Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 698
Jaunākais lietotājs: Margers2
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
oilmaster jawa 350/360 ar velorex
oilmaster
Papildināšu šo sadaļu.
Šis ir 2010/11 gada projekts.

Sveiki!
Mans nākamais stāsts ir ir Par jawu 350/360 ar blakus vāģi. Diemžēl nav saglabājusies bilde ar sākuma izskatu, bija viņa bēdīga Frown. Jawiņa ir atrasta Muceniekos. Tās saimnieks, vīrs gados, ir viņu pircis jaunu veikalā, tālajā 73-šajā gadā un ir bijis līdz šim vienīgais saimnieks, kurš nemaz tik viegli negribēja no viņas šķirties.
Par cik numuri bija jau pārreģistrēti Latvijas laikā, ar pārrakstīšanu problēmu nebija. CSDD tas aizņēma 15 minūtes, bez numuru salīdzināšanas vai kādām citām aizķeršanām.


Tātad, sākās viss ar izjaukšanu. Tad smilšu strūkla.
[img]http://www.bildites.lv/images/7tlp3yblpq92vpzi82v.jpg[/img] is not a valid Image.

Tālāk vis tika sašķirots, ko krāsos, ko cinkos, ko mēģinās hromēt un ko aizstās ar jaunām detaļām
[img]http://www.bildites.lv/images/cxyn6rppq5anf5pq61cf.jpg[/img] is not a valid Image.

Tālāk krāsošana...KRĀSA MELNA!! Viens no oriģinālajiem toņiem bija melns. "VS" statusu neietekmē, pirms tam saskaņots ar motormuzeju.
Bleķi bija pietiekami labi, lai tos varētu nešpaktelēt un krāsots tika ar pulverkrāsu un pulverlaku.
Kā izskatās spriediet paši Cool(smoke)
[img]http://www.bildites.lv/images/2seycox8wucy8pu960o.jpg[/img] is not a valid Image.

Pirmie darbi. Rāmim pielikta pakaļējā dakša un stūres plaukts. Mainīti plauktam bumbiņu gultņi ar visām bļodiņām, aizmugures dakšas bukses ar stieni. Amortizatori jauni.
[img]http://www.bildites.lv/images/y3f70d0yet84wvz4v4cg.jpg[/img] is not a valid Image.

Ķēžu sargam pirms strūklošanas tika izņemtas iekšējās gumijas un par jaunu ieliktas pēc krāsošanas. kniedes nopirktas skrūvju veikalā.
[img]http://www.bildites.lv/images/l9mhdlm0fq4f5wufdw91.jpg[/img] is not a valid Image.

Savilktas pin strīpas zelta krāsā. Stikla šķiedras blaķene un dubļu sargs špaktelēts un krāsots parastā veidā.
[img]http://www.bildites.lv/images/et9zokrwhtb2zvx6i4g.jpg[/img] is not a valid Image.

Spidometrs sadabūts no veco laiku krājumiem. Kas meklē, tas atrod Grin
[img]http://www.bildites.lv/images/uc3cqh7o2p2j3k2fzup.jpg[/img] is not a valid Image.

Diski.
Vecie "barabani" izpulēti, nomainīti gultņi. Aploces, kameras, apvalki, spieķi, spieķu galviņas jauns. Nestāstiet, ka pārcinkots spieķis izskatās tāds pats kā jauns.
[img]http://www.bildites.lv/images/pwkj2810yarc299xdhkp.jpg[/img] is not a valid Image.

Ripuļi jau savās vietās
[img]http://www.bildites.lv/images/qllpxpj0d2dom2zny62p.jpg[/img] is not a valid Image.

Aizmugures ratam jauns ķēdes zobrats, vecais uz aci likās tīri vēl neko, bet salīdzinot ar jaunu, viņš bija padilis vismaz uz 50%. Tas beigtu nost ķēdi un tāpat es pie viņa atgrieztos lietojot motociklu, ņemot vērā, ka papildus ir blaķene velkama.
[img]http://www.bildites.lv/images/cfe630fj0e9uww4fet7.jpg[/img] is not a valid Image.

Blakusvāģim tika nopulētas alumīnija maliņas. Tā kā, stikla-šķiedra bija labi saglabājusies, tā netika pārlīmēta. Tomēr iekša tika izklāta ar pats nezinu ko...Dabūju specializētā veikalā tādu 3 komponentu maisījumu, ko man piedāvāja, kad izstāstiju, kas man un, kam ir vajadzīgs. šī tiek izmantota ,piemēram, baseina pārklāšanai. Rezultāts, iekšā glancēta un ievērojami palielinājās izturība. Eksperiments, bet pašam šķiet izdevies. Klājama ar pindzeli, ka parasta krāsa.
[img]http://www.bildites.lv/images/0h5wu0rjod2i67xe682.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.bildites.lv/images/4lzy3593ipd097dvsxup.jpg[/img] is not a valid Image.

Moča , blaķenes beņķi un maliņas tika pāršūtas par jaunu. Tika iegūta kopējs izskats.
[img]http://www.bildites.lv/images/4vq3ov60locs0p0bhy.jpg[/img] is not a valid Image.

Te jau mocis iegūst k-kādu kopējo paskatu. Ādas koferis atrasts vecāku mājā, šķiet iederas.
[img]http://www.bildites.lv/images/gbhvsebx2maeq2r4dqo.jpg[/img] is not a valid Image.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:16
 
oilmaster
Salikts blaķenes amortizators.
Vecais bija nerestaurējami beigts, par pamatu tika izmantots jauns JAWA amortizators pārmetinot augšas stiprinājumu.


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:18
 
oilmaster
Pielikta hromēta roku atbalsta truba.
Pielikts stikls. Godīgi sakot nav ideāli, bet ir ok, turas stingri, nepurinās. Ja vajadzēs kādreiz vēl k-ko tādu darīt būšu piešāvis vismaz roku Grin



Pielikts amīša mehānisms un pats dubļu sargs.


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:19
 
oilmaster
Tiku līdz blaķenes buksei. Pēc ieteikuma k-ko līdzīgu nopirku, piemeklēju žiguļu veikalā.




Bukses vieta tika iztīrīta ar rīvurbi.



Tad bukses gumija tika novirpota līdz attiecīgajam ārējam diametram un presēta iekšā. Izskatās, ka turēs. Bildē gala rezultāts. Ieteikums, šo visu vajadzētu darīt domāju pirms krāsošanas, tā būtu daudz vieglāk.



Pa lielam blaķene gatava, kā pēdējie darbi pielikts rats. Bremžu loki jauni, alumīnija vāciņš jauns.No večā nebija ko tur glābt.



Tagad jāķeras klāt motoram, un tad redzēs ko blaķene teiks, kad tiks mēģināts viņu pielikt pie paša moča, bet par to vēlāk.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:21
 
oilmaster
Izgriesta pēc formas blaķenes grīdas gumija. Orģināli viņa sastāv no 2-vām daļām, bet šādā veidā viņa smuki nostiprinās un neslīd pa blaķeni.
Gumija iegādāta "Latvijas ķīmijā". izmaksāja ap 13,-Ls


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:22
 
oilmaster
Pielikta blaķenes beņķa atslēga. Par cik oriģinālā bija nekāda un krāsa balta viņai, tika izgatavota pa jaunu no alumīnija un papulēta. Rezultātā viss slēdzās un izskatās šķiet ok.




Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:23
 
oilmaster
Tātad salikts motors.











Nomainīti visi gultņi+ blīvslēgi
Pārpresēts kloķenes vidējais gultnis (paldies Georgam)
Jauni virzuļi 2 rem., nebalansēti (paldies Georgam)
jauni gredzeni 2 rem.
izslīpēti cilindri uz otro rem. Pirms tam strūkloti un krāsoti ar termo krāsu.
jaunas dakšiņas
jauna motora ķēde un sajūga kurvis (vecajam mistiski zobi sadiluši)
sajūga diski jauni.
Pulēti alumīnija sāna vāki
jaunas BRISK sveces

Un te jau var redzēt visu to prieku rāmī iemestu. Grin


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:25
 
oilmaster
Virsū stāvēs bezkontaktu aizdedzes komplekts 12v
12 v, jo tiks likta signalizācija.





Skrūves aizdedzei papildus drošībai tiek skrūvētas ar skrūvju līmes palīdzību



VAPE Relejs jau pieskrūvēts, manuprāt, optimālākajā vietā. Nav jāurbj caurumi sānu kastē vai rāmi. Stiprinās uz tās pašas skrūves, kur gaisa filtrs tikai no otras puses.



bezkontaktu aizdedzes komplekta indukcenēm, tiks uztaisīts speciāls kronšteins, lai viņas varētu pieskrūvēt pie oriģinālā cauruma rāmī.



Edit:
ķēžu sargam pirms krāsošanas tika izņemtas iekšējās gumijas. Tad pēc krāsošanas salasītas labākas un pa jaunu iekniedētas (oriģināli nāca krāsojums un tad kniedes, nevis pa virsu sakrāsots)
Gumijas stabilizatori pie motora, kā nu mācēju izgriezu no gumijas un piedzinu vajadzīgo formu.



ķēdi sadabūt ķēžu sargā, lieta ķepīga, bet nav neizarama.
ķēdi liku jaunu.



Rezultāts šāds:



Nākamie darbi, savilkt vadus un šajā shēmā iedabūt motociklu signalizāciju.
Bet par to jau nākamajā stāstā.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:27
 
oilmaster
Iepirkta signalizācija.
Dabūju viņu pa 45,-Ls.
Signalizācijā ir pults, kas dod it kā signālu, ja kāds gar moci gramstās.
Izmēri ļoti kompakti, izskatās, ka izdosies viņu noslēpt.
Uzliks, ta redzēs kā darbosies Smile


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:29
 
oilmaster
Labs vakars. Šodien mazliet pastrādāts, pa pusei izvilkti vadi.

Bildē pārejas kronšteins bezkontaknieces indukcijas spolēm.



Vietā atrasta signalizācijai, viens ir noteikti, signāls nereāli skaļš Grin




Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:30
 
oilmaster
Vakar iepirkti spoguļi Yamahas veikalā, pēc Georga ieteikuma. Maksāju skaidrā, dabūju pa 10,-Ls gabalā.

Spoguļi, kvalitatīvi un retrīgi.



Ieteikums tiem, kas pa jaunu velk vadus..nepa..rst kontaktus kas stiprinās pie 360 spidometra...Kā manā gadījumā ķepīgāk viņus ir taisīt pa jaunu.




Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:31
 
oilmaster
Sveiciens!

Pats mocis pa lielam salikts, vakar pirmais dūms jau uzsists Grin
Atlicis pieregulēt visu un piemest blaķeni.

Lūk bildes:




Paldies Ursusam pa aizlienētajām uzlikām! (ok)









Iztestēta signalizācija... īsumā- nepērciet ĶĪNAS signalizācijas.
Vienīgi interesanti, ka Jawai siģene. Kad ieslēdz vai izslēdz iemirgojās visi gabarīti Grin
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:34
 
oilmaster
Paveiktais:




Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:35
 
oilmaster
Paldies zxz par padomu ar blaķenes nostiprināšanu.(ok)

Pa lielam viss taka salikts, atlikuši daži sīkumi:
Saregulēt blaķeni
Pielikt "velorex" uzrakstu uz blaķenes
Uztaisīt pārvalku blāķenei
Pielikt signālu
Nobeigt atsevišķas elektro lietas (sīkumus)

Jau noripināti pirmie gndrīz 200 km. Viss darbojās pa foršo.
Vienīgi sajūga hēbelis spiedās ar lielu spēku, bet tas tika novērsts- sajūga izspiedēju nebiju ieeļļojis.

lūdzu bildes:








Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:39
 
oilmaster
Šādi tādi sīkumi nobeigti.

Pielikta blaķenei plāksne atpakaļ:



Pielikta "Velorex" šilte:



Uzšūta blaķenes pārvalks (samaksāju 10,-Ls)- melns, kvalitāte ļoti ok. Ārējie izmēri precīzi, ņemti no vecā auduma driskām. īsti oriģināli nebūs, bet tādu audumu kāds bija vecajam pārvalkam neatraduSad Ja atradīšu uzšūšu vēl vienu Grin






Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:41
 
oilmaster
Pieliku šādu, vajag, nevajag, bet pieliku un man patīk.



šodien sanāca laiciņš aizlaist uz "Vēsturiskā spēkrata" ekspertīzi motormuzejā:





Pēc nedēļās solījās būt gatavs sertifikāts. Patīkami cilvēki un un lieliska attieksme (ok)

Šodienas lielākais čak.rs ar priekšējiem amīšiem (paldies lietotājam "tūrists"Wink. Sita cauri man viņi, kad braucu ar pasažieri. Kā izradās ar blaķeni nākušas citas atsperes (tip stiprākas). Vai vajagot likt izvirpotas starplikas, lai atsperi nospriegotu. Taisīju 30 mm un liku viņas augšā virs atsperes.




Rezultāts pārsteidza, Braukšana ideāla!! Cietāks un patīkamāks!!
Ieteiktu solo ar paeksperimentēt, ņemot vērā, ka tam atsperēm gadi no 20-50 un viņas varētu būt sasēdušās.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:44
 
oilmaster
Tātad, kā jau stāstīju tēmas sākumā, šo mocīti iegādājos Muceniekos no vīra gados, vārdā Antons, kurš nemaz īsti negribēja šķirties no sava lolojuma, kuram viņš ir bijis vienīgais saimnieks.
Solījos, ka mocis tiks restaurēts, nevis pa krūmu gonkām nodzīts un izmests. Apsolīju, kad pabeigšu, atbraukšu atrādīt.
Solījumu izpildīju.





Emociju aprakstā īpaši neizplūdīšu.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:45
 
oilmaster
Iegūts "VS" statuss:


ātri un operatīvi, ņemot vēra, ka šie nav viņu vienīgie pienākumi un ir sezonas karstums. Jebkurā gadījumā, esmu apmierināts ar Motormuzeja darbinieku attieksmi. Liels paldies viņiem!

Tagad CSDD prieciņi, skate un numurzīmju, teh. pases pārreģistrēšana utt.
Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:46
 
oilmaster
Palielīšos!
Motocikla ražošanas gads 1973.Grin

 
oilmaster
Sveiciens!
Par cik biju ievērojis, ka Georgs lepni vizinās ar praktiski jaunu blaķenes Barum riepu priekšā, "dabrovoļna prinugjikjeljnim obrazom" sarunāju uz barteri, pretī devu savu 700 km nobrauktu riepu Mitas 3,25 un dabūju ritīgo blaķenes riepu. Atšķirās ar to, ka blaķenes riepai ir tādai kā izbīdījumi, lai nesabojā aploci pret kādu apmali. Protektors Barum un Mitas 1:1.
Tagad varu dižoties, ka motocikls ir tuvu oriģinālam un lepni nesāt "VS" nr. zīmi.GrinGrinGrinGrin


Labojis oilmaster uz 06-12-2012 02:48
 
Iet uz forumu: