Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
vibracija
valdis350
man tada nesapratne kapec 638 dzinejam braucot pa celu ar artumu parniedzam 85 km sakas vibracija motoram kads celonis tam?
 
AldisK
Tik vienkārši tonevar pateikt. Varbūt sākot ar nepievilktām motora stiprināšanas skrūvēm pie rāmja, un beidzot ar sadilušiem gultņiem vai slikti izsvarotu kloķvārpstu. Vēl vajag novērtēt kāda tā vibrācija ir. Jāņem vērā. ka jawa nav pēdējā modeļa mersedes un kaut kāda tā vibrācija, lielāka vai mazāka, būs vienmēr
 
andiss
Jā, vibrācija ir labs jautājums!
Man tagad braukājot ar savu 360 pēc remonta, kad uzlikti 8. remonta virzuļi, pārsniedzot 80 km/h vibrācija kļuvusi lielāka, citiem vārdiem sakot izteiktāka nekā pirms tam ar 3. remontu. Nevaru vairs īsti bāku starp ceļiem iespiest tā, lai zobi ātrā ritmā neklabētu Wink

Jāizmanto būs jau kaut kur apspriestā ideja, kuru pirms Rumānijas uz sava melnā kumeļa realizēja Tūrists, tas ir bākas amortizācija, jeb gumijas bukses/starplikas pie stiprinājuma skrūvēm.

Vēl pie Raimonda veikalā noskatījos, ka tur tam jaunajam 125 arī pekas ir uz gumijas starplikām, interesanti vai 360 modelim bez lielas iejaukšanās, būtu reāli kaut ko tādu uzmeistarot!?
 
Kaarlis
250 niekam pekām ir tāds kā subrāmis un tas ir peku saturs, ja vari scerēt konstrukciju, gan jau var piemaukt pie dzimtajām skrūvju vietām, tikai man liekas, ka čakarēšanās būs stipri lielāka kā ieguvums.
Kādēļ tavam dzinējam pieauga vibrācija?.. Tādēļ, ka resnāki virzuļi ir smagāki par dzimtajiem- kloķa klaņa mehānisms tagad ir lielākā disbalansā kā agrāk. 638 arī vibrācijas iemesls ir līdzīgs. Pareizi būtu balansēt katru kloķenes daļu atsevišķi un tad vēl savstarpēji tikai tāds mazs sīkums- nezinu nevienu amatnieku kas to varētu izdarīt. Man priekš viena projekta tā ir ļoti aktuāla tēma.
 
andiss
Tā jau es domāju, ka tie lielie virzuļi man ir sagādājuši lielāku vibrāciju. Bākas amortizācija izskatās diezgan vienkārša vismaz Tūrista izpildījumā (viņš varētu ielikt kādu bildi), bet ar pekām tev taisnība, būs lielāka ņemšanās, būs man jānomēra visi mezgli, jāsabildē no visām pusēm un aizejot jūrā, jāķeras pie lietas, tur vakari ir gari un viss aprīkojums pāris stāvus zemāk Smile
 
AldisK
Paņem līdzi visu Jawu. Varēsi arī braukt pusdienās no kojas uz virtuvi.(jūrnieki, iespējams, tos dēvē savādāk) Grin
Labojis AldisK uz 23-08-2013 07:48
 
andiss
Jūrnieki tos dēvē par kajīti un kambīzi, pa iekšu diez vai sanāktu pavizināties, bet pa klāju gan varētu tur kādi 150m celiņš ir, vismaz uz kuģa kur biju.
Ja nopietni, tad kaut kādus sīkumus paņemt līdzi un apčubināt ir pilnīgi reāli, bet es droši vien ar to neaizraušos, mājās taču arī vajadzēs kaut ko darīt, savādāk jūrā visu izdarīs un mājās būs garlaicīgi Smile
 
andiss
Kas attiecas uz vibrāciju, es vēl neesmu ticis līdz motora apakšējā stiprinājuma skrūvēm, varbūt tās ir palikušas vaļīgākas. Pievilku priekšā tās, kas pie dugām, bija nedaudz vaļīgas.
 
Iet uz forumu: