Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
SKF Gultņi
aivarsz
ESIET MODRI!

Šī gada 17.janvārī LR Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldes darbinieki konfiscēja vienam no nepilnvarotajiem izplatītājiem Rīgā gandrīz 7000 gab viltotu SKF gultņu. Iespējams, ka šis tirgotājs pārdevis viltotus gultņus arī Jums.

Šo faktu pašlaik izmeklē policija sadarbībā ar SKF Grupas Preču zīmes izmantošanas aizsardzības speciālistiem.
Papildus tam - "ekspertīze uz aci" neadarbojas - pakaļdarinājumi ir vizuāli ļoti līdzīgi oriģināliem un vienīgais veids kā nodrošināties pret nepatīkamiem pārsteigumiem ir iegādāties produktus no SKF un SKF pilnvarotajiem pārstāvjiem!!!

Tirdzniecība ar viltotiem SKF produktiem nopietni apdraud SKF gala lietotāju uzticību. Viņi iegādājas un izmanto šādus produktus domājot, ka ir samaksājuši par oriģinālu un kvalitatīvu preci, un ir neapmierināti, ja gultņu kalpošanas laiks ir mazs un tā zemā kvalitāte izraisa iekārtu bojājumus.
Sliktākajā gadījumā, pakaļdarinājumu izmantošana atbildīgās iekārtās var izraisīt smagus nelaimes gadījumus un avārijas. Pēc šādiem incidentiem klienti var vērsties pret savu piegādātāju ar prasību atlīdzināt nodarītos zaudējumus vai pilnībā pārtraukt produktu iegādi no šī piegādātāja.
 
jakobsons
ļoti man mīļa tēma:
1. skf pakots ūdenssūknis nostrādāja 20000km
2.inna pakotā rievsiksnas spriegotāja rullī atklāts iestrādāts turcijā ražots gultnis, nostrādāja vien 5000 km,
3. ir nācies iegādāties LUK dubultmasas spararatu, kuram pēc 15000 km noskrējiena sāk čikstēt iekšējās atsperes.
ir pat sanācis iegādāties jaunu VW Passat ar dīzeļmotoru, kuram pēc 80000 km noskrējiena viena pēc otras atsaka pumpedusse sprauslas.
Vienā vārdā to sauc par s--a globalizāciju.
 
ivars-jakobsons.com
aigars
Manuprāt SKF gultņu kopīgā pazīme ir tikai kartona kārbiņa, ko ir pavisam viegli saražot...Protams SKF ir jāpērk tikai pie dīleriem, jo arī es esmu ieberzīes ar padārgu audi riteņa gultni SKF kārbiņā. Toreiz jau viss beidzās ar izbļaustīšanos un vaina tika novelta uz montieriem, kas lika kopā - tie bija mani darbinieki. Bet jau toreiz man radās savi secinājumi par SKF kārbiņām. To goltni es pirku servisa veikalā un mani veči ir diezgan gultņus mainījuši , lai varētu saukt par neprašām...
 
Jancic
Laikam ar sesto prātu jutu, visiem močiem saliku japāņu nachi gultņus. Smile
 
oilmaster
Hmmm...
Tikpat labi antireklāmas kampaņa.
Ja ķīniets var nokopēt skf, tad nachi uc. gultņi nav pasargāti.
Jawa bode tirgo skf. Piegāde tikai un vienīgi no oficiālā skf pārstāvja, kas darbojās pa tiešo ar ražotāju. Ja gultni pērk mistiskas izcelsmes vietā, tad neviens brends nav drošs 100 %

Vajadzētu saprast, kas tas pa izplatītāju un kur tādus gultņus var nopirkt...
 
turists
Jancīt Tu toč nolaidi.. GrinGrin kāda starpība ko viltot.. Ķīnietim Japāņu gultņi varētu būt pat vēl mīļāki. Tas, ka SKF kastītēs atrodami, izstrādājumi, kas ražoti , Beļģijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā nenozīmē, ka tie nav SKF gultņi, tas nozīmē tikai un vienīgi to, ka nav pasaulē rūpnīcas, kas spētu saražot visus iespējamos gultņu veidus vienuviet. Katrā rūpnīcā ir savs ražojamo gultņu spektrs, un katrā no tām tiek stingri ievēroti SKF noteiktie kvalitātes standarti. Man ar SKF ir tikai un vienīgi pozitīva pieredze, bet pērku es viņus tikai un vienīgi pie oficiālā pārstāvja.
 
elf
Vienreiz (2012 gadā) ģela bij tā ....samainījām automobīlim priekšējo riteņa gultni...iepikts pie oficiālā SKF pārstāvja. Pēc nedēļas klients atpakaļ.....gultnis gaudojot.
Nu ko mainām nost un rakstām reklamācijas aktu.Presējot ārā stupicu gultnis protams izmontējas.....tiek noslaucīts smāķis.....hi uz gultņa lodītes darba virsmas metāls izdrupis...tādu pašu ar noslaucītu smāķi ieliekam kastītē un aizsūtam oficiālajam SKF izplatītājam.....gaidām atbildi...domājam ka pateiks ka iebraukts bedrē ,tā rezultātā metāls izdrupis.....
Bet ko domā, atsūta atbildi , gultni ar noraidītu reklamāciju....bet iemesls ir šokējošs...........gultnī ir ūdens un tā rezultātā izdrupis metāls.
Ņemu gultni un ko redzu....tas smāķis ko personīgi pats biju izslaucījis no gultņa ir atpakaļ un sajaukts ar ūdens emulsiju.....nu blin šādu atieksmi nebiju gaidījis no SKF oficiālā pārstāvja...
Tākā klients bij riebīgs, pateicu ka reklamācija noraidīta un naudiņu atpakaļ nedabūsi.....SKF pārstāvim palaimējā....ja klients būtu bijis normāls tad pārstāvis dabūtu tā pa kupri par šādu cūcību ,ka maz neliktos .....varēja tač vienkārši pateikt ka bij iebraukts bedrē!!!

Ar bosch akumulatoriem ar bij hohma....oficiālais pārstāvis pateica, ka uz garantijām nemaz necerat.....nebūs nekāda bosch tēla graušana.....darat ko gribat, bet atrodat vainu kāpēc klients ir vainīgs!!!
-----ne
 
admin
Draugs strādā autobodē, viņš saka, ka tipiskais klientu jautājums ir, vai aķis ir ražots Vācijā (runa iet par Bosh, Deta, utt.) Atbilde ir apstiprinoša, bet ir labi zināms, ka Vācijā nav nevienas akumulatoru rūpnīcas, kuras kādu laiku atpakaļ ir pārcēlušās uz Rumāniju, Ungāriju, Čehiju un citām 2. ātruma Eiropas valstīm.
 
modza
elf rakstīja:

Vienreiz (2012 gadā) ģela bij tā ....samainījām automobīlim priekšējo riteņa gultni...iepikts pie oficiālā SKF pārstāvja. Pēc nedēļas klients atpakaļ.....gultnis gaudojot.
Nu ko mainām nost un rakstām reklamācijas aktu.Presējot ārā stupicu gultnis protams izmontējas.....tiek noslaucīts smāķis.....hi uz gultņa lodītes darba virsmas metāls izdrupis...tādu pašu ar noslaucītu smāķi ieliekam kastītē un aizsūtam oficiālajam SKF izplatītājam.....gaidām atbildi...domājam ka pateiks ka iebraukts bedrē ,tā rezultātā metāls izdrupis.....
Bet ko domā, atsūta atbildi , gultni ar noraidītu reklamāciju....bet iemesls ir šokējošs...........gultnī ir ūdens un tā rezultātā izdrupis metāls.
Ņemu gultni un ko redzu....tas smāķis ko personīgi pats biju izslaucījis no gultņa ir atpakaļ un sajaukts ar ūdens emulsiju.....nu blin šādu atieksmi nebiju gaidījis no SKF oficiālā pārstāvja...
Tākā klients bij riebīgs, pateicu ka reklamācija noraidīta un naudiņu atpakaļ nedabūsi.....SKF pārstāvim palaimējā....ja klients būtu bijis normāls tad pārstāvis dabūtu tā pa kupri par šādu cūcību ,ka maz neliktos .....varēja tač vienkārši pateikt ka bij iebraukts bedrē!!!

Ar bosch akumulatoriem ar bij hohma....oficiālais pārstāvis pateica, ka uz garantijām nemaz necerat.....nebūs nekāda bosch tēla graušana.....darat ko gribat, bet atrodat vainu kāpēc klients ir vainīgs!!!

Te nu bij... Ja pat SKF oficiālais pārstāvis tirgo s...du, tad kam lai tic? Nu nezinu, līdz šim nav gadījis dzirdēt, ka iebraucot bedrē izjuktu riteņa gultnis. tikai tad, ja nu ir gatavais brāķis.
 
jakobsons
mans lielais krenķis bij ar volvo dubultmasas LUK ( vācu kompānija ) spararatu .
nogāja 7000km. sāka čīkstēt iekšējās atsperes. tirgotājs apmainīja ( jo pats esmu kašķīgs) pret citu. tas nogāja 20000km- defekts tas pats. izsviedu ārā , pasūtīju lietotu. daļas nākušas caur poļu noliktavu ( LUK uzrāda piegādes iespējas uz LV no SE un PO). secinājums- izvairieties no PO.
 
ivars-jakobsons.com
Kaarlis
Laika gaitā ir izstrādājies vesels saraksts ar brendiem, kuriem iespēju robežās metu lielu līkumu. Pilnīgi iespējams, viltojumu dēļ, taču nepatīk kāpt vairākas reizes uz viena grābekļa. Tad lūk: Champion, Beru, Brisk, ( kādam dikti nepatiks viedoklis) un arī Skf ir tikai saraksta viena daļa. Lai kā tas arī nebūtu, kategoriski sāku atteikties no jeb kā, kas saistīts ar Bosch un Siemens, pie kam gan sadzīves, gan arī auto sfērā. Šķiet ka tehnoloģiju progress vecajā eiropā ir padarijis savu slikto darbu tehnikas uzticamības ziņā. Šobrīd laikam āzijas daļēja tehnoloģiskā stagnācija tomēr darbojas par labu pašiem šķībačiem. Manu prāt, eiropā pārāk sāk ŗēķināt resursus un varku vai citādi sakot , vīriņi ar kalkulātoriem sačakarē, vīriņu ar skrūvgriežiem, darbu.
 
elf
Par Champion ar savs stāsts....reiz viens vairumtirgotājs bij atzāģējis vaļā jaunus Champion eļļas filtrus un visiem rādīja cik mazs ir filtrējošāis elements pret korpusu.....visus aģitēja lai tādus nepērk.....hi tagad pats tirgo!
Ar Beru un Brisk ar ir bijušas problēmas.....Brisk pat sveces elektrodu nevar pa centru ielikt....stāv šķībi un greizi....bet ne visām svecēm...
Bosch jāskatās kur ir zažots.....reiz iepirkām pie oficiālā pārstāvja eļļas filtrus.....nācās visus atdot atpakaļ. Membrānas pretējā detaļa bij štancēta ar neasu, nojātu štanci.....kur tad var slēgt membrāna ....no sistēmas visa eļļa satek atpakaļ karterī....iedarbinot motoru ilgi deg eļļas spiediena lampiņa....klienti brēc,kādu tur filtru uzlikāt....
Bet paši jau esam vainīgi....vajag lētāk,lētāk....
-----ne
 
Iet uz forumu: