Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
Classic Jawa 350/360
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 15-09-2013 20:19
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Labdien visiem.Beidzot āri es esmu Jawas īpašnieks.Pāris dienas atpakaļ iegādājos Jawa 360 par ļoti demokrātisko cenu.Vecais saimnieks dabūja jawiņu sev uz 18 gadiem(kā dāvanu no krusttēva) un tā viņa līdz šim brīdim bija viņa īpašumā.Neprasīju kāpēc viņš nolema pārdod.Mocis stāvēja šķūnī no 1989 gada. Te mēs esam CSDD.Uzreiz piebraucot pienāca kāds cilvēks un pajautāja "Vai tas ir Jawa"? Vispār numuru salīdzināšana ir interesanta lieta.Divi vīri(viens vecs ar pieredzi un otrs jauns) salīdzina numurus diezgan ilgi.Manam mocim viņi nevarēja saprast kāds cipars ir rakstīts uz rāmja 1 vai 7.Tomēr viss beidzas labi un vecs cilvēks iesniedz man jaunus dokumentus un pateica "Lai izdodas". Jau Rīgā cilvēki redzot Jawu paliek ar smaidu līdz ausim un rada lielo īkšķi. Būtu ļoti labi izklausīties viedokļus par motociklu.Kas ir oriģināls,kas nav.Kas trūkst un t.t.Te nedaudz bildes. foto1.inbox.lv/...wa-350-360 Labojis Classic uz 15-09-2013 20:26 |
|
|
palsmanietis |
Ziņojums ievietots 15-09-2013 20:51
|
Member Ziņojumi: 198 Pievienojies: 11.04.12 |
apsveicu zinu cik tur darba japieliek lai butu braucams atri apskatot -gazes rucka nav no 360 modela,trukst karburatora parsegs ,kedes apvalks.lai veicas |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 15-09-2013 21:00
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Paldies.Karburatora pārsegs ir kā āri ķēdes apvalks. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 15-09-2013 21:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Darba ir un būs ļoti daudz,lai veicas ! |
|
|
treners |
Ziņojums ievietots 15-09-2013 21:14
|
Member Ziņojumi: 69 Pievienojies: 21.02.12 |
Bez iepriekš nosauktajām daļām trūkst spidometra troses kronšteins, pārējais +/- ir. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 16-09-2013 00:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
njā! Clasic jawa- ir par ko apskaust! Iskatās jau gana jauki... |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 22-09-2013 23:56
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Vakar mocis bišķiņ tiek paskrūvēts.Noņemu karburatoru un gaisa filtra kasti.Izradas ka filtra vietā ir Nanofilts.foto1.inbox.lv/...G-1525.jpg foto1.inbox.lv/...G-1526.jpg Sāku tirīt karburatoru un izrādās ka no apakšas ir rūsa. foto1.inbox.lv/...-15271.jpg Un ir vēl rūsa kanalos foto1.inbox.lv/...-15291.jpg Jautājums:vai ir iespējams to rūsu iztirīt(kā un ar ko) vai vieglak nopirkt jauno karburatoru? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 23-09-2013 08:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Neko TĀDU no rūsas neredzu,iztīrīt un viss. Tādus nano filtrus taisīja vispārēja defecīta apstākļos,normāls risinājums tiem laikiem. Atkal neko TĀDU neredzu.Tā darīja un viss. Paskati vecāku motociklu filtru konstrukcijas. Bieži bija tikai metāla siets,vai nebija nekā vispār.A kaprona aukla samērcēta eļļā jau bija pirmā pirms papīra elementa. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-09-2013 09:44
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
labs ir, metam jokus pie malas. 1) Jau labu laiku nagi niez izmēģināt ultraskaņas tīrīšanu. Laikam arī A- moto tāda ir 2) Bieži karburtoros ir tādi kā kaļķa nosēdumi- ir doma, ka tos varētu mēģināt likvidēt ar organisko skābju palīdzību. Citronskābe, etiķa esence. u.t.t. Vieta pētijumiem... |
|
|
Spark |
Ziņojums ievietots 23-09-2013 10:36
|
Member Ziņojumi: 84 Pievienojies: 28.02.13 |
Aizaugušu/aizrūsējušu karburatoru vislabāk tīrīt ar ultraskaņu (Kārlim taisnība - pie A-moto). Ir gruži, ko ar aci nevar saskatīt, nedz izpūst ar kompresoru. |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 29-09-2013 22:18
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Paldies par ieteikumiem.Šodien Jawiņa tiek bišķiņ paskrūvēta.Noņemot priekšējo lukturi ieraudzīju šo foto1.inbox.lv/...G-1533.jpg.Nezinu kāds lukturis no šīs puses bija no rūpnīcas bet kas man jādara ar manējo.Jāved uz smilšstrūklu un pēc tam jākrāso vai meklēt citu lukturi? Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni? |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 29-09-2013 22:38
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Šī puse ir mazsvarīgākā. Galvenais- kā tad izskatās atstarotājs? Ja labs- kāda tur smilšu strūkla. Dabū nost rūsu un nokrāso. Ja otra puse čābīga domāju, ka vislētākais risinājums ir iegādāties citu reflektoru. Un viss. Visātrāk, un vislētāk. |
|
|
bargais |
Ziņojums ievietots 30-09-2013 10:11
|
Moderator Ziņojumi: 351 Pievienojies: 15.02.12 |
Classic rakstīja: Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni? Ir šāds variants. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 30-09-2013 14:38
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Classic rakstīja: Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni? Ir jau speciāli štrumi nolauztu skrūvju izņemšanai. Ķīniešu izpildījumā, domāju, ka dabūjami arī Depo veikalos. Nebūs īpaši dārgi, bet saimniecībā šad un tad noderīgi. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 30-09-2013 15:35
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Ir tā saucamie kreisie urbji. (Nejaukt ar kontrabandas), lai ieurbtu jagriežas pretējā virzienā. Bieži vien, ja nav baigi ierūsējis vai galīgi sačakarēta vītne, jau urbjot skrūves palieka smuki izskrūvējas ārā. Kur meklēt? To gan nepateikšu, es apbraukāju profesionālus virpotājus.Varbūt var meklēt pie kādiem profesionālu instrumentu piegādātājiem. |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 30-09-2013 16:12
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Manā sapratnē tie visi štrumenti priekš ierūsējušiem sīkajiem bardačoka 6 mm skrūvju galiem ir pilnīgi lieki, arī nav jēga pa virpotājiem skraidīt pēc kreisajiem urbjiem. (kas Tev dos svešam instrumentus ) Līdz šim savā pus gadsimta mūžā esmu izticis ar parastu labās puses urbīti - priekš 6mm skrūves apmēram 4 -4,5 mm urbīti un urbina tikai laukā, protams precīzi jāiekernē centrā. Pēc tam , atkarībā no tā cik precīzi trāpīts, var paurbināt nedaudz resnāku, vai arī ar vītņu urbi sākt mēģināt tīrīt .Var droši arī ar degli pakarsēt - labi palīdz. Bet pie visa teiktā noteikti vajag ņemt vērā, ka remontējot vecu mocīti, bez metināšanas neiztiks, tāpēc nevajag ķert kreķi par katru nolauztu skrūvīti. Ja arī to caurumu izurbs par lielu, tad to visu metinot var vienkārši atjaunot, - Ja pats nemetina, tad kādam būs pie reizes jāsametina arī viss pārējais. Ja nu tiešām urbjot izdodas sačakarēt to 6mm vītni un nekas vairāk arī nav jāmetina, tad jau tur arī var iegriezt 8mm vītni, un braukt tālāk... Labojis aigars uz 30-09-2013 16:44 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 30-09-2013 16:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
+aigars,man tie china ekstarktori nav spējuši līdzēt(gan jau pirksti līki ) bet iekernēt izurbt ,iztīrīt vienmēr izdevis. |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 02-03-2014 20:17
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Labvakar visiem. Sēn te nebīja rakstīts. Laikā trukumā deļ darbs iet uz priekšu ļoti lēni. Bet kaut kas notiek un protams rodas jautājumi. Man ir 2 luktura vāki(kur ir iemontēts spidometrs). I redzāms, ka detaļas kuras ir apvilktas atšķiras ar garumu, jeb vāks kurš bija uz Jawiņas viņam stiprinājums ir īsaks, bet otram vākam ir garāks stiprinājums. Nevaru saprast, vai 2 vāks ir no cita modeļa jeb no kaut kādas citas modifikācijas? foto3.inbox.lv/...-15977.jpg foto3.inbox.lv/...G-1598.jpg Labojis aivarsz uz 02-03-2014 20:27 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 02-03-2014 20:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
tak skaidrs,ka sarkanākais ir šķjūnēts. netīrākais oriģināls. |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 02-03-2014 22:51
|
Junior Member Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Bet kurš ir šķunēts, viņš bija jau uz moča un kopā ar apakšējo daļu ideali savienojas. Bet tas kurš ir oriģināls nav iespējams savienot ar apakšējo daļu, jo tas detaļas jeb stiprinājums ir garāks. |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |