Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Nogulsnes karburātorā no mūsdenas degvielas.
oilmaster
Sveiciens!
Jau saskāros ar tādu lietu JAWA vēsturiskiem modeļiem. Problēma vai ar eļlu šķaidīta degviela, vai bez tā pati.
Beidzot sezonu, ja neveic k-kādu īpašu tīrīšanu karbūzī, degvielai iztvaikojot mēdz rasties nogulsnes. K-kas līdzīgs kaļķim..
Šajā nedēļa ar šo noņēmos 4t JAWA Robby mopēda dzinēju, kur karbūzis 8 mēneši nostāvējis, pilnībā aizaudzis. Karbūzis Japānis Mikuni. Kas jocīgi, uz tiem pašiem noteikumiem ar pāris nedēļu intervālu tāds pats karburators citam mopēdam pilnīgi tīrs, nostāvējuši līdzīgu laiku. Abi pildīti Statoilā.
Ar ko šo aizaugumu var tīrīt? Mēģināju ar viss kaut ko, ka bija pa rokai, pat ar bremžu tīrītāju un un iedevu acetonu un vēl k-kādu super līdzekli, kas šķaida visu... nekas šo dranķi nešķaida.
Jau pieredzes pēc kā minimums noliekot mocīti uz ziemas miegu, aizgriežu degvielas krānu un izgāzēju karbūzi tukšu.

Droši vien tā nav tikai Statoil problēma, bet mūsdienu degvielas kā tādas. Ja kāds seko līdzi raidījumam "Motociklisti", tur bija arī tēma, par to, ka degviela krāsu no bākas noēd, kā krutākais krāsu noņēmējs...Pašam ar šāda ķibele bija ar bāku...
Tā tak nav jābūt?
Labojis oilmaster uz 14-02-2014 19:34
 
Spark
Ultraskaņas tīrīšana, "A-Moto".
 
oilmaster
Variants- jā, paldies Spark. Bet vairāk interesē kāpēc tā notiek?? Tūristam tas pats stāsts ar JAWA karbūzi...Kur bijusi bendža, viss apaudzis ar Kaļķa nogulsnēm līdzīgu "herņu", es atvainojos.
 
aivarsz
Ir daži palīglīdzekļi, kā no šīs problēmas izvairīties sākotnēji- profilaksei. skatīt, piemēram, šeit: www.motul.com/...stabilizer

Kā tīrītājs, pēc fakta konstatācijas, varbūt varētu līdzēt kāds agrsīvāks Carbu cleaner (brake clean un acetons ne tuvu nav tik labs šādos gadījumos.

Ultraskaņa ir pēdējais līdzeklis, kā iespējams, tavā gadījumā, kad laikam stāvoklis baigi trakais.
 
Kaarlis
Ar kaļķim līdzīgo draņķību arī esmu saķēries- parastā ķīmija to īsti neņem. Bija doma paeksperimentēt ar organiskajām skābēm- varbūt etiķis vai citronskābe ar to reaģēs. Pagaidām nav bijis tam laika- vieglāk jau paķert no plauktiņa citu karbuli.Wink
 
Arnis z
Iepazīstieties tā ir spirta piedevas (degvielā) izpausme pie ilgstošas atrašanās alumīja karburātora korpusā. Otra problēma varētu būt bākas rūsēšana zem degvielas līmeņa pie ilglaicīgas degvielas palikšanas bākā-ziemā.Degvielā esošais spirta piedeva uzsūc mitrumu, noslāņojas nogulstnēs un korodē metāla bāku no iekšpuses zem degvielas līmeņa.Kādreiz šo problēmu apskatija J.Ramba AAK lapā, bet praktiski jau kuro gadu visiem motoroleru servisiem pavasarī tas ir vieglas naudas avots.
 
Guntis
Pagaidām esmu saudzēts,no šāda veida nogulsnēm.
Ir redzētas tikai vecos -donoru-eksemplāros,kad esmu to norakstījis uz ūdeni karburatorā un vecumu.

Par cik mans saits ir arī retromoto.lv gan vēsturiski,gan ideoloģiski(jo patīk VISA vecā technika).

Tad tur tiek minēts niknāks šķidīnātājs par acetonu. Dihloretāns(ceru ka pareizi nosaukumu uzrakstīju).

Kādreiz dihloretāns+organiskā stikla skaidiņas bija pati labākā plastmasas līme(modelīšiem,detaļām).

Bet nu šķidina bez mai visu.

Otra lieta ir etiķa esence(neesmu mēģinājis),bet nu jau kopš esam eiropā... kur tu viņu nopirksi?

Pats ko esmu izmantojis alumīniju detaļu tīrīšanai no oksīda(galvas un utt) ,saimniecības veikalā nopērkams

Vincenta(polilain?) šķidrums,ar ko noņem apmetuma izsmērējumus no ķieģeļiem,flīzītēm(maksāja zem 2,-ls litrā).
Iemērcu uz nakti,pāc tam obligāti ar pulverūdeni jāmazgā,ja nē detaļas paliks melnīgsnējas.
Šos smērējumus noņem arī etiķa esence.
 
Guntis
agande.net/...itajs.html

ir gana efektīvs.
Labojis aivarsz uz 17-02-2014 18:47
 
Jaaaw
Smile
 
Iet uz forumu: