Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawu kolekcija Krievijā.
oilmaster
http://jawabikes.com/about.html
Labojis oilmaster uz 31-01-2013 09:19
 
Kaarlis
jawabikes.com/...hotos.html
9 bildē varam pārliecināties par autentiskumu. Citiem modeļiem neveicas labāk. Ir švaki ar komplektāciju, aprakstu un pietrūkst pat daži bāzes modeļi. Citādi jau spīdīgi bez gala.
 
Guntis
Smuki sapucētas bez gala.
 
Maris
Viss ir ļoti jauki un skaisti Cool Bet... sarkanais hermētiķis starp blokiem riebīgi spiežas acīs Sad Grin Grin

[img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/151193721/xlarge/176746635.jpg[/img] is not a valid Image.
 
modza
Bildītes jau smukas, bet sarakstītas kaut kādas aplamības. Vai kāds var pateikt ar ko 638, 1988 gada modelis atšķirās no 1989 modeļa? Un 1984 gada no 1986?
 
Kaarlis
Nezinu par gadiem, tau 1) 638 parādās kā 634 ar 638 motoru un cz dakšu
2) nākamais dampis ir jau ar plastmasas pakaļu un citu bāku, taisnie izpūtēji un bleķa uzraksti. 3) pēdējās jau ap 1990 gadu- izpūtēji gaisā un uzraksti kā novelcenes. Citos tirgos laikam pat skaitijās 639. Muzeja bildēs solo mocim piekabināta blaķene. Pat sānu peka atstāta un aizmirsušās blaķenes bremzes...
Vai Čehija arī pirms otrā pasaules kara bija ČSR? Izlasiju uz 30 gadu šiltītes...
 
Guntis
1984-1986 gads JAWA 638.5(laikam)
-tautā- lai atšķirtu 634 rāmis ar 638 motoru(jaunā dakša,sākotnēji nekrāsota,86 gadā melna jau).
Aizmugures lukturis jauns.

Man bija 1985 gada ar nekrāsotu dakšu,brālēnam 1986 kā linkā:
http://jawabikes.com/collection/23.html
no 1987 kā tev un man,ar izrietošām tālākām atšķirībām.
 
modza
Nu re, ņemot vērā jūsu atbildes un apskatot doto mājaslapu, redzams, ka ir daudz bildīšu ar smuki uzprišinātiem mocīšiem un neprecīza informācija par tiem... Tāpēc jau arī bija jautājums par tām atšķiribām, kuras nevarēju saskatīt.
 
aivarsz
Jebkurā gadījumā, jūtos patīkami pārsteigts par šī cilvēka centieniem. Aptuveni zinot cenu līmeni Maskavā šajā segmentā, tur ir iegūsts pasakaini milzīgs kalns ar naudu.
Daļa no mocīšiem ir reti un principā nenopērkami. Par to autentiskumu- paraugamies mazliet caur pirkstiem uz to lietiņu.
Arī starp mums, droši vien, nav neviens super ģēnijs, kas zinātu visu par visām atkāpēm un mazajām atkāpītēm no pirmdienā vai piektdienā saliktā modeļa, krievijas (PSRS) tirgum, vai, piemēram Vācijas tirgum. Tie, kas ir apmeklējuši Vācu jawauseru- reanimatoru saietu Jawapower.de, kā arī redzējuši Jawa moto muzejus Čehijā, ļoti labi zin, ka tas patiesais autentiskums visos punktos pietrūkst gandrīz katram redzētajam eksponātam. Cilvēks parastais, kas apskata muzeja ekspozīciju un nemēģina būt baigi piekasīgs, noteikti gūst aptuvenu priekšstatu par kaut ko no modeļu gammas, kā arī, baudījumu no redzētā. Ir OK!
 
modza
Jāā. Viss ir iespējams, jautājums tikai cik tas maksā. Tos jaunākos modeļus, kuri piesaistīja manu uzmanību, sameklēt būtu sīkums. Nu bet tos vecākos dampjus, pat pieņemot ka tam cilvēkam nebija īpaši jāiespringst uz finansēm, domāju, ka tīri fiziski sameklēt bija pagrūti. Neapstrīdami, darbs ir padarīts liels, naudas ir iztērēts ,domājams, daudz. Pieņemu, ka šajā projektā dalību ir ņēmuši cilvēki, kas kaut ko saprot no močiem, un te tādi mazi sīkumiņi, kā kļudaina informācija. Nav runa par autentiskumu. Tas jau arī nedaudz izbrīna. Bet nu lai, tā jau tik tiešām ir smuki.
 
AS18
Droši vien, ka šī nav lielākā kolekcija, bet apjomīga no vēsturiskā viedokļa visnotaļ. Pilnībā piekrītu aivarsz komentam par autentiskuma (ne-)noteikšanas iespējām. Jautājums - cik jāieliek naudiņas, lai 2!! gadu laikā ko tādu sapirktu un... mja..Smile
 
Iet uz forumu: