Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
mana JAWA 350/638 1988.g.
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 05-06-2014 09:11
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Re kur dažas bildes - mana vecā jaunā JAWA.. Ceru, ka drīz vien varēs iziet ielās! Labojis zigmars uz 05-06-2014 09:20 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-06-2014 09:19
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
es lieku no inbox.lv raksti [img] links [/img] vai izmanto rīkjoslu,kur precīzi tas pats. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 06-06-2014 00:01
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Dokumenti kārtībā? Kādi plāni uz viņu? Izskatās pārcietusi tūninga pārvērtības. Laipni aicināts pulciņā! |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 06-06-2014 19:45
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Es ar šito moci braukšu uz darbu un atpakaļ. ... tikainezin kad tas būs. Paredzu diezgan lielas problemas ar teh.apskati. Dokumenti ir. LV numurs arī ir. |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 07-04-2017 20:54
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Labvakar! Kungi, lūdzu pasakiet, kur šitādai Jawai atrodas pagriezienu releja pieslēgumvieta? Nekur nevar atrast kādus brīvus štepseļus. Un cik vadiem tur jābūt? izskatās, ka dikti sen tas relejs ir izrauts. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-04-2017 01:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Vadi -divi. Divi varianti,vecākām līdz 1989(?) gadam,relejs pieskrūvēts pie lampas korpusa( galvenā luktura) ,zem taho,spido. jaunākām zem sēdekļa.No 1989(?). |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 18-04-2017 10:17
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok! Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem. Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi. Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi? Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru? Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem tā laika močiem... Labojis zigmars uz 19-04-2017 14:12 |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 19-04-2017 12:31
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
zigmars rakstīja: Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok! Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem. Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi. Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi? Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru? Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem... Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v) |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 19-04-2017 23:21
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Laacis_ar07 rakstīja: Normāls mūdienu auto ar ģeneratoru ap 200 A ,un skriemeļu atiecību kuras rezultātā jau tukšgaitā griežoties ap 3000 ap/min ražo stabilus 14.4v ,tāka ja regulators kātībā ,vari gāzet cik gribi un nekādas svārstības neredzēsi !!!!zigmars rakstīja: Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok! Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem. Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi. Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi? Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru? Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem... Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v) |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-04-2017 23:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
gacans rakstīja: Laacis_ar07 rakstīja: Normāls mūdienu auto ar ģeneratoru ap 200 A ,un skriemeļu atiecību kuras rezultātā jau tukšgaitā griežoties ap 3000 ap/min ražo stabilus 14.4v ,tāka ja regulators kātībā ,vari gāzet cik gribi un nekādas svārstības neredzēsi !!!!zigmars rakstīja: Pa brīvdienām sakārtoju elektrības sistēmu - ir pa lielam ok! Vienīgi stulbi kaut kā izskatās, ka gaismas maina spožumu atkarībā no apgriezieniem. Kā uzgāzē - tā spilgtāk un otrādi. Vai varētu būt, ka oriģinālais sprieguma regulātors ir nekvalitatīvs vai arī nestrādā pareizi? Varbūt viņu nomainīt ar kādu auto regulatoru? Cik atceros, šitāda gaismu "šūpošanās" bija arī pirms 20 gadiem, bet toreiz man bija vienalga ... un tā bija gandrīz visiem... Visiem bij vienalga?,,vai gaismas šūpojās!,..arī pa lielam autiņam ir redzamas pārmaiņas pārejot no tukšgaitas uz apgriezieniem,auto aķis kompensē,mocim tas tomēr nav tik jaudīgs,tur tas kritums laikam rodās(no 14v uz 12v) Nu, nu. Kas jafelei norma senos laikos, tagadējos var arī būt dažam labam mūsdienu dīzelim. Ģenerātori ne visai, apgriezieni zemi, patēriņi pēckvēlē jopčik māti. Un gaismas maina spilgtumu! Zigmārs par savu antikvariātu var nestresot. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-04-2017 00:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pilna aķa u= 12,73v Vēlams lai tukšgaitā u nekrīt zem šamā cipara, regulātora iestatijums (jawai ļoti teorētiski ) 14,4v- vēlams šo slieksni nepārsniegt. 15v un vairāk vārīs aķi. Tas iz vienkāršotās elektro teorijas nezinīšiem... |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 20-04-2017 10:15
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Nekādas detaļas nemainot kopš 90.gada - lādēšanas process izskatās tīri cerīgs - apm 13,4 V. tā kā līdz regulātora nostrādāšanas slieksnim - 14,4 - nemaz netiek. AKB ir - 5 A. Diezgan stipri dzirksteļo pārtraucējkontakti - abi. ir plāns šovasar ar manu antivariātu aizbraukt kādu gabalu no šķūnīša līdz kautkurienei - nu piem. uz veici pēc piena - un veiksmīgi atgriezties atpakaļ. Labojis zigmars uz 20-04-2017 11:59 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 20-04-2017 12:50
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Stipri dzirksteļo-parasti kondensatoru vaina. Nesaprotu ,kas traucē uzlikt -bezkontaktu- ??? |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 12:23
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Nedaudz saremontējās un nokrāsojās. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 19:05
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Vismaz vēl kādam zaļa,,, |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 19:42
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
jā krāsa smuka - man patīk. Vienīgi motoram neko neesmu remontējis pagaidām. Man nepatīk tāda metāliska grabēšana cilindros, uz maziem apgriezieniem, kas izteikti parādās pārslēdzot ātrumus. Es to motoru neesmu remontējis kopš dzimšanas - viņam ir oriģinālie cilindri, virzuļi, gredzeni. Motors nav pušu plēsts. Kā pieredzes bagātie kungi domā - ar ko vaidzētu sākt tajā motorā urķēties????? |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 20:17
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Ja gribi klusu braukt tad kopumā jāremontē viss, Kloķvārpsta..cilindri uz remontu..gultnji visi, blīvslēgi! Izjaucot tā sanāk jo viss kas tur ir izskatīsies bēdīgi! Bet kad sataisi rūc labāk kā no rūpnīcas Ja gribi to pārbaudīt, tad sarunā ar Kārli apmaiņas fonda cilindrus,nopērc jawa veikalā resnākās adatas un uzliec tikai augšu.Tad dzirdēsi visu pārejo un jauksi pēc gada vēl,,bet jebkura lieka iejaukšanās saīsina dzinēja mūžu,jo gaisā ir daudz putekļu,,kurus tikai mums šķiet ka mēs izmazgājam. Es daudzko esmu pārbaudijis uz sevīm,un gala rezultātā jāremontē viss! Labojis Laacis_ar07 uz 21-06-2017 20:24 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 23:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: Ja gribi klusu braukt tad kopumā jāremontē viss, Kloķvārpsta..cilindri uz remontu..gultnji visi, blīvslēgi! Izjaucot tā sanāk jo viss kas tur ir izskatīsies bēdīgi! Bet kad sataisi rūc labāk kā no rūpnīcas Ja gribi to pārbaudīt, tad sarunā ar Kārli apmaiņas fonda cilindrus,nopērc jawa veikalā resnākās adatas un uzliec tikai augšu.Tad dzirdēsi visu pārejo un jauksi pēc gada vēl,,bet jebkura lieka iejaukšanās saīsina dzinēja mūžu,jo gaisā ir daudz putekļu,,kurus tikai mums šķiet ka mēs izmazgājam. Es daudzko esmu pārbaudijis uz sevīm,un gala rezultātā jāremontē viss! Beidzot kāds to ir izbaudijis uz savas ādas un sapratis, līdz šim tikai rets jawists to izprot. Sākot no gultņiem, turpinot ar vecām gumijas detaļām un beidzot ar "Čehu sociālisma kvalitātes izpratni visās pieejamās formās." Neatkarīgi no moto stāvokļa, lai sekmīgi piedalītos ceļu satiksmē, jāpārjauc ir absolūti viss. Muzejam, protams, citi kritēriji. Tās ir ļoti daudzas darba stundas, samērā jūtamas izmaksas bet ar to ir jārēķinās. Parasti 1 reiz to darīt sanāk lētāk un vienkāršāk nekā palēnām. Lai gan pieredze jāgūst, arī negatīvā... |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 21-06-2017 23:55
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
Reti jawisti vsp ir visforšākie |
|
|
zigmars |
Ziņojums ievietots 26-03-2018 14:11
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 02.03.14 |
Svinīgi varu paziņot, ka šī zaļā daiļava šogad ir sasniegusi cienījamo 30 gadu vecumu! Radīta 1988. gadā -Čehoslovākijā. 1989. g. pārdota Latvijā caur PPTA tīklu Liepājā. 2. gadus viņa braukājās pa Saldus pusi. 1991.gada vēlā rudenī man palaimējās viņu nopirkt par 2000 krievu rubļiem. no 1992. - 1997. gadam - normāls transporta līdzeklis - pārsvarā pa Kurzemi. Pēc tam - pamesta stāvēja garāžā. 2014. gadā - atcerējos,ka man tak ir šitāds stilīgs braucamais! 2017. gadā pirmo reizi mūžā šī skaistule izgāja TA! Apsveikumus pieņem visu 2018.gadu! Labojis zigmars uz 27-03-2018 12:44 |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |