Apskatīt tēmu
Jawa 640 1995.g
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 28-04-2014 16:23
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Labdien, Pieņemiet savās rindās jaunu biedru. Uznāca spontāna vēlme iegādāties moci( tieši jawu 638, pāris nejauši noskatīti video youtubā uzdzina tādu nostaļģiju....). Apskatot sludinājumus ss.lv pārņēma šausmas no redzētā KOLHOZ-TUNING un cenām. Atradu šo eksemplāru, mocis labā stāvoklī, pēdējo reizi darbināts apmēram 8 - 10 gadus atpakaļ. Es gribēju pajautāt, ar ko labāk skalot, tīrīt dzinēju pirms liet jaunu eļļu iekšā? + vēl kādas manipulācijas ieteiktu pirms sākt lietot moci. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-04-2014 21:39
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nez vai vajag aizrauties ar kautkādu īpašu skalošanu. Kārtīgi izdarbini, izmet kādu līkumu un tad tikko noslāpētam lej nost veco eļļu. Ja tā nedarīsi- paliks nosēdumi. Lai gan viņi tur paliks šā vai tā pēc tikdaudz gadu stāvēšanas. Priekšējai dakšai eļļu jāmaina līdzīgā veidā- uzreiz pēc braukšanas. Vajag samazgāt un sakopt visus kustīgos mezglus tādus kā hēbeļi, troses u.c.Izjauc un izmazgā karburātoru, neaizmirsti par akumulātora ventilācijas caurulīti un citiem sīkumiem. Nu, un rēķinies ka gumijas un plastmasas nezvai būs tajā labākajā stāvoklī. Tālākais atkarīgs no zvaigžņu stāvokļa... čehu gultņi nav tās labākās kvalitātes. Tas tā, iesākumam. |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 03-05-2014 20:17
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Starp citu, spidometrs rāda jūdzes. Tātad, lai piereģistrētu un izietu tehnisko sakati LV man viņš būs jāmaina uz km/h? P.S Cik saprotu diskusijas turpinājums bija aizgājis nepareizajās sliedēs un tāpēc tika izdzēsts |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 03-05-2014 20:47
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
Spidometrs diez vai,drīzāk priekšējā luktura staru kliedētājs ja moto lietots valstī kur satiksme ir pa kreiso pusi. Par diskusijas turpinājumu.Noteikumos neatradu pākāpumu,ja jau kāda mazvērtības kompleksu mākta persona tā grib izpausties un jūtas varena lai jau tiek... |
|
|
palsmanietis |
Ziņojums ievietots 03-05-2014 22:21
|
Member Ziņojumi: 198 Pievienojies: 11.04.12 |
no kuras valsts ir ievests mocis? judzes lieto anglija un amerika,australija,jaunzelande drosi vien vel kaut kur ar spidometru nebus problemu bet ar gaismam gan jaskatas jo amerikai savs standarts un anglim viss otradi |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-05-2014 13:40
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Kungi, teema ir JAWA 640. Tad ari diskuteejam par sho modeli nevis taisam bardaku. Punkts. Ja kaadam jautaajumi pm. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-05-2014 14:05
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Teemas autoram jaasaak ar jautaajumu, vai shis motocikls ir reaali iegaadaats vai bilde ir izvilkta k-kur no interneta plashumiem un radushaas filozofiskas paardomas? Ar ko jaasaak jau atbildeeja. Ja pats netiec galaa, tad var sazinaaties ar lietotaaju Kaarlis, kursh vareetu vinjam uztaisiit profesionaalu profilakses apskati un apkopi. Mociits interesants, LV rets un braucams 2 taknieks. Jociigi, ka vinjam nav prieksheejaa bisku bremze... Aizdedzei shim modelim jaabuut elektriskajai no DUCATI moto, kas arii atvieglo dziivi. Atseviskja elljoshana. Motoram kaarbai jaabuut jaunaa tipa dakshinjaam un pildiitajam klokjnes starpagabalam. Par Anglijas versiju vareetu buut lampas stars cits, bet tas nav nekas traks, jo 640 lampa ar EU markjeejumu nav probleema un nav arii kosmiski daarga, ap 20 EUR. Spidometrs ir mainaams no jebkura 638 vai uz jaunu no 640, kas raada km/h. Visaadi citaadi laipni aicinaats muusu JAWA/CZ saimee. ps. Atvainojos par garumziimju neeamiibu. Labojis oilmaster uz 05-05-2014 14:27 |
|
|
ZXXZ |
Ziņojums ievietots 05-05-2014 19:08
|
Member Ziņojumi: 56 Pievienojies: 13.04.13 |
Bilde nav no Latvijas. Fonā auto ar britu numuru. Tā kā nav saprotams, ko cilvēks ar to grib panākt. |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 07-05-2014 20:59
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Beidzot šodien ķēros klāt pie moča. Bākā protams centimetru bieza rūsas kārta, pusdienu staigāju pa pagalmu kratīdams bāku ar akmeņiem. Karburators pilns ar mēsliem un matiem. Gaismas, vadi ok. Nekur nekāda pašdarbība nav veikta. Vienīgais kas ir izpuvis, tās ir gumijas kas savieno kontrol paneli ar korpusu un gumijas ap ausīm kas tur priekšējo lampu. Mocis pieleca ar otro minienu. Dzinējs strādā labi, lieku skaņu nav. Vēl jānomaina eļļa priekšējai dakšai. P.S oilmaster@ tavs niks liek domāt, kad tu saproti no atsevišķas eļļošanas sistēmas jawai. Kā dabūt gaisu ārā no ellošanas sistēmas, ja tāds ir? edit. starp citu tev bija taisnība par aizdedzi, te stāv aizdedze no Ducati. Labojis dangermouse uz 07-05-2014 21:49 |
|
|
UldisK |
Ziņojums ievietots 08-05-2014 19:26
|
Member Ziņojumi: 88 Pievienojies: 22.06.12 |
Kāpēc nedarbināji ar starteri? |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 08-05-2014 23:27
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Mocis ir bez elektro startera, kā arī bez priekšējām disku bremzēm un ar apaļajām glāzēm(taho, odo). Uz visām detaļām ko redzēju virsū ir "Made in Czechoslovakia", mocis likts kopā vēl no lielajiem krājumiem P.S Pēc nelielām manipulācijām speedo no mph pārvēršas uz km/h Labojis dangermouse uz 09-05-2014 19:09 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 10-05-2014 12:48
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Gribētod k-kādu infotmāciju par iegādes vietu, reģistrāciju LV utt. Kas tās par manipulācijām ar spidometru? Kāpēc liekas, ka eļļošanas sistēmā ir gaiss? |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 10-05-2014 17:28
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Mocis ir iegādāts Anglijā, kur arī pašlaik atrodas. Pats drīz braucu uz LV un moci tur ar reģistrēšu. Spidometra un taho manipulācijas: Atrodam interneta plašumos gatavas sagataves, ņemam foto papīru 10 x 15 un printējam. Speedo bija ciešamā stāvoklī, nedaudz uzburbusi krāsa iekšā un aplupusi bultiņa. Taho ir bijis jaukts vaļā un pēc tam slikti nohermetizēts, ar visām izrietošajām... Par eļļošanu, es nezinu vai tur ir gaiss vai nav. Kā lai pārbauda? Internetā atradu manuālu priekš 640-tās, tur teikts par ritenīti eļļošanas sistēmā, kuru griežot dzen ārā gaisu. Man tāda nav. Vieņīgais atliek pie karburatora pievienot trauku ar atšķaidītu benzīnu un darbinot dzinēju pētīt eļļošanas trubiņu, nāk eļļa ārā vai nenāk. edit. noņēmu karburatoru lai pārbaudītu eļļo vai ne. Ar eļļošanu viss ok. Labojis dangermouse uz 11-05-2014 23:53 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 12-05-2014 10:22
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Starp citu, mēs ar JAWA motocikliem braucam uz JAWAKLUBA organizēto braucienu uz Anglijas JAWAKLUBA 60 gadu jubileju šovasar. Tēmu atradīsi foruma sadaļā. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-05-2014 23:35
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Palūrot topika sākumā mocīša bildi, gribu teikt, ka baigi labs un loģiski izveidots bagāžas kronšteins. Nekā lieka, viss gandrīz pareizās vietās un izmēros. Tāds varētu būt nācis no Jawa rūpnīcas? Ar ļoti nelielām konstruktīvām izmaiņām ļoti labs ceļojumu versijai. |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 14-05-2014 01:00
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Jā, bagāžas turētājs ir orģināls un pat labi saglabājies. Starp citu, papētot dokumentus atklājās, kad mocis no 2004.g piederējis sievietei . Pirmais īpašnieks, viņas vīrs. |
|
|
dangermouse |
Ziņojums ievietots 15-05-2014 06:30
|
Newbie Ziņojumi: 7 Pievienojies: 28.04.14 |
Šodien uzgāju lūk tādu zvēru: [img]http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/jawa/4727853.jpg[/img] is not a valid Image. www.carandclassic.co.uk/...r/C500069# vienīgais exempl. anglijā. Kāds bija tādu modeli redzējis? |
|
Iet uz forumu: |