Apskatīt tēmu
El. shēma. 638- 2
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 28-02-2012 23:07
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
turpinam. Labojis aivarsz uz 28-02-2012 23:12 |
|
|
Sviestc |
Ziņojums ievietots 03-08-2013 01:53
|
Junior Member Ziņojumi: 10 Pievienojies: 27.01.13 |
Labdien, Esmu ticis savai Magonei (jawa 638) līdz elektroinstalācijas savienošanai. Shēma ir (paldies Ursim). bet ir jautājums ka un kur pareizi ir jāiet vadiem, kurā pusē dakšai, kā pie/no akumulātoru kastes un kā pa aizmugures spārnu? varbūt kāds var padalīties pat ar bildēm? jau iepriekš Paldies! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-08-2013 11:40
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Bildes no veciem remontiem. Ja kas noder, ņem par labu. |
|
|
Sviestc |
Ziņojums ievietots 03-08-2013 13:49
|
Junior Member Ziņojumi: 10 Pievienojies: 27.01.13 |
Paldies. par priekšu tad ir viss skaidrs ar vadiem. Bet kā tālāk, pie/no akumulātoru kastes un ka aizmugurē? P.S. Vai tiešām gāzes trose arī iet caur dakšu, rāmja priekšā kā Kaarļa bildē? Es to iebakstīju zemāk, rāmja priekšējā trīstūra aukšējā daļā. tas ir nepareizi? |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 03-08-2013 14:39
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Tā ir bremžu slēdža trose. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-08-2013 22:43
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
bildē tiešām gāzes trose ir nepareizi. Pareizi ir ja iet no roktura zem bākas gar rāmja labo pusi ļoti vaļīgi pievilkta ar savilcējiem. Parasti gāzes trose 638 jawām ir par daudz nostiepta. Iesaku pirms montāžas vienā galā nomaukt metāla uzgali un ar asu nazi nogriezt 5mm apvalka. Tas pasargās no apgriezienu maiņas grozot stūri- mainoties troses nostiepumam. Par vadiem... Jāizšķirās vai būs eksponāts ko pūdēt aiz dīvāna vai braucams motocikls. Ja pēdējais tad elektro shēmā vajadzētu ieviest korekcijas. Bildē var redzēt ka no kastes vadi iet pa rāmja labo pusi. Tie vadi, kas nāk no ģenerātora, ieiet kastē pa caurumu, akb un citas masas skrūvējās klāt rāmja vidū pie skrūves. Iesaku atkāpties no oriģināla un sadalīt patērētājus caur dažādiem drošinātājiem. Tas pasargās no nevajadzīgām kvernēšanām ceļmalā, piemēram, beigta stop slēža dēļ. Arī par lādēšanas releja un sprieguma regulātora slēgumu ir jāpārdomā vai nevajag ieviest izmaiņas. Kaut kur par to jau aprakstiju. Iesaku arī nelaist gar ausīm visa veida rekomendācijas par aizdedzes kontaktu ielidināšanu vēstures mēslainē. Lai veicas! |
|
Iet uz forumu: |