Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA 350 Classic 2014
oilmaster
Sveiciens!
JAWA rūpnīca ir izstrādājusi, manuprāt, interesantu modeli.
Šis mocīts varētu būt interesants klasiskā stila 2 T motociklu cienītājiem, bet kas ir tehniski mūsdienīgs. Pašlaik tiek darīts viss, lai uz nākamo sezonu šis mocīts varētu tikt reģistrēts Eiropas Savienībā.
Spriediet paši:

Motors klasika 2T ar tehniskiem uzlabojumiem. Pildītais kloķvārpstas starp gabals, jaunā tipa dakšiņas. Elektrostarteris, bezkontaktu aizdedzes sistēma.

Priekšējā disku bremze, kas nodrošina efektīvu bremzēšanu.

Atsevišķa eļļošanas sistēma "oilmaster"

Digitālais panelis


Daudz hroma. Kā man teic viens motobraucējs, hroma uz moča par daudz nevar būt.
Jāpiemin, kas šis nav aziātu, bet Eiropas produkts.
Bāze klasiskā, kas ir sevi pozitīvi pierādījis eksplodējot uz mūsu ceļiem, jo šādas bāzes motocikli vēl joprojām, kā mēs zinām ripo pa Latviju.
Labojis oilmaster uz 28-11-2013 12:21
 
bargais
Labs. Nepatīk spoguļi, izpūtēji tādi jancīgi liekas, droši vien, ka cena nepatiks.
 
edmunds
Spoguļu kāti tādi pagari...laikam jau uz Raimi riktēts Smile vai uz kādu 2metrinieku Smile

Ja jau jauns dzinējs, kubatūru varēja tak biki lielāku paņemt, vismaz 400-500 kubus.
MC Wild Hogs!
 
oilmaster
Ja gribi skrieties, un gribās jawu, tad jāskatās uz 660. Ir arī klasiskā pārbūve.

Manuprāt, šim tieši tas šarms 2T
 
morgans
Mocīts jau tiešām nekas...bet ir lietas kas nepatīk Sad spoguļi tiešām izskatās par garu (bet tas mazākais),izpūtēji ne ta par garu,ne ta par augstu sacelti,tas digitālais merinstrumentu panelis atgādina ''padomijas'' elektronisko spēlīti un tās ''oilmaster'' trubiņas kautkā karājās.Tam ''660''šitā bāka ar nekāda. ....bet tas protams tikai manas domas.
 
oilmaster
"izputēji ne ta par garu,ne ta par augstu sacelti"

Laikam maz esi braucis ar 2t jawas motoru. ja klusinātāji būtu īsāki, tad pasažierim visa mugura būtu ar eļļu Tāpat kā moča pakaļa. Pacēlums klasiskais 638
 
morgans
Taisnība...ar jawas mtoru tiešām pamaz esmu braucis.Pasen braukājot ar padomijā ražoto Ižu izbaudīju eļļu uz pasažiera muguras (jo man ar tika pa muguru Shock).Tad gan tika degmaisījums uzjaukts ka tik būtu eļļa Grin ......bet nu ir drusku par garu...nu mazdrusciņ!
 
treners
Man arī liekas, ka izpūtēji ir par augstu. Lai arī šis ir gaumīgs digitālais panelis, man labāk patiktos analogais panelis, laikam esmu pārāk konservatīvs. Nepatīk man digitālie, ne mašīnās, ne arī uz klasiska vai čopera stila motocikla. Digitāla varēja būt daļa no vadības paneļa, bet spidometrs varēja palikt analogais.
 
aivarsz
Jā, biju informēts, ka Čehi mēģinās k-ko darīt, lai uzlabotu 2T Jawiņas emisijas rādītājus un mēģinātu atkal iekarot vismaz kādu zināmu ES valstu segmentu. Sliktais stāsts, ka no 2014. gada, šie emisijas standarti ir atkal pārskatīti un apgriezti vairumā no ES dalībvalstīm. Kā izņēmums ir minams UK vai Apvienotā Karaliste. Oilmaster man šodien minēja vēl k-ko, bet neesmu 100% informēts un pārliecināts. Tādējādi, baigo nākotni projektam, šobrīd, gribu, bet nespēju sakatīt. Tās 2T konstukcijas uzliek savu zīmogu iespējām. Tehniski, savu zināšanu robežās, godīgi sakot, neredzu risinājumu nākotnei. Kaut kad, sen atpakaļ bija tāda filma "Atmiņas par nākotni". Šo projektu, lai kā to negribētos atzīt, es tomēr nosauktu "Nepiepildāms sapnis par pagātni".

Visādi citādi, priekš manis, atjaunotais projekts sevī ietver visu to labāko, ko Jawa 2T segmentā ir radījusi vispābā. Mans nākamais slepenais Jawa solo motocikla projekts ceļojumiem, šogad bija iecerēts tieši šāds. Vizuālais- 80. gadu sākuma 638.5 tēls, visu laiku, manā izpratnē skaistākā kantainā bāka no agrīnajiem 634 ar hromētiem vaigiem, paplatināta, garākiem tripiem, hromēti dufeļi un dugas, bardačoku vāki bez ne pārāk estētiskajiem bleķa "350", disku bremzes, vismaz priekšā. Smukās formas cigārveida izpūtēji, kas novietoti tādā leņķi, kas viegli ļauj noņemt pakaļējo ratu. Elektriskais starteris būtu tikai norma. Par oilmaster sistēmas darba kvalitāti, diemžēl man nav ne mazākās informācijas. Un, te pēkšņi, redzu, ka tas ko esmu sasapņojies, projekta ietvaros ir jau radīts rūpnīcā... Ja sanāks masu produkcija par pieņemamu cenu- visu cieņu. Varbūt, pat piedzeršos un uz pohām nopirkšu. pieļauju, ka sanāktu lētāk, kā pašam klonēt un radīt. Aiviekstes Ginčam par mehāniskajiem Jawa spidometriem varu tikai oponēt. Kā sāk tā bultiņa mētāties pie +- 70 km/h, tā nerimstās nekad. Patiesais ātrums un odometra rādījumi tā arī paliek melīgi un nevienam nezināmi. Fakts. Tas, ka jaunais Jawa digitālais panelis izskatās pēc 20 gadus vecas elektroniskās spēlītes Tetris, diemžēl, atbilst īstenībai. Tāds ir mans verdikts.
 
Kaarlis
Katru reizi aplūkojot šādus projektus vienmēr rodas tie paši kāpēc, kāpēc un kāpēc... Kādēļ sos klasiskos dampīšus jawa nenostrādā līdz galam? Manuprāt, klasiskiem močiem šodien tirgū ir pietiekami laba pozīcija lai par tiem pacīnītos tikai par paraugu gan vajadzētu ņemt kaut vai hondas moci, ko varēja aplūkot pavasara izstādē. Kvalitatīvi kopēts senais dizains komplektā ar modernu saturu- ideāla kombinācija. Man patīk arī Jawas centieni, tomēr pietrūkst tieši šīs pabeigtības sajūtas. Kā jau te daži izsakās- visādas trubiņas, tetris pie stūres u.c.
 
treners
aivarsz rakstīja:

Aiviekstes Ginčam par mehāniskajiem Jawa spidometriem varu tikai oponēt. Kā sāk tā bultiņa mētāties pie +- 70 km/h, tā nerimstās nekad. Patiesais ātrums un odometra rādījumi tā arī paliek melīgi un nevienam nezināmi. Fakts.

Ar analogu es biju domājis ciparnīcu ar bultiņu. Var taču uzkonstruēt arī modernāku risinājumu, iespējama arī elektromehāniska spidometra piedziņa. Spoguļu kāti vizuāli par garu, bet varbūt redzamība laba, kā nekā taisīts eiropā - kārtīgiem večiem, nevis kaut kādiem japāņiem vai ķīniešiem Grin
 
aivarsz
100% piekritīšu Kārlim. Ir tikai pa kādam"bet". Par Hondas reinkarnējošo projektu CB1100' 2013 runājot, tas ir labākais no pagātnes atjaunojošajiem risinājumiem, kādus esmu savā mūžā redzējis vispābā. Ir jau bijuši arī citu moto ražotāju mēģinājumi, taču, ne tuvu ne tik vizuāli un komerciāli sekmīgi. Šeit jautājums ir tikai par turības līmeni. Ja stiliņš ir baigi tuvs sirdij, kā arī ir brīvi12- 13000 Eur. onkulīša rotaļlietas iegādei, kādēļ gan nē. Techniski- visi HD var iet d... visos parametros, atskaitot pārliecību.

Tā tas maksā un tehniski tā ir pati pilnība. Pusgada laikā, kopš modelis tika prezentēts, Latvijā tika pārdoti, ja pareizi atceros, 5-6 gb. kas mūsu tirgū nozīmē dafiga. Cik jau pārdotu vienību ir uz šo brīdi, neesmu ievācis informāciju, bet, noteikti ir vēl. Principā, mopēda bilde jau ir šajā forumā no manas pēdējās vizītes Intermot motociklu izstādes Minhenē. Zinu, ka viens no pirmajiem mocīša laimīgajiem īpašniekiem Latvijā ir visnotaļ populārs un zināms papiņš- Pauls Timrots. Komentāri- ja ražotājs saka un Eiropa atbalsta, motocikls tiek ražots 3 krāsās. Vienīgais krāsotais elements ir bāka. pārējais ir hroms un rāmja krāsojums- melns.
Latvijā, ja vajadzīga Nr. salīdzināšana, eksperts Armands ierakstīs, piemēram, melns- pelēks. Jo hroms ir pelēks, kā es to vairākkārt esmu pārliecinājies pie šī cilvēka.

Par NEW Jawiņām runājot- diemžēl, šie jaunie mopēdi pret šo Hondu, ražošanas un pārdošanas cenu un izmaksu ziņā, ir pilnīgi citā kategorijā un segmentā. Cik reizes zemākā? Tātad- arī nevajag vaimanāt par kādu ne pārak skaistu vai veiksmīgu risinājumu. Ja es atkal iereibtu un iegādātos jaunu jawu, piemēram, vistrakāk es pārdzīvotu par 2013. gadā vēl pastāvošo jawas pagrieziienu pārslēgu. Citi pasaulē atzīti vai nemaz neatzīti mo ražotāji jau sen lieto cita veida slēdžus, Mēs taču,patrioti būdami, cerams, to visi saprotam, esot tur, kur esam. Smile Kāda gan pabeigtības sajūta. Pabeigs katrs, kā māk.
Ar smaidu. Pēc pulksteņiem esmu iekļāvies +- sev parastajos runu laikos. Bet, faktiski, domāju un raxtīju, kādu stundu toč. Šīs pārdomas nemaz nenāk viegli, lai būtu korektas.
 
admin
Tā honda izstādē man ar iekrita acī. Bet visi visiem lielajiem ražotājiem ir klasiskais moča modelis.
Par Jawa runājot - pēc ekonomikas likumiem viņi nevar uztaisīt kau ko tikpat kvalitatīvu kā japāņi UN vēl konkurēt ar cenu. To sauc economies of scale. Vai nu lētu, bet karājas trubiņas, vai kvalitatīvu, bet nišas produktu, kas nav lēts. Labs piemērs ir jeņķu Indian. Vai tad krievu jawa projekts, kas taisīja kvalitatīvas vecās jawss ar modernām bremzēm un dzinējiem.
 
oilmaster
Kā var salīdzināt Honda klasisko modeli ar šo JAWA???
Par vienu konkrēto Hondas modeli sanāk iegādāties 3 šādus JAWA modeļus??
Kārli, Jums Skandi motors arī nāk klienti, kas iegādājās Hjundai Getz un tad sāk salīdzināt, ka esot aizgājis uz Brabusa salonu, kur redzējis benķa masāžu, ksenonu, ādas salonu no izmirstošas kamieļu sugas un jautā, kāpēc manam Getzam tādas lietas nav?Grin

Šis ir mazas kubatūras, ekonomiskās klases motocikls, kas ražots Eiropā ar 2 T motoru.

Starp citu ar šo morāli novecojušo motoru JAWA ir palicis pēdējas ražotājs, kas ražo motoru Eiropā.
Ne Vācietis, ne Austrietim, ne Itālim savi maz kubatūras vairs motori nav.
Tā pati dizaina ikona Vespa- Made in Chaina, tikai cipars par viņu jāmaksā kā Eiropas produktam.
KTM vipār visu maz kubatūras ražotni pārcēla uz 3 pasaules valstīm, tikai cenu aizmirsa samazināt.
Japāņu maz kubatūras moto būve atrodas Ķīnā.

Parasti tirgū produktu salīdzina ar konkurentu izstrādājumiem, bet konkrētam modelim tādu nav. Ja nu vienīgi Royal Enfeld, bet tas maksā 2,5 reizes vairāk par JAWA modeli, bet es neteiktu, ka tehniski viņš būtu augstvērtīgāk nostrādāts nekā JAWA, nemaz nerunājot, ka to liek kopā Indijā. Dizains ir viņa trumpis un pirktspējīgās valstīs tam noiets ir liels.

Par spidometru, gaumes jautājums, bet neredzu nekādu problēmu spidometru uzlikt parasto, ja ir vēlme. Motors to atļauj, tāpat kā 638

Spoguļi derētu labāk apaļie, bet Eiropa nosaka standartus kādam viņam jābūt. Diez kāpēc Hārļus Jūs redzēsiet pie skates ar briesmīga paskata spoguļiem, bet uz ielas ar nosacīti gaumīgiem, dažādu formu utt. Skatē vajag sertificētus jaunam modelim ar noteiktu laukumu, sfēriskumu un marķējumu.

Izej skati un liec virsū tos pašus "Mārča patent" hromētos spoguļus no Dārzciema ielas, bet 2014 gada modelim skati ar viņiem neiziesi, jo Made in Chaina, bez attiecīgā marķējuma.
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 12:05
 
oilmaster
Šāda modeļa cena varbūt mazliet pārsniegs 2000Ls ar Eiropas sertifikāciju
Kādas ir alternatīvas par šo cenu?
Hunjanj ,Lifunj un kompānija? Tehniski šis modelis vēl joprojām ir pārāks.
Būsim reāli, Hondas motocikls- jā izstādē biju un redzēju. Labs. Bet lai tādu iegādātos man jāsāk spēlēt loterija, jo tādu atļauties nevaru. Lai veiktu viņam apkopi un kādu detaļu nopirkt, man jāiztērē visa sava alga, nerunājot par iegādi.
Man prieks par Timrotiem un citiem Baltezera un Jūrmalas iedzīvotājiem kas pārvietojās ar luksus apvidniekiem, ka viņiem ir vēl viena spēļmantiņa iegādājama.

Mans viedoklis ir, jā. Mūsdienu motocikls, bet nu nezinu kam man jānotiek lai es uzkāptu uz Aziātu izstrādājuma. Tam ir lūdzu BMW šajā cenu kategorijā. Starp citu, atzīts viens modelis nominācijā par labāko motociklu. Še tev vēsture, še Eiropa. Motocikls cilvēkam, kam mocis ir k-kas vairāk par pārvietošanās līdzekli
Par konkrēto Honda klasiskā stila mūsdienu versiju. Kāda tur leģenda. Honda UC Japāņi ir radušiešies uz Eiropas motorbūves kauliem. Piemērs, konkrēti Honda vēl joprojām izmanto 6 patentus, ko 50-60 gados ir nozagusi no JAWA, bez nekādas maksas. Nu, baigā MOTO leģenda pa 13000 EUR.!Grin
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 15:23
 
italis
Kārtējais Jawas markas izcilo vēsturi degradējošais modelis... Jau skats uz izkropļoto 12V dzinēju (kas tā jau nav dizaina pērle) ar to eļļas sūkni. Izpūtēji vnk nedabiski, bet var saprast - citu jau rūpnīca nav. Tas nekādi nepamatotais izpūtēju pacēlums krasi disonē ar visām pārājām motocikla siluetu noteicošajām līnijām, kā rezultātā liekas( a varbūt tā ir), ka bākas priekšgals ir zemāk. Ja izpūtēji būtu paralēli zemei, būtu 100x saprotamāk. Izcili pretīgs bākas korķis, kas kā uzkumpis svešķermenis tur uzbāzts. Kapēc nevarēja veco, hromēto? Priekšējais spārns pēc labākajām šķūninga tradīcijām apzāģēts. Nolemjot izmantot universālo digitālo paneli varēja ko jēdzīgaku atrast Acewell piedāvājumā un piekrītot augstākrakstītajam - izmantot vismaz pēc izskata analogu izstrādājumu. Arī širpotreba spoguļu piedāvājumā ir klasiskāki modeļi dabūjami. Acīs krīt arī priekšēja spārna nedabiskais tuvums riepai. Priekšēja luktura stīpas pseidonadziņa funkcija paliek man nezināma. Cik var spriest pēc bildēm, disku bremžu pielietojums atspēlejas uz dažādu hēbeļu izskatu un formu.

Piemēram šis ir daudz harmoniskaks, bet NErūpnīcas modelis par so pašu tēmu:
[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/i/imola/29-11-2013/18122012842.sized.jpg[/img] is not a valid Image.
 
oilmaster
Gaumes lieta...Manuprāt, klusinātāji no 360 te galīgi neder.
Kā visi zinām JAWA viegli un salīdzinoši lēti pārbūvējama pēc sirds patikas.

"Piemēram šis ir daudz harmoniskaks, bet NErūpnīcas modelis par so pašu tēmu:"
Vienam māte vienam meita, citam tie celtie klusinātāji liksies glītāki un nenoliedzami braukšanai praktiskāki.
Laikam Italis būs beidzis kādas Itālijas dizaina studijas, lai strigti pateiktu, kas šeit ir harmoniski un kas nē. Laikam jau taisnība ir, viņam un jābrauc uz JAWA rūpnīcu eksperta kārtā nolasot lekciju par to kādam ir jābūt īstam motociklam klasiskā stilā.Grin

Es uz to skatos tā, kāda ir produkta cena, tāds ir dizains un tehniskie risinājumi, kas paredzēta konkrētai patērētāju grupai, nepatīk tātad ir daudz un dažādas alternatīvas.
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 15:22
 
oilmaster
Te Maskavas JAWA kluba pārbūvēts mocīts.


YouTube Video


Cena viņam saklausīsiet klipiņā. Un, kas jocīgākais, pasūtījumu netrūkst.
Kas varētu likt cerēt, ka šim jaunajam rūpnīcas modelim visā plašajā pasaulē noiets atradīsies.
Protams, vieglāk jau būtu aizklapēt rūpnīcu un aizvērt vēl vienas leģendas grāmatas vāku, bet nākotnē mūs gaida vienīgi jauni "Made in Chaina" moto, auto brīnumu lapaspuses, kuras grāmatu es nemaz nevēlos vērt vaļa...vismaz pagaidām.
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 15:51
 
Guntis
Tikai mieru,bez kašķja.
Arī man visos modeļos ir kas patīk un NEpatīk.
un kas??????????????
man arī dudz kas 360,834 un pat 638 nepatīk.
un kas???????????

vienam kleita,otram stringi,cits vispār pliks staigā ....
 
italis
oilmaster rakstīja:


Laikam Italis būs beidzis kādas Itālijas dizaina studijas, lai strigti pateiktu, kas šeit ir harmoniski un kas nē. Laikam jau taisnība ir, viņam un jābrauc uz JAWA rūpnīcu eksperta kārtā nolasot lekciju par to kādam ir jābūt īstam motociklam klasiskā stilā.Grin



Wink neesi tālu no patiesības.

Brauciens uz rūpnīcu maz ko dotu, jo tas detaļu mikslis ir tas, ko viņi var sava domājamā budžeta robežās salasīt. Kas attiecas lekciju par klasicismu, tad ir vispārpieņemti proporciju un kompozīcijas standarti, kas darbojas neatkarīgi no tā vai tas ir motocikls, virpa, vai zāles pļāvējs.
 
Iet uz forumu: