Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Kāpēc 634 motors ir jūtami jaudīgāks par 360?
oilmaster
Sveiki motora skrūvētāji, vīlētāji un klemētāji.
Jautājums par 360 un 634 motoru.
634 ir par kādiem 4 lopiem ņiprāks un braucot atšķirība ir diezgan liela jūtama. Kāpēc?

Kārba?
Cilindri?
Ar k-ko atšķiras rīkles no karbūža?
 
Kaarlis
Tas, ko zinu es:
1) It kā augstāka kompresijas pakāpe- virzulis uziet augstāk cilindrā. ( čaulu izklājums un galvu tilpumi vienādi)
2) karburātoram citas dīzes (slodzē treknāks maisījums)
3) klaņos bukšu vietā gultņi (mazāka berze, lielāks troksnis)
4) cita izplūdes sistēma- klusinātāji
5) cita ieplūdes sistēma- filtrs, rezonātors (4,5 punkts- iespēja labāk pildīt cilindru un labāk arī novadīt izplūdes gāzes)
6) cita kārbas kinemātiskā shēma ( iespējams, samazinās slodze)
7) lielāks dzesēšanas laukums ( iespēja realizēt iegūto jaudu)
Man domāt, ja kapeiku nepi***i, pie rubļa netiksi- katrs sīkums kaut ko dod. Iespējams, transmisijas attiecību izmaiņas arī kaut ko dod- efektīgāk var izmantot jaudas pīķus -nu kaut kā tā iesākumā
 
oilmaster
Tad sanāk, ieliek 360 motoram 634 kārbu, uzliek 634 cilindrus, samaina dīzi karbūzī un lūdzu + 4 zirgi?
 
Kaarlis
Nē. Sanāk, ka jānomaina vismaz puse no motocikla un tad var cerēt uz jaudas pieaugumu.
Ta derētu mazliet iepazīt galvenos 2t motora darbības principus un , piemēram, izpūtēja lomu tajos... u.t.t.
 
aigars
Nu jā - izpūtēji! Vienu vasaru nočakarējos, kamēr sapratu kāpēc mocītis neiet, tāpat arī ieplūdes pretestība un arī zvaigznīte - man tagad ir 16 zobi- iet labāk un ātrāk un vieglāk kā ar 17 zobiem.
 
elf
Neliels ieskats kā palielināt jaudu...bet tā, lai ar loku bremzēm pēctam var nobremzēt!

www.jawaold.su/...e-634force
Labojis Guntis uz 28-12-2012 17:18
-----ne
 
Guntis
Es atšķirību savulaik atradu un par ievērojamu atzinu:
1.Gaisa filtrs,jeb ieplūde.
2.Izplūde,jeb klusinājs.

Karburatora dīzes es saistu ar NEJAUŠI noķertu atšķirību.
JAWA 634 1981 gada(varbūt citām 634 tā nav).

IEPLŪDE !!! blokos(no karburatora) ir LIELĀKA.
Lielāka uz rādiusu par apmēram 5mm.

To pamanīju... netīšām,līdz tam nepievērsu nekādu uzmanību.
360 tā ir vienāda ar starpliku un karburatoru.
634 aiziet uzreiz lielāka,saglabājot iepriekš minēto kā uz 360.

Abām JAWA (360 un 634) ir 2.remonta grupa.

P.S. Ieleikot 360 ar 2.grupu vietā, otru dzinēju ar 0.grupu.
Jau es sajutu jaudas mazinājumu.
 
Guntis
Vai kādam ir frēze,vai labs frēzētājs?

P.S. darba galds -frēze- metāla detaļa apstrādei,izfrēzēšanai.
 
turists
Prieksh saveejiem man ir.
 
scirooco
360 var izfrezet iepludi bet nedrikst aizrauties man bija kadus 4-5 mm +ieliku karburatora lielakas dizes 1 2 3 atrumi gaja lopa bet 4 giba nost
 
Iet uz forumu: