Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Sakabes kaste
aivarsz
Runa ir par PAV. Beidzot esmu sadzirdējis pareizu definējumu angļu valodā. TOWCASE jeb sakabes kaste latviski. Arī Francijā ir kādu brīdi atpakaļ parādījies kāds moto bagāžas riteņkastu ražotājs mūsdienīgākiem mopēdiem..Skatiet šeit: http://www.wipigroup.fr/

Ja līdz šim mēs esam foruma ietvaros runājuši par motocikla piekabītēm PAV, tas principā ir pilnīgi fonētiski un definitīvi nepareizi.

Kad 60 gados Čehi sāka (Kovozavody) un 80. gados nedaudz atjaunoja (Zavody J.Dimitrova) šo vēsturisko izstrādājumu ražošanu, tas tika dēvēts par "Navesny Vozik PAV". Latviski iespējami vairāki translējumi, no kuriem viens, manuprāt, pareizākais, ir piekaramais groziņš PAV. Kaut kā tā. Šobrīd PAV uzlabotu repliku ražotāji man personiski ir zināmi Čehijā, Slovākijā un Zviedrijā, pieļauju, ka, varbūt, kaut ko vēl nezinu.

Eiropas valstīs, kur tiek striktāk pieprasīta transporta līdzekļa papildus numura zīme, kad kāds bagāžas pārvadāšanas elements (piem. uz auto farkopa uzstādāms veloturētājs) aizsedz oriģinālu, par vienreizēju samaksu tāds tiek izņemts. Atradu šādu punktu arī Latvijas CSSD mājas lapā. Pilnīgi sabrīnijos. Mūsu CSDD tak ir visīpašākais ar viserudītākajiem ļaudīm Eiropā, kā kaimiņvalstīs reģistrēto transporta līdzekļu īpašnieki labi zin.

Valstīs, kur tas nav tik strikti noteikts, transporta līdzekļa īpašnieks, sava goda prāta iespējās, šo pasākumu nodublē pats. Manā rīcībā vēl arvien nav taustāma un dokumentāla pierādījuma tam, ko šajā sakarībā ir stāstījuši Vācu vai Skandināvu motociklisti, bet vienriteņa priekšmets ar īpašu sakabes stiprinājumu, kurš pilnā masā nepārsniedz 50 kg nav iekļaujams definīcijā piekabe, bet gan tikai kā papildus bagāžas turētājs.
Par Latvijas likumdošanu konkrētajā jautājumā var palasīt šeit: http://likumi.lv/doc.php?id=222145
Jādodas tik cīņā un jāmēģina izdarīt tā, lai tie daži cilvēki, kas PAViņus ir atjaunojuši, falši legalizējuši un sareģistrājuši kā auto piekabes, nav spiesti maksāt to, kas nav iekļaujams pareizajā sadaļā. Šobrīd- mocītis dodas uz TA reizi 2 gados. Bet ar šādi reģistrētu retro PAViņu, kas ielikts normālā hokejista somā, uz apskati jādodas ik gadu, parādot vadītāja apliecību un samaksājot zināmu daudzumu Eiropas naudiņas? Jūsu viedokļi?
 
uleens
Tiktiko bija CSDD noteikumu grozījumu saskaņošana saeimā. Vajadzēja mazliet ātrāk visiem sakabes kastu īpašniekiem ātrāk sasparoties.

Jaunie grozījumi. www.csdd.lv/.../?doc=2430. Ir arī kas interesants.
-Rolands-
250/559 1966.g
 
http://www.enclatvia.lv
Iet uz forumu: