Apskatīt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-12-2012 22:07
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Liekam lietā izdomu. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-12-2012 11:51
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja paskaita blīvslēgus, par blīvējumu laikam šaubu nebūs... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 09-12-2012 14:39
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
PATS ? mainīsi vidus gultni/gultņus? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-12-2012 08:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Neies taču mest vecās dakšas bukses misenē? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-12-2012 11:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Drusku elektrības... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-12-2012 19:11
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Pastāsti kaut ko par savu projektu drusciņ plašāk un pamatīgāk! Ļoti skops vārdos tu sāc palikt, tāpēc ļaudīm visu laiku nedaudz jānodarbojas ar pareizākiem, vai mazāk pareizākiem minējumiem. |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 00:11
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Te jau sākas ceļa bruģēšana uz jauniem ūdenstorņiem. Jelgavā top dņepra ar gāzes iekārtu (tikko kā pārvesta, biju lieciniekos, būšot 80ltr gāzes balons, pašlaik būvinženieris smagi apdomā, vai ir nepieciešams rādīātors, ko nolocīt, būšot kapara caurulīšu sildītāji un kas tik vēl ne. Bet šeit jau briest forsāža augstākajā mērā.. es tik nezinu vai tas ir to vērts. bet nu...gudri jau runāt pašam neko nedarot.. Izskatās, ka būs nepieciešami sinhronizatori! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 10:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Sadaļas nosaukums jau pats par sevi liecina par šķūningu. Top vairākas lietas vienlaikus- mēģinājums atdalīt cilindrus vienu no otra (3 blīvslēgu kombinācija), nosinhronizēt ar divu karburātoru palīdzību un piespiedu kārtā saeļļot gultņus. Pirmā versija taps ar eļļas spiedi darbināma, ja sevi attaisnos, izmantošu oilmaster sistēmu ar 4 kanālu dalītāju. Pēc konsultācijām ar 640 modeļu īpašniekiem, secināts ka rūpnīcas sistēma jauc eļļu 1/100- tātad liekā smērviela netraucēs. Teorija ir tāda- padot gultņos smērvielu piespiedu kārtā ļoti mazā daudzumā un kā novadīšanas vietu izmantot pārplūdes kanālus. Tas arī viss 4t motorus ar gāzi var itin labi darbināt, 2t- pagrūti sajaukt gāzi ar eļļu |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 10:15
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Par to, vai ir vērts- tik pat bezjēdzīga nodarbe kā zvaigžņu vērošana vai pastmarku krāšana- savam priekam! |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 17:48
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis rakstīja: Par to, vai ir vērts- tik pat bezjēdzīga nodarbe kā zvaigžņu vērošana vai pastmarku krāšana- savam priekam! ...tieši tā. Pa lielam, jau visa šī te mūsu moču būšana, cilvēkam no malas, var šķist bezjēdzīga. Viss pašu priekam. Bet runājot par Kārļa aizsākto "pasākumu", māc interese, kas galarezultātā sanāks... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 27-12-2012 00:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu šķūnītī svētki- 5 teicamas skaistules aizrāvušās galda dejās... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-02-2013 23:45
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Mazliet sakustējies ledus- Ātrumkārbas dakšiņas no instrumentu tērauda darbosies uz ass kas taisīta no atsperu tērauda. Ko tikai agrākos laikos vīri nedabūja gatavu lai tikai varētu uz priekšu tikt? Ir arī centrālā peka- no nerūsējošā tērauda. Tiesa gan,. vēl pie viņas jāpadarbojas- trūkst pāris caurumu un jāuztaisa smukums. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-02-2013 22:16
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šķūīnītī pievedums- varēs sākt kaut ko čubināt. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 15-02-2013 22:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Dakšiņas man domāt ir meistar darbs(uz aci). Peka vispār mākslas darbs ! Viss notiek,arī ...citur. |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 16-02-2013 19:35
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Tā ir JAWA , tā ir dzīve- man gan tagad vakuums- traucē ziemas darbi- jāurbj ledū caurumi... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-02-2013 21:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Turpinu ar to, ka pārvietoju tēmu no dzinēju sadaļas šurp. Tā kā šķūnītī notiek dažādas šķūninga lietas, vairs nevarēju palikt dzinējiem paredzētajā sadaļā. Nu, ko! Kambaris pilns, jāsāk šķūnēt! Kā pirmais šķūninga elements- pulverkrāsa. Paldies A-Moto. Detaļas attīrītas, fosfatētas, gruntētas, krāsotas un lakotas. Kā jau ierasts, termiņi saprātīgi, attieksme- ok, cenas demokrātiskas, ir sīkumi kur piesieties, taču tas štrunts. Atstāju šiem vienu dzinēju lai nodauza ar stikla bumbiņām, tad manīs kas sanāks. |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 21-02-2013 10:09
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Turpinu ar to, ka pārvietoju tēmu no dzinēju sadaļas šurp. Tā kā šķūnītī notiek dažādas šķūninga lietas, vairs nevarēju palikt dzinējiem paredzētajā sadaļā. Nu, ko! Kambaris pilns, jāsāk šķūnēt! Kā pirmais šķūninga elements- pulverkrāsa. Paldies A-Moto. Detaļas attīrītas, fosfatētas, gruntētas, krāsotas un lakotas. Kā jau ierasts, termiņi saprātīgi, attieksme- ok, cenas demokrātiskas, ir sīkumi kur piesieties, taču tas štrunts. Atstāju šiem vienu dzinēju lai nodauza ar stikla bumbiņām, tad manīs kas sanāks. Es, devu galvas ar stikla lodītēm nostrūklot, kvalitāte - laba, cena arī demokrātiska, liekas, ka 5 Ls. |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 21-02-2013 17:00
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Ar tām stiklu lodīšu strūklošanu prātīgi.....nedrīkst strūklot iekšpusi! No iekšpuses vibrācijas ietekmā nāks ārā...un sadils viss kas kust! -----ne
|
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-02-2013 19:15
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Par šito joku zinu, atdevu saskrūvētu čaulu ar vākiem un galvām un aizbāztiem caurumiem. Jācer, ka nebūs tur kādam ideja izjaukt... |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 21-02-2013 21:22
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Jebkurā gadījumā, pēc tīrīšanas ar lodēm, detaļas cītīgi, vairākas reizes ar augstspiediena mazgātāju jāmazgā. Es nevienus blokus, galvas u.c. daļas nekad neesmu skrūvējis ciet. Tikai ar cītīgu mazgāšanu pēc apstrādes. 350 / 360
350 / 634.7 |
|
Iet uz forumu: |