Apskatīt tēmu
Aizmugures dakšas pirksta maiņa 360 modelim
|
|
Ingars |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 15:45
|
Newbie Ziņojumi: 8 Pievienojies: 09.04.13 |
Sveiki gribu savai Jawai nomainīt aizmugures dakšas pirkstu un bukses. Pārbaudod konstatēju ka dakšai ir brīvkustība apmeram 1cm un sāniem. Gribēju uzzināt kur un kādas detaļas pirkt un mainīt varbūt kas jāievēro montāžas procesā? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 21:50
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Sāc ar to ka jauc ārā to mezglu- ja tas būs tik vienkārši. Tālak jau atkarībā no situācijas- jāpērk asi ar buksēm vai jādodas pie virpotāja. oriģīnālā, šķiet, ir porainā čuguna bukses, virpot var no bronzas. par eļļošanas īpatnībām arī nevajadzētu aizmirst. kaut kur forumā tas viss jau ir apspēlēts. |
|
|
kristapsk |
Ziņojums ievietots 30-05-2013 10:44
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 23.07.12 |
gribētu uzzināt, kā pareizāk, saudzīgāk izdabūt ārā aizmugures dakšas asi? vai ar primitīvu sišanas metodi? vakar tā saudzīgi mēģināju, bet nelikās, ka kaut kāda virzība notika. lūdzu padomu! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-05-2013 12:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
1) vai skrūvi no apakšas izskrūvēji? 2) Sist nevajadzētu- atvalcēsi asij galu un nedabūsi ārā vispār. Labāk darboties ar novilcēju vai likt rāmi zem preses. |
|
|
kristapsk |
Ziņojums ievietots 30-05-2013 13:27
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 23.07.12 |
izskrūvēju gan. kas tas par novilcēju? vai var kaut kur bildi redzēt? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-05-2013 14:27
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Paskaties Pm un piezvani man. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 28-03-2014 15:47
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Nedaudz iekritu ar pakaļējas dakšas asi, pirktu jaunu tagad veikalā. Asij centrēšanas ieurbums nav ass vidū, bet novirzīts kādus 5-6mm uz vienu pusi. Pēc Raimonda vārdiem citas neesot un cits piedāvājums arī neesot. Iedzenot asi, lai ieliktu centrēšanas skrūvi, tagad ass vienā pusē iznāk ar dakšas malu vienā līmenī un garā skrūve ar blīvi nenoslēdz dakšas galu. savukārt otrā pusē no asslīdz bukses malai paliek apmēram kādi 8mm un saskares virsma ar buksi ir apmēram tikai puse no bukses garuma. Asi iedzinu gan no vienas puses, gan otras, mainās tikai puses kur ārā kur iekšā. Tā kā citu variantu neredzu,tad dzīšu asi ārā un jāmēģina kaut kā iešmirģelēt centrēšanas caurumu vidū. Varbūt noder citiem uz priekšdienām pirms dzīt iekšā samērīt. Būtu zinājis, nebūtu dzinis, bet uzreiz domājis kā dabūt centrēšanas caurumu vidū. Labojis AldisK uz 28-03-2014 15:52 |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 22:18
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Samērīju veco asi, tai centrēšanas ieurbums ir ass vidū. Ass ir cieta, urbis neņem, esmu dzirdējis par kaut kādiem volframa urbjiem, bet redzējis neesmu. Pieejams bija neliels konusveida smirģelītis ieleikams urbjmašīnā, ar to tad arī izdevās urbumu pavirzīt ass vidū. Bildē ar sarkano punktu. Tagad ass sanāk ideāli, abās pusēs vienādā attālumā no dakšas un bukses malas. Kā, arī garā caurejošā, skrūve iesēžas vietā līdz ar dakšas malu. Ieteikums: PIRMS LIEKAT JAUNO ASI, SAMĒRĪT IEURBUMU, TAM JĀBŪT ASS VIDŪ, NEVIS NOVIRZĪTS. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 22:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā ass ir neganti cieta- ievirpojot eļļas rievu tika nolauzts arī grieznis. Par tādu ekstru smērēšanai tu nedomā? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-03-2014 22:25
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Es to eļļas rievu vītņveidīgi ievirpoju buksēs. Iepriekšējās bildēs, kur tā līelā mala var labi redzēt. |
|
Iet uz forumu: |