Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 dzineja bloki
konuss
Ko lai dara ar alumīnija starpgabalu,kas kratās stap dzinēja blokiem,mosh var blokus drusku noslīpēt,a kas ar kārbu būs,vai jāmeklē citi bloki?
 
oilmaster
Varianti:
1. Jauni bloki
2. Pa dārgo pildītais starp gabals no JAWA 350 Travel
3. metināt ciet un virpot, bet tas ar pa dārgo

Jocīgi, līdz 61 gadam gāja pildītie kloķenes starpgabali, tad sāka štancēt tukšos. Ja 360 un 634 tā baigo problēmu neradīja, bet 638 klasiska problēma. No 93 gada 639, 640
atkal nāk pildītie, kur šis defekt ir novērsts.
 
konuss
Nē,nē,tas maziņais,kas starp cilindriem.
 
treners
oilmaster rakstīja:

Jocīgi, līdz 61 gadam gāja pildītie kloķenes starpgabali, tad sāka štancēt tukšos.

Es gan teiktu, ka līdz 69. gadam, jo pieļauju, ka tukšie sāka nākt aptuveni vienlaicīgi ar vizuāli atjaunināto 360 modeli. Man mocis ir 68.g. un ir pilnais starpgabals. Ir vēl viens 68.g dzinējs ar pilno starpgabalu. Ir arī 70. gada un jau tukšais.
 
AldisK
Trenerim taisnība. Manai 65 gada arī bija pildītais starpgabals. Vēl man liekas bija nianse, ka pildītais stiprinājās ar divām skrūvēm, otra no karburatora puses. vēlākiem 360 otra skrūve ir pazudusi.
 
Kaarlis
konuss rakstīja:

Ko lai dara ar alumīnija starpgabalu,kas kratās stap dzinēja blokiem,mosh var blokus drusku noslīpēt,a kas ar kārbu būs,vai jāmeklē citi bloki?

1) Ar kārbu nebūs nekas. Parasti tur ir ap 0,5 mm spēle, ja ne vairāk.
2) parasti slīpējot deformētus blokus ir otrādi- tas mazais pipsis vairs nelien savā vietā- tad gan ir jāpačakarējās...
3) vispār motora bloku abas puses un mazais pipsis starp viņiem tiek izgatavoti vienlaicīgi un komplektā. par to tiem iesit vienādas atzīmes- parasti ciparus. Varbūt tev ir nekomplekts???
 
konuss
Varbut kadam atradisies labi bloki,par normalu ciparu,butu loti pateicigs,jo vinjiem ari kede ir lidojusi un ka jau parasti viss tur ir aplauzts,vienvard sakot daudz gemoroja,negribas nemaz vinjus reanimet,varbut kadam ir.Paldies.
 
oilmaster
www.ss.lv/...hmfxf.html
 
Guntis
oilmaster +1,katru vajadzīgo detaļu meklēju līdzīgā ceļā.

Kaut gan vidu iestiprināt jau nu var izdomāt kā.
 
alfa
Sveicināti!
Varbūt kāds zina, ar kādu mērķi, labās puses blokā pie velkošā zobrata gultņa, izveidota šāda konstrukcija?
20160925_233010.jpg 20160925_233050.jpg 20160925_233128.jpg 20160925_233145.jpg

Labojis alfa uz 26-09-2016 09:01
 
gacans
1.variants, lai salabotu ovāli izļurkāto kārbas stieņa atduri...
2.variants,atskrūvē to skrūvi izvelk stieni,un tad kaut kā no kreisās puses velk laukā salauztās dakšas,tad liek jaunas un tā to operāciju atkārto ik pa 100 km ,toties nav jājauc motors uz pusēm....Grin
 
alfa
Varu droši metināt ciet šo caurumu?

P.S.
Motoru remontā esmu skolnieks.
 
gacans
Nevari viss,tai skrūvē atduras dakšu stienis... ,kā minēju,tādā veidā varēja būt veikts bloka remonts,nav varbūt smuki ,bet savu funkciju pilda ....,ja metināsi ciet tad centrā nāksies ieurbt caurumu (pāris milimetrus dziļu,jāsamēra uz vietas ) kur stienim iegulties....vari izgatavot jaunu pašu skrūvi bez tā piemetinātā uzgriežņa,tad visu samērīt un ar skrūvju līmi ielīmēt....
Labojis gacans uz 26-09-2016 12:58
 
alfa
Skaidrs, paldies par padomu!
 
gacha2
Jā, pāris nēdēļas viens bijušais Jawas fanāts pienāca Siguldas Lukoil, arī stāstīja, ka dakšas mainījuši uz ielas. Kaut kur zem sajūga groza bijis blokā caurums, ar paštaisītu vāciņu aizskrūvēts, gan jau asi uz otru pusi izstumj un pa ātro viss Grin
 
Iet uz forumu: