Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
360 jeb mazās motorista piezīmes 3
Kaarlis
Pieķēros arī vienam šādam motorītim. Viss jau būtu jauki tikai pārsteidz tur atrastās novitātes. Varat ievērtēt jaunākās tendences blīvslēgu uzstādīšanā un arī patīkami jaunumi dzinēja balansēšanas jomā.
199_3215.jpg 199_3216.jpg
 
Guntis
Ko tu gribi pateikt ar jaunumiem ? dzinēja balansēšanā?
 
Kaarlis
Skaties uzmanīgāk.
 
Guntis
Dažādi virzuļi redzu,bet varbūt kopā ar pirkstu svari vienādi?
Man ir tāpat ,summa vienāda. Nav ne vainas.
 
AldisK
Bija kaut kāda promlēma ar vienu virzuli. Dabūja, viens palika vecā tipa jaunais jaunā tipa. Par svariem īpaši neiespringa. Vai tad motors negāja? Droši vien gāja. Un varbūt ne sliktāk kā citi. Esmu redzējis vairāk par 10 gramiem atšķirības. Liekas ka čehi tos virzuļus nav svēruši un šķirojuši.
 
otomars
bliivslegi Grin
 
Kaarlis
Atveda man vienu dampīti nedaudz sakopt pirms sezonas un skat ko atradu viņa puncītī. Vispār jau laime nelaimē... labi ka tas štrunts ko atpazīstu ka peldošā zobrata fragmentu nav samalis arī zitus zobratus. Moci pirms jaukšanas vēl piešķīlu, izbraukājos pa pagalmu, viss jauki līdz brīdim kad pavēru vāku...
199_3287.jpg 199_3288.jpg
 
AldisK
Tagad jau laikam esmu izmetis šķirojot lūžņus, bet kādreiz dabūtajās zobratu kaudzēs bija arī viens , kuram nebija klāt neviena no šīm 6 tapiņām. Iespējams, ka varbūt pārrūdīts, vai metāla nogurums.
Vēl mani mulsina fakts. Ka tagad domājot par 634 kārbu kalifornijai, 634 ir tikai 4 tapiņas salidzinot ar 360 6 tapiņām, neskatoties, ka jauda, vismaz teorētiski ir lielāka 634.
 
Guntis
Edmunda 559 tāpat pazuda 4.robs. Tās detaļas ir smagas,ja nokrīt tad nekur vairs nonāk.
Jo braukts ar trim ātrumiem tikai ilgi.

Tā arī netikām skaidrītē par iemesliem. Kā zināms pat Georga motociklam tas pats bija noticis.
 
Kaarlis
AldisK rakstīja:

Tagad jau laikam esmu izmetis šķirojot lūžņus, bet kādreiz dabūtajās zobratu kaudzēs bija arī viens , kuram nebija klāt neviena no šīm 6 tapiņām. Iespējams, ka varbūt pārrūdīts, vai metāla nogurums.
Vēl mani mulsina fakts. Ka tagad domājot par 634 kārbu kalifornijai, 634 ir tikai 4 tapiņas salidzinot ar 360 6 tapiņām, neskatoties, ka jauda, vismaz teorētiski ir lielāka 634.

It kā jau šādos mezglos slodze tiek rēķināta visa jauda uz vienu zobu jo visi zobrati nav ideāli simetriski un slodzi uzņemās tikai viens. Vecās jawas kārbas gadijumā vairāk zobu un leņķiski mazākas atstarpes starp tiem nodrošina kārbas vieglāku un ātrāku saslēgšanos- kā nekā atšķirībā no 634 un 638,ar dakšiņu vienlaicīgi jāslēdz 2 sazobes un tas ir jau grūtāk.
 
Kaarlis
Tā izskatās kad attaisa lācīša puncīti. Nekas cits kā paša zobrata defekts. Kārbas dakšiņa ar cenu rubļos un zilganā ķēze hermetizēšanai liecina ka šeit kāds jau rosijies. Par laimi tas bijis "amatnieks saprātīgais"- āmurs nav pielietots. Un klasiskā ainiņa- no pieciem gultņiem trīs rūc un blīvslēgi arī izrāda tieksmi sadalīties krikumos.
imag0056.jpg imag0055.jpg
 
Iet uz forumu: