Apskatīt tēmu
vibracija
|
|
valdis350 |
Ziņojums ievietots 29-01-2013 19:47
|
Newbie Ziņojumi: 1 Pievienojies: 29.01.13 |
man tada nesapratne kapec 638 dzinejam braucot pa celu ar artumu parniedzam 85 km sakas vibracija motoram kads celonis tam? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-01-2013 11:00
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Tik vienkārši tonevar pateikt. Varbūt sākot ar nepievilktām motora stiprināšanas skrūvēm pie rāmja, un beidzot ar sadilušiem gultņiem vai slikti izsvarotu kloķvārpstu. Vēl vajag novērtēt kāda tā vibrācija ir. Jāņem vērā. ka jawa nav pēdējā modeļa mersedes un kaut kāda tā vibrācija, lielāka vai mazāka, būs vienmēr |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 22-08-2013 22:49
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Jā, vibrācija ir labs jautājums! Man tagad braukājot ar savu 360 pēc remonta, kad uzlikti 8. remonta virzuļi, pārsniedzot 80 km/h vibrācija kļuvusi lielāka, citiem vārdiem sakot izteiktāka nekā pirms tam ar 3. remontu. Nevaru vairs īsti bāku starp ceļiem iespiest tā, lai zobi ātrā ritmā neklabētu Jāizmanto būs jau kaut kur apspriestā ideja, kuru pirms Rumānijas uz sava melnā kumeļa realizēja Tūrists, tas ir bākas amortizācija, jeb gumijas bukses/starplikas pie stiprinājuma skrūvēm. Vēl pie Raimonda veikalā noskatījos, ka tur tam jaunajam 125 arī pekas ir uz gumijas starplikām, interesanti vai 360 modelim bez lielas iejaukšanās, būtu reāli kaut ko tādu uzmeistarot!? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 22-08-2013 23:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
250 niekam pekām ir tāds kā subrāmis un tas ir peku saturs, ja vari scerēt konstrukciju, gan jau var piemaukt pie dzimtajām skrūvju vietām, tikai man liekas, ka čakarēšanās būs stipri lielāka kā ieguvums. Kādēļ tavam dzinējam pieauga vibrācija?.. Tādēļ, ka resnāki virzuļi ir smagāki par dzimtajiem- kloķa klaņa mehānisms tagad ir lielākā disbalansā kā agrāk. 638 arī vibrācijas iemesls ir līdzīgs. Pareizi būtu balansēt katru kloķenes daļu atsevišķi un tad vēl savstarpēji tikai tāds mazs sīkums- nezinu nevienu amatnieku kas to varētu izdarīt. Man priekš viena projekta tā ir ļoti aktuāla tēma. |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 22-08-2013 23:31
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Tā jau es domāju, ka tie lielie virzuļi man ir sagādājuši lielāku vibrāciju. Bākas amortizācija izskatās diezgan vienkārša vismaz Tūrista izpildījumā (viņš varētu ielikt kādu bildi), bet ar pekām tev taisnība, būs lielāka ņemšanās, būs man jānomēra visi mezgli, jāsabildē no visām pusēm un aizejot jūrā, jāķeras pie lietas, tur vakari ir gari un viss aprīkojums pāris stāvus zemāk |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 23-08-2013 07:20
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Paņem līdzi visu Jawu. Varēsi arī braukt pusdienās no kojas uz virtuvi.(jūrnieki, iespējams, tos dēvē savādāk)
Labojis AldisK uz 23-08-2013 07:48 |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 25-08-2013 22:36
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Jūrnieki tos dēvē par kajīti un kambīzi, pa iekšu diez vai sanāktu pavizināties, bet pa klāju gan varētu tur kādi 150m celiņš ir, vismaz uz kuģa kur biju. Ja nopietni, tad kaut kādus sīkumus paņemt līdzi un apčubināt ir pilnīgi reāli, bet es droši vien ar to neaizraušos, mājās taču arī vajadzēs kaut ko darīt, savādāk jūrā visu izdarīs un mājās būs garlaicīgi |
|
|
andiss |
Ziņojums ievietots 25-08-2013 22:39
|
Member Ziņojumi: 109 Pievienojies: 15.02.12 |
Kas attiecas uz vibrāciju, es vēl neesmu ticis līdz motora apakšējā stiprinājuma skrūvēm, varbūt tās ir palikušas vaļīgākas. Pievilku priekšā tās, kas pie dugām, bija nedaudz vaļīgas. |
|
Iet uz forumu: |