Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA Hroma restaurācijas apraksts
oilmaster
Labdien!
Pa cik man ir sanākusi zināma pieredze darbojoties ar hromu, mēģināšu izveidot informatīvu rakstu, ko kā darīt pie JAWA restaurācijas.
Hroms ir gaumes lieta. Vienam vajag perfektu, vienam der ar rūsas punktiņiem, viena nopūš hroma airasolu, notin "ručkas" ar zilo izolenti un brauc smaidīdams.
Šis raksts attiecas uz perfektu restaurāciju.
Uzreiz jāsaka, ka hroma prieks ir relatīvi dārga padarīšana.

Sākšu ar 353, 354, 559, 360 vai tautā sauktās "omītes" "vecās jawas"

Tātad lietas, kas ir jāiegādājās jaunas. Sanāks lētāk nekā pārhromēt, un rezultāts daudz labāks. Detaļas izstrāde laba, hroms labāks nekā "tajos laikos, kas zāle bij zaļāka". Pārbaudīts, kalpo godam. Ja šīs mantas tiek iegādātas oficiālā JAWA veikalā nav jāuztraucās par iegrābšanos, jo šīs mantas ir ar likumā paredzēto patērētāja garantiju, kas pienākas katram pircējam.



Nākamajā bildē lietas, kas bez variantiem ir jāpārhromē vecās. Šis mantas rūpnīca vairs neražo un replikas neiztur nekādu kritiku. Šā iemesla dēļ nopirk bodē šīs mantas nevar.

Jautājums, kur hromēt? Atbilde ir pagrūti var mēģināt, bet apsolīt, ka sanāks nevar. Ir labas pieredzes un ir sliktas. Pēdējā vieta, kur devu ir leģendām apvītā "Starta iela" Termiņš sanāca 1 mēnesis, bet uz sīkajām detaļām ir ok. Mani apmierina.



Stāsts par bākām. 1 variants, bāka viscaur hromēta. Pēc piedredzes vietējie hromētāji ideāli sahromēt nevar. Varbūt ir kāds veiksmes stāsts, bet parasti sanāk izmesta vējā ne maza nauda, sabeigti nervi uc "čiššš"

Variants ir Čehijā restaurētā. Nav lēti (160Ls), bet ir labi. Ja ir pieejama var apskatīt, apčamdīt jawa.lv bodē un ja liekas laba esam var iegādāties. Izmantots hroms ar visiem slāņiem pēc paredzētās tehnaloģijas.
Bildē kāda viņa ir parasti un kāda ir restaurēta



Otrs variants, sānu uzlikas. Ir pieejamas "seno laiku", bet tikai viena puse. Otra jāpārhromē un jāskatās, kas sanāk. Esmu uzvietas devis hromēt kādas 10 gab. Neviena nebija pat tuvu, kā jauna.

Paliek lampa 353, 354 vai 559, 360. Stāsti tie paši. Pie nosacījuma, ja reflektors ir labs, tad aprūsējušo stīpu var dot tepat hromēt, parasti sanāk.
Ja beigts ir gan hroms, gan reflektora virsma, tad, manuprārt nav jēgas tur "čaka..ties" un jāpērk jauna lampa un miers. Pārhromēšana maksās un man zināmais kantoris www.angars.lv, kas nodarbojās ar reflektoru atjaunošanu prasa 20Ls.+ laiks, benzīns...Tad nav jēga, liec jaunu lampu pa 45Ls un brauc. Kvalitāte ļoti laba.



634, Izņemot priekšējos amīšu stakanus viss ir dabūjams no hroma jauns.
638 Neskaitot izmaksas, vispār nav jāuztraucās, visas hromētās lietas ir pieejamas no rūpnīcas (orģinālas).

Taka, ja uz jawiņas kādu hromētu lietiņu nav skāris laika zobs, vai ir k-kas pienācis no "sentēvu krājumiem", tad apsveicu!Smile
Šī ir mana pieredze.
 
Guntis
Vēl piebildīšu,ka VĒL var atrast -stakunus- 634,un tad tie top par 360 -stakaniem-.
(man uz 360 ir 634 -stakani).
 
andelman
Kāds viedoklis par aizmugurējo amartizatoru hromētām detaļām?
 
oilmaster
Aizmugures amīši...uz robežas, var hromēt, var pirkt un likt jaunus. Jauniem hroms būs labāks. Izmaksas līdzīgas beigās sanāk.
 
Iet uz forumu: