm. Te lūk redzam šī brīža ražotāja attieksmi un precizitāti... Slikti.
17. un 18. ATSTAROTĀJI. 2gb sarkani, 2gb balti. Melnas plastmasas ietvaros. Pa smuko. Kad reanimēju savu Jafeli, traks palikdams izmeklēju puspasauli, kamēr atradu +- atbilstošus izstrādājumus.
19. AMORTIZĀCIJA, JEB ATDURES BUKSES. Tas ir tas galvenais elements PAV 40 piekarē. Kā kalpos? Dzīve rādīs.
20. ATSLĒGA un tās aizdare. Jau sākotnēji ir precīzi, viss būs OK.
21. ZĪME PAV 40 (41) ir, domājams, ar lāzeri izgriezts metāla veidojums. Ja gribās smuki, cītīgi pulēšanas darbi priekšā un tad jau būs labi.
22. PIEKABES, vai šinī gadījumā pievienotā motocikla kontaktligzda ir muzikantu valodā, stereo JACK. Slikti, jo iespējami nevajadzīgi īssavienojumi. Ja piekabīti taisa oriģinālversijā, bez pagriezieniem, protams, pietiek ar 3 kontaktiem- korpuss, gabarīts, sopsignāls. Un šajos gadījumos, stipri drošāks ir arī muzikantu vidū plaši pazīstamais DIN standarts. Laba kvalitāte, bez īssavienojumu iespējām, jebkurā radioelektronikas vai mūzikas instrumentu veikalā. Jo, pamatā, šīm piekabītēm pasaulē tiek izmantoti tieši šie spraudņi.

REZUMĒJU: Iegūtajam komplektam pietrūkst:
A. Dvēseliski- sirds siltuma, lai lietu uzradītu manai mentalitātei un sapratnei par vēsturiskām replikām atbilstoši. Ir tomēr pa vienkāršo un slāvisko.
B. Neviena detaļa nav salāgota, urb ka nu pats, kā māki un gribi, taisno, loci...
C. Sekojoši. Nav salāgots vai sazīmēts nevienas detaļas savienojuma tehnoloģiskais punkts.
D. Blīvgumija piekabītes vākam. Ir rullis ar P veida lenti, ko teorētiski var cilvēciņš lietot un uzstādīt konstrukcijai. Bet, kādēļ, šī gumija nav sagriezta un savulkanizēta vāka šlicēm atbilstošā formā?
E. Sīkums, bet komplektācijā piemirsušās riteņa diska dekoratīvās uzlikas, kā jau teicu un piekabītes atbalsta bukses (kā oriģinālam) lai noāķētu priekšmetu varētu nolikt uz balsta, to nesabojājot. Pārējais, pagaidām, šķiet labi.
Bet, mazliet jau laikam par daudz piesienos.
Pievienoju arī DIN spraudņa bildi, lai saprotam, par ko aptuveni, iet runa.
konstruktors.png din_spraudnis.jpg

Labojis aivarsz uz 22-11-2012 22:42
 
elf
Vēl viens Pavists...apsveicu!
Bet kā izskatās, esi tajā pašā vietā kā es nopērkot lietotu Pav.....jādarbojas būs nepajokam!
Trūkst vienas būtiskas detaļas ??? Kurš uzminēs kādas?
-----ne
 
Guntis
Cik maksāja?
 
aivarsz
elf rakstīja:

Vēl viens Pavists...apsveicu!
Bet kā izskatās, esi tajā pašā vietā kā es nopērkot lietotu Pav.....jādarbojas būs nepajokam!
Trūkst vienas būtiskas detaļas ??? Kurš uzminēs kādas?


Bildē, trūkst dažas būtiskas detaļas. Vairāk un mazāk būtiskas. Bet dabā jau ir. Tā lieta, par ko tu runā, ja pareizi sapratu, lai turpina intrigu. Nekomentēšu. Pagaidām...

Merged on November 22 2012 21:17:18:
Guntis rakstīja:

Cik maksāja?


Neatzīšos! Pat pie sūrākās pratināšanas ar drakoniskām metodēm! Smile
Labojis aivarsz uz 22-11-2012 21:17
 
Maris
Trūkst kronšteins pie motocikla piekabes stiprināšanai....? Smile
 
aivarsz
maris rakstīja:

Trūkst kronšteins pie motocikla piekabes stiprināšanai....? Smile


NĒ, IR! šodien jau ir sācis rasties otrs kronšteins, lai universāli varētu stiprināties pie citas mototechnikas.

Labs ir. Taisam konkursu par pareizo atbildi?

Uzvarētājam apsolu visai vērtīgu balvu.

Jūsu priekšlikumi un minējumi?
 
treners
Lai arī pašam ir Pavs, savām rokām pārlasīts, neko iztrūkstošu, izņemot riteņa dekoratīvos diskus, vāka gumiju, sakabi, identifikācijas plāksnīti un tehnisko pasi, nevaru ieraudzīt...
Labojis treners uz 23-11-2012 12:36
 
Gints
reģ.numurs?? vāka eņģes??
 
elf
Tač nav būtiskas detaļas...ne aprakstā,ne bildē !
Sasparojas,sola tač vērtīgu balvu...
-----ne
 
edmunds
ēēē..manuprāt nav tās sviras, ar kuru PAV turās pie moča, ne ?
MC Wild Hogs!
 
elf
Nu nav....skataties no puskulbas uz aizmuguri.....
-----ne
 
aivarsz
P.S. Varbūt, kādam noder, interesanta mājas lapa no Zviedru zemes, kur PAVisms tāds dikti populārs kļuvis pēdējos gados. Ja ne pirkt, tad pasmelties idejas un (vai) tehniskus risinājumus var šeit, piedāvājums mazliet atšķirīgs, kā slāvu zemēs. http://www.pav.se/index-eng.htm
 
treners
Šajā Zviedru mājas lapā esmu iepircies, sūtīju dažus sīkumus. Cenas varbūt ir nedaudz lielākas, bet sūtīšanas maksa bija krietni mazāka nekā no Slovākijas. Par atbalsta buferiem gan nebēdā, tos vari uztaisīt pats, nošpiko no manas piekabes. Jaunus gumijas demferus no vecajiem automobilistu krājumiem varu tev izgādāt un uzdāvināt. Tālāk gan būs jādarbojas pašam.
 
elf
Nu ko Slabo......lai piedalītos ceļu satiksmē un izietu TA ,šai piekabei ir jābūt vienam sarkanam trīstūra atstarotājam....standartizmērā.

28. Katrai piekabei jābūt aizmugurē aprīkotai vismaz ar diviem sarkaniem atstarotājiem. Šiem
atstarotājiem jābūt vienādmalu trīsstūra formā, kura vienai virsotnei jābūt vērstai uz augšu un vienai malai jābūt horizontālai. Šiem atstarotājiem jāatbilst prasībām attiecībā uz redzamību, kas noteiktas
iepriekš 27.punktā. Tomēr piekabes, kuru kopējais platums nepārsniedz 0,80 m, var būt aprīkotas tikai ar
vienu atstarotāju, ja tās ir pievienotas divriteņu motociklam bez blakusvāģa.

29. Katrai piekabei jābūt priekšpusē aprīkotai ar diviem baltiem atstarotājiem, kas nedrīkst būt trīsstūra
formā. Šiem atstarotājiem jāatbilst prasībām attiecībā uz redzamību, kas noteiktas iepriekš 27.punktā.
-----ne
 
aivarsz
Jāāā....
Bet kā rīkoties tad, ja piekabi paredzēts reizēm pievienot trīsriteņu motociklam ar blakusvāģi? Šāda extra likumdošanā nav apspēlēta, sekojoši, trīsstūrveida atstarotājs nav vajadzīgs. Smile
 
elf
Piekabei trīstūra atstarotājam jābūt obligāti....ar blaķeni...labs jautājums.....katik nevajag divus....???
-----ne
 
treners
Tad tie trīsstūri bija tā būtiskā detaļa??? Bļāviens, es domās to piekabi trīs reizes izjaucu un saliku, beigās atmetu ar roku. Tad jau pagriezienus arī sākiet kombinēt klāt, tie ir vēl būtiskāki.
Es pēc e-pasta sarakstes ar Motormuzeju izgāju TA bez tiem trīsstūra atstarotājiem, tagad uz katru TA to saraksti ņemšu līdzi. Bet rezerves variantā blaķenē man bija mazi trīsstūra atstarotāji, ko, inspektoru nelabvēlības gadījumā, uzlīmēt ar divpusējo līmlenti virsū apaļajiem.
 
aivarsz
Jāsaka, ka konkursa uzvarētāji ir divi. Viens, tāpēc, ka iekļāva savā trūkstošo detaļu sarakstā to, par ko es arī domāju- tātad Treners. Otrs- ELF, jo pareizi runāja par lietām, kuras es tiešām nepārzināju. Katram prezents- kaut kas noderīgs moto ekspluatācijai. Tālāk- PM. Paldies visiem!.

Merged on December 05 2012 22:48:49:
Atļaušos iemest linku uz līdzīgu brainstormu par radniecīgām tēmām, saistītām ar PAV replikām. Pirms darām, salāgojam sākotnējās un beigu izmaksas, kā arī, domājam par projekta īstenošanas patiesajām izmaksām un sekām. Smile www.retrojawa.lv/...post_11476

Merged on February 17 2013 16:44:04:
Konstatēju, ka tomēr gribētos iegādāties vēl dažus trūkstošus sīkumiņus piekabītei. Padalīšos ar pieredzi. Palūrēju vairākus piedāvājumus, piemēram, ebay.de. Pa kādam krāmiņam tur ir, toties cenas ir kosmosā. Tad, mototechnik.cz Ir šis tas priekš tām piekabītēm, arī atsevišķām lietiņām cenas ir +- pieņemamas. Tikai.. nekas no piedāvātā klāsta man nebija vajadzīgs. Tad palūrēju pie slovākiem- motoren.sk Pat atradu pāris pzīcijas, ko vajag, cenas apēdamas, atsaucība momentāna. Kad darījums būs noticis, varēšu padalīties ar info par pasūtījuma izpildes ātrumu un korektumu. Bez šaubām, apmeklēju arī zviedru PAVistu. pav.se Tur nu puisim ir atkal šis tas, kas nav ne čehiem, ne slovākiem. Arī tūlītēja atsaucība, vienīgi jāatzīmē, ka iespējamie pasta izdevumi ir palieli. Man jau īstenībā, regulāri darba mašīna ir Zviedrijā... Bet Stokholmas apkaimē. Savukārt, Zviedru pavista lokācija ir tajā galā kas pie Dānijas... Bez pasta nekā. Sad

Merged on February 18 2013 17:01:49:
Uzdūros šādai mājas lapai:

www.singlewheel.com/.../PAVFR.htm

Varbūt, būs interesanti palūkoties risinājumus.

Merged on March 05 2013 19:40:10:
Hei,

Pamēģināju nopirkt dažus liberiņus PAV, un ne tikai, sakarībā divos punktos- motoren.sk un pav.se
Patīkami pārsteidza atsaucība abās vietās. Zviedrs Jans noreaģēja momentāni 19. februārī pasūtīju liberiņus, 20. aizskaitīju naudiņu. Nepagāja ne nedēļa un pasta kvīts jau stāvēja pastkastē. Ar slovāku Janko gan drusku savādāk. Pirmkārt, banka tik nepareiza, ka par nedaudz latu transakciju mierīgi ielādēja piecīti, pārskaitot no Swedbank. Otrkārt, gaidu jau otro nedēļu tos savus labumiņus- pagaidām klusums.
Bet stāsta morāle ir par to, ka aplūkojot un salīdzinot cenas dažādos e-veikalos, mēs ne tuvu nezinām, ko mums nolaupīs pasts un ko banka. Jo arī pasta izdevumi ir pa skarbo. No Slovākijas, manā gadījumā minimālās pasta izmaksas 19 EUR + 5 LVL banka par ~30 EUR pirkumu. No Zviedrijas- pasts 30 EUR par pāris kg smagu kastīti ar ~ 60 EUR vērtu saturu. Bet banka vismaz lojāla. Tātad- cik patiesībā maksā tie loriņi?
Katrā gadījumā- skola maksā naudu, ņemiet to vērā, kad taisieties veikt kādu pirkumu un mācieties no svešām kļūmēm, nevis savējām. Pēdējie jaunumi no Slovākijas- mani priekšmeti esot izsūtīti 4. martā- sekojoši- 2 nedēļas ir nepieciešamas, lai mantiņas salasītu, sagaidītu naudiņu kontā, u.t.t. Droši, ka gandrīz nedēļa klāt, lai saņemtu tos labumus Rīgā.
P.S. atradu vēl kādu interesantu kantori Poļu zemē. Paraugieties!
http://www.kfk-hamster.pl/
Labojis aivarsz uz 23-05-2013 17:49
 
AldisK
Vai tik Zviedrijā nebija radniecīga banka mūsu swedbankai? Varbūt tāpēc draudzīgākas cenas pārskaitījumam? Visādi citādi pārskaitījumiem uz ārzemju bankām šķiet nav pārāk draudzīgas cenas. Un ar to, un pasta cenām jārēkinās sūtot. Kaut kur jau tas viss ir diezgan līdzīgi.Sūtīt kādu vienu, nelielu detaļu ir ļoti neizdevīgi. Ja to nevar atrisināt un nopirkt šeit, tad vienkārši "jāsakož zobi".
 
aivarsz
Šodien, pēc apmēram trīs nedēļu gaidīšanas, izstāvēju vājprātīgu rindu pasta nodaļā, lai saņemtu mazmazītiņu pasūtījumu no motoren.sk Slovākijā PAV sakarā.

Atskaitot Latvijas Pasta nodaļas atgādinājumu par to, kā padomju laikos stāvējām rindā pēc vienīgās pieejamās desas vai Vodkas, gala rezultāts bija labs. Starp citām visām tiešām vitāli nepieciešamām detaļiņām pasūtījumā, joka pēc, biju ielicis arī PAV to laiku Kozlozavody lietotāja 60. gadu rokasgrāmatiņas repliku. Super grāmatiņa, nemaz nav žēl tos iztērētos pāris eirorubļus.

Bet stāsta morāle ir par to, ka tikai šodien savā galvā apzināju patieso veidojuma nosaukumu. Čehu Návěsný vozík PAV 40 pro motocykly a skůtry, Tulkojumā taču patiesībā nav nekāda moto piekabe, bet gan- skūterim vai motociklam pielāgojams piekaramais (iepirkumu) groziņš.

Īstenībā, jau pilnīgi skaidrs, kāpēc Eiropā šos veidojumus ar pilnu masu, kas nepārsniedz 50 kg (pašmasa 19 kg) un nav sākotnēji domāti pārvietošanai ātrāk par 70 km/h, bez tam, ar piekabes sistēmu, kas nav standartizēta un universāla- tātad groziņš ir piekarams tikai salīdzinoši nedaudziem transporta līdzekļiem pasaulē, neviens un nekur nereģistrē, bet tikai nodublē mocīša/ mopēda numura zīmi aizmugurē.

Nez, kā tas mūsu īpašajā valstī īstenosies? It kā jau esam Eiropā.
Es mēģināšu iet tieši šo, varbūt garāko un nepatīkamāko, bet patieso ceļu.

Līdz šim, man ir zināmi 5 cilvēki, kas 50- 60 gados radītos oriģinālos, šausmīgi sapuvušos un no jauna uzbūvētos PAVus ir reģistrējuši Latvijā kā, pilnvērtīgas piekabes???, ejot pilnu un vietējiem funkcionāriem tīkamu ceļu.

PAV Replika atšķrās no oriģinālā veidojuma groziņa ar nopietnākiem gultņiem, asīm, stiklšķiedras bagāžas kastīti un citiem nedaudziem veiksmīgākiem tehniskiem uzlabojumiem, saglabājot visas pārējās autentiskās vizuālās lietas.

Tagad šos moto groziņus, īpaši Skandināvijā, ir kļuvis populāri tūnēt un izpausties visādās formās, lai kārtu galā da jebkādai tehnikai.

Teorētiski, tas var mainīt lietas būtību, kā tādu. Taču, ja atceramies saknes, tad patiesais PAViņš ir radīts un paredzēts 50 gadus veciem mopēdiem un mocīšiem, kas arī mūsdienu izpratnē ir tikai mopēdi ar tiem saviem labi ja 20 zirgspēkiem un ilgstošu pārvietošanās ātrumu, kas jau solo versijā nepārsniedz 90 km/h. Tāds tas šī vakara stāsts.

Merged on October 23 2014 00:00:33:
Šodien, nejauši aktualizēju tēmu. Beidzot esmu sagatavojis materiālus, kā, savulaik.radīju PAV no nekā, projekts, diemžēl, ilga gandrīz 2 gadus, vēlos jums atrādīt nedaudzas fineses šī pasāciena sakarībā. Billdes un komentāri sekos.
Labojis aivarsz uz 23-10-2014 00:00
 
Iet uz forumu: