Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Motociklu nodokļa apjoms saglabāsies
edmunds
bizness.delfi.lv/...d=42186996
 
Guntis
tam atbilde mums viena -VS- Smile
 
Kaarlis
Par nodokli kā tādu runājot, brīnumu nav nekādu: kas pieradis zagt, nekad neko neatdos, un mūsu brīnumzemē dubultā aplikšana ar nodokļiem, dubultie sodi, dubultā piespiedu apdrosināšana ir ierasta prakse! Pavisam normāli ir iekasēt gada nodevas sezonas rakstura transportam....
Viss ar ko nebraucu ir mājas bez numuriem, lai numurus glabā csdd!
Labojis Kaarlis uz 28-03-2012 19:23
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Nu, tātad, piemērs rokā- šī tēma ir vistiešākajā veidā saistīta ar moto un ar jawa, taču izveidota vietā ar nosaukmu <Papļāpāsim ne par tēmu>
Par nodokli kā tādu runājot, brīnumu nav nekādu: kas pieradis zagt, nekad neko neatdos, un mūsu brīnumzemē dubultā aplikšana ar nodokļiem, dubultie sodi, dubultā piespiedu apdrosināšana ir ierasta prakse! Pavisam normāli ir iekasēt gada nodevas sezonas rakstura transportam....
Viss ar ko nebraucu ir mājas bez numuriem, lai numurus glabā csdd!


Varbūt mazliet stulbs pretjautājums, tajā gadījumā, kad mocīc ir viens, nevis, kā Karlsonam- tūkstošiem tvaika mašīnīšu uz jumta un aiz skursteņa. Tāpēc, ka tiešām līdz galam tās fineses neesmu izstudējis. Vai tas ieguvums katru gadu uz laiku noņemot no uzskaites, pēc tam atkal uzliekot atpakaļ, 2x gadā apmeklējot CSDD, lai šīs darbības veiktu ir patiešām lētāk? Cita lieta, kad ir kaut kādas tehnikas vienības- donori, ilglaicīgie projekti, u.t.t. Par VS piekrītu Guntim. Reāls un pārliecinošs arguments.
 
Kaarlis
Tātad turpinājums iesāktajām debatēm par nodokļiem: www.motopower.lv/...php?id=442
Komentāros var iesaistīties debatēs un iesūtīt savus priekšlikumus tur atrodamajā e-pastā. Neaizmirstam 28. marta vakarā arī noskatīties raidījumu plkst. 21:10 LTV1: raidījums SASTRĒGUMSTUNDA par ceļiem, nodokļiem un močiem.
 
Kaarlis
Kā jau bija gaidāms, debates bez rezultāta. Turpinām dzīvi pus- pieliekušies.
 
turists
Nja.. tas tiešām bija gaidāms..
 
aivarsz
Protams, ka šādos gadījumos nav jācer uz kaut kādiem brīnumiem. Valsts ar lielu spiedienu tiem visiem cirkiem mīž virsū, tāpēc, ka budžeta plānošana ir tieši tā arī šobrīd konstruēta. Mums vajag tik. Nav svarīgi kādam mērķim un no kāda fonda. Ceļi jau sen nav redzējuši to piķi, kas pēc likumdošanas tiem būtu jānovirza. Tam paliek starptautisko aizdevēju nauda, privātās varkas, bezcerīgie konkursi, kas neiztur nekādu kritiku no kvalitātes viedokļa, jo ceļi tiek taisīti no pīļu mēsliem, lai konkursu novinnētu. Kvalitāte nav iespējama valsts iestāžu filozofijas dēļ. Un cīņa starp lielajiem ceļu būves monstriem, tikai maigi izsakoties, ir skarba. Tas viss tā ir. Bet, manā uztverē, ir forši, ka šie jautājumi tiek publiski promotēti. Nedomājiet, ka bija baigi vienkārši savākt vienkopus tik raibu un savstarpēji nedraudzīgu publiku, kāda tur šodien kopā pasēdēja tajā studijā. Jo cienījamas domas un idejas publiskajā telpā izskanēja gan. Lai vecs s...ds nosmirdētu, to tak drusciņ jāpakustina. Bet mēs, kā motociklisti, kas vēlas ceļot pa savu dzimto zemi, esam visvairāk riskam un diskomfotam pakļauti iespējamo crashu dēļ. Jo parasti, jau pārsista mocīša riepa nes līdz daudz nopietnākas sekas.
 
Guntis
Diskusiju noskatījos,bet protams neko negaidīju.
 
Kaarlis
www.apollo.lv/...smi/555516
Ir ko palasīt!
 
edmunds
Tiesībsargs rullē
MC Wild Hogs!
 
Guntis
SŪDS tas tiesībsargs.
IR kāda reāla vieta,kur viņš ir kaut ko ??? IZDARĪJIS ?

NAV ! tik runā un runā,kā tāds ..deputāts...

un ja kas ir darījis(cits kas darbu veicis),tad klāt smērējas kā LIELAIS darītājs ...
Labojis Guntis uz 25-02-2013 19:37
 
Kaarlis
www.motopower.lv/...php?id=547
Nedaudz līdzīga tēma.
 
aigars
Motociklu var noņemt no uzskaites nesezonā, bet lai to izdarītu man ir jābrauc 50 km uz Valku un atpakaļ un tas jādara ar auto, vai autobusu ( likumdevēja izpratnē) jo Nr zīme ir jāatstāj Valkā. Piedevām , lai to izdarītu, man vēl ir puse dienas ( ar auto) jāstrādā, bet ar autobusu droši, ka paies visa diena. Tāpēc es nevienu Nr no saviem močiem neesmu noņēmis, bet visu vasaru nobraukāju bez skates gan - kaut kas jau jāsataupa...Angry Oponenti, lai man piedod par to braukšanu bez skates, jo man mocis nebija tādā kārtībā, lai skati varētu nolaizt...un tālāk jau par Igauniju, Rīgu un Salkrastiem es arī nebraucu...Wink
 
Guntis
normālam cilvēlkam ņemšana no uzskaites ir -garām-.

Ir mums saprotamie izņēmumi.Teiksim,kā man apzināti 638 divus gadus satiksmē nepiedalsīsies(kaut gatava būs ātrāk) Grin
 
Dalgo
Ir jau ir tādas aplamības šinī jomā... Kāpēc jāmaksā ceļa nodoklis par ziemas menešiem? Kāpēc, pārreģistrējot transportlīdzeli, jāmaksā ceļa nodoklis par laika periodu (iepriekšējiem gadiem) kad nav bijusi apskate? Tam ir lōģiska pamata? Kurš brauc bez skates (un + apdrošināšanas)?
Saistība ar šīm lietām ir tik daudz stulbi neloģisku normu, bet ko tu mazais pirdiens izdarīsi? Piķo tik vesels..
 
Kaarlis
Loģiski jau būtu maksāt par ceļa un tā infrastruktūras lietošanu nevis skatīšanos uz to, tādēļ liekas daudzkārt taisnīgāk būtu šādu normu likvidēt vispār un nodokli piesaistīt patērētās degvielas daudzumam. Tā tas ir dažās citās valstīs. un tad nav kreņķu- nelieto degvielu (nebrauc), nemaksā- lieto (Tātad brauc)- maksā. Tas būtu taisnīgi arī attiecībā uz jaudas un attiecīgi, degvielas patēriņu un slodzes ietekmi uz ceļa segumu. Nodokļa situācijā tieši tā pat kā apdrošināšanas gadijumā, sanāk piespiedu pārmaksa jo tīri fiziski viens cilvēks vienlaicīgi nevar pārvietoties pa ceļu vairāk kā ar vienu transporta līdzekli. Tātad nevar izraisīt vairāk kā vienu satiksmes negadijumu, taču apdrošināšana jāmaksā pilnā apmērā par jeb kuru īpašumā esošu transporta līdzekli neatkarīgi no lietošanas intensitātes. Te nu jāatzīmē vēl netaisnīgais apdrošināšanas polišu termiņu iedalījums ik pa trim mēnešiem- sezonas transporta lietošanas gadijumā ir neiespējami iegādāties atbilstoša termiņa polisi un sanāk piespiedu pārmaksa... Sad

Atkāpjoties no tēmas. Tā kā patīk arī šad tad pa ziemu pabraukāt- šoziem tās ir bijušas divas reizes uz ceļa, tad proporcionāli nodalot šīs reizes no kopējās nodokļa summas, sanāk, ka esmu maksājis aptuveni Ls5,- par vienu izbraucienu! Jauki cipariņi?Grin
 
modza
Dalgo rakstīja:

Ir jau ir tādas aplamības šinī jomā... Kāpēc jāmaksā ceļa nodoklis par ziemas menešiem? Kāpēc, pārreģistrējot transportlīdzeli, jāmaksā ceļa nodoklis par laika periodu (iepriekšējiem gadiem) kad nav bijusi apskate? Tam ir lōģiska pamata? Kurš brauc bez skates (un + apdrošināšanas)?
Saistība ar šīm lietām ir tik daudz stulbi neloģisku normu, bet ko tu mazais pirdiens izdarīsi? Piķo tik vesels..

Jā, tas ka jāmaksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis arī par laika periodu, kad ir beigusies TA, kā saka, reāli "iespārda". Likumdevējs mani nosauc jau nu ne gluži par noziedznieku, bet par likumpārkāpēju gan. Jo esmu izmantojis transporta līdzekli bez TA un iespējams arī bez apdrošināšanas, ja jau reiz ir jāmaksā nodoklis pilnā apmērā. Pieņemu, ka arī šo "sviestaino" likuma prasību kāda sabiedriskā organizācija varētu itin veiksmīgi apstrīdēt tiesā. Vispareizāk būtu, kā ieteica Kārlis, bet... Kāpēc gan valstij nenokāst naudu, ja neviens diži neiebilst un tas ir iespējams.
 
Guntis
Šāds ceļa nodoklis jau IR PIE DEGVIELAS.
Satiksmes ministrs V.Krištopāns SOLĪJA,apliekot ar -ceļa nodokli- degvielu(vai kā tur pareizi sauc šo nodokli),tad
-valsts nodeva-(vai kā viņu sauc) ikkgadējā TIKŠOT ATCELTA.

Deputāteļi,ministreļi mainās -pārējais -stāv cieti-.

Nevajag jau minēt daudzas valstis,es pat nezinu kur vēl tā ir,te pat iekš EU. Pat EST un LIT viss sakārtots,pareizi sakārtots....
 
Iet uz forumu: