Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 8

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Negriežas aizmugurējais zobratas.
Arnis218
Sveiki , Jawisti! Šodien ar draugu likām savai 638. jawai jaunu ķēdi, aizmugures zobratu, ķēdes gumijas, un zobrata sargu. Labi, visu salikām jau tūlīt brauksim - pēkšņi pamanam ka riepa aizmugurē griežas ļoti grūti un beržās. Atjaucām vaļā izrādās , ka aizmugures zobrats grūti griežas. Iemetīšu bildi, lūdzu iečekojat, iespējams , ka tur trūkst kāda paplākšņa vai kā tāda. Paldies iepriekš! Smile

Links uz bildi ----> http://failiem.lv/u/cmnoeql
Labojis bargais uz 27-07-2014 01:44
 
bargais
Neredzu detaļu Nr.4
 
Zhubiite
Lai netaisitu jaunu tēmu.

Vai šajā pusē liekot riteni kaut kā pietrūkst vai kaut kā par daudz?
content7-foto.inbox.lv/albums/d/dainis--z/Jawa/20180128-165436.sized.jpg

Vai ar sarkanu apvilktais ir nepieciešams?
content7-foto.inbox.lv/albums/d/dainis--z/Jawa/20180128-165557.sized.jpg

Un kā redzams mazliet pievilku zobratu, bet nepaliek vietas metāla aizsargam kādēļ tā? Ja ielieku aizsargu tad nepietiek vītnes lielajam uzgrieznim un zobrats iekšā beržas pret aizsargu.
content7-foto.inbox.lv/albums/d/dainis--z/Jawa/20180128-165448.sized.jpg
 
Dalgo
Paskaties detaļu katalogā! Tā detaļa nāk starp zobratu un riteni.
 
otomars
taas bukses katram ritenim ir savas : prieksha iisaaka,aizmuguree garaaka
[img]http://jawaczoldman.users.photofile.ru/photo/jawaczoldman/150581082/162703498.jpg[/img] is not a valid Image.bilde
 
Rich
Trešo Jawa liekot kopā man bija tieši tāds pat brīnums, pat izņemot to buksi (aizmugurei garākā), rats nestāvēja vietā. Paņēmu un visu vēlreiz izjaucu, ieskaitot pat zobratu, saliku kopā un viss bumbās, tā arī nesapratu kur bija problēma. Visticamāk zobrata ass nebija precīzi vietā.
 
Zhubiite
Dalgo rakstīja:

Paskaties detaļu katalogā! Tā detaļa nāk starp zobratu un riteni.


Vai šādi? Vai ari jābūt zem tā gredzena nr9;12?

content7-foto.inbox.lv/albums/d/dainis--z/Jawa/20180130-205307.sized.jpg
 
turists
Brīnos, kā kāds vēl nav aizgājis bojā.. mocis tak nav bērnu konstruktors es parasti nevienu necenšos iegruzīt, bet atvaino tu ar viņu brauksi pa ielu. Ir detaļu katalogi kur katram modelim redzama katra detaļa un vieta kur tai jābūt. Ja nejūtamies droši par to, ko darām vedam Pie Kārļa vai kāda cita meistara. Saprotams, ka gribas pašam, bet ir jāapzinās, ka šī nav gluži rotaļlietiņa.
 
Zhubiite
Ļoti labi, ka esi dzimis atsledznieka ģimenē, bet cerēju, ka šeit nav tādu tukšo dirsēju kā tas ir FB. Tavs komentārs te bija lieks un bezjēdzīgs.
 
Dalgo
Katalogā abas buksītes (gan priekšas gan aizmugures ritenim) ir uzzīmētas vienādas, un ar vienādu apzīmējumu (nr. 10) kaut gan dabā tās atšķiras...
Kur nāk garā un kur īsā - vairs neatceros, bet ja ieliksi īsāku kā nepieciešams - riteņa rumba atdursies pret zobratu un izgrauzīs robus. Tev tas jau ir noticis, paskaties uz zobratu, blakus gumijām.

Par jautājumu, Ja Tev riteņiem ir slēgtie gultņi, tad nr. 9 šeiba nav īpaši nepieciešama, tālāk nāk bukse, filca gredzens nr. 11, un nr. 12 ārējā šeiba.

Kā jau teicu, ja tev ir slēgtie gultņi tad visas tās šeibas ir vajadzīgas tikai tam, lai bukse stāvētu vietā un būtu vieglāk ielikt riteni, ja gultņi ir vaļējie, tad visas tās šeibas utt.. pilda blīvslēga funkcijas..
 
Zhubiite
Paldies Dalgo. Tā var būt ka vienā pusē slēgtais gultnis, bet no otras atvērtais? Un par buksēm džeki saka īsā priekšā. Jautājums bija vai viņas jāliek zem tā blīvslēga? Tieši uz gultņa? Ar plato malu pret gultni?
 
Laacis_ar07
Zhubiite rakstīja:

Paldies Dalgo. Tā var būt ka vienā pusē slēgtais gultnis, bet no otras atvērtais? Un par buksēm džeki saka īsā priekšā. Jautājums bija vai viņas jāliek zem tā blīvslēga? Tieši uz gultņa? Ar plato malu pret gultni?

Jā tieši tā!garākā aizmugurē un turās ar šaibu!Wink
 
Dalgo
Zhubiite rakstīja:

Paldies Dalgo. Tā var būt ka vienā pusē slēgtais gultnis, bet no otras atvērtais? Un par buksēm džeki saka īsā priekšā. Jautājums bija vai viņas jāliek zem tā blīvslēga? Tieši uz gultņa? Ar plato malu pret gultni?
Platākais gals buksei pret gultni.
Protams, liec gultņus kādi ir, slēgtus vai vaļējus, tikai skaties, lai tur kur ir vaļējais - ir filca ripiņā un ārējās šeibas (9 un 12), kas kopā ar buksīti arī veido blīvslēgu!
 
Guntis
Man aizmugurē -zemā- bukse,zobrats pret rumbu neskaras.
Jawai 360 priekšā liekot- augsto- buksi,dakšas štoki nekad nebija skrāpējuši dubļusargu.
 
turists
Nevajag apvainoties. Runa ir par jūsu un arī apkārtesošo drošību. Lai darītu šādus darbus būtu nepieciešama izpratne par to ko dari, lai nesanāk tā, ka risinam tehniskus jautājumus balstoties uz apšaubāmiem komentāriem forumā. Es, protams, pārspīlēju, bet janu tas rats Tev nokļiņīs pie 80km/h uz šosejas,Tu novilksi uz gurķi un Tev pāri pārbrauks smagais?
Paņemsim, piemēram, Gunta pēdējo komentu. Lieku dakšai priekšā lielo buksi un tad nestrīķējas dubļubleķis gar dakšu..... Dakša augšā turās plauktos kuriem ir noteikts starpcentru attālums, kas nozīmē to, ka arī apakšā rata ass izmēru ķēdei ir jāietur noteikts izmērs, lai štoki buksēs netiktu šķiebti un brīvi varētu slīdēt augšā lejā amortisatoriem pildot savu funkciju. Ieliekot garāku buksi būtībā tiek izplesta dakša un salāgojumā starp štoku un buksi parādīsies sānslodze, kura nenovēršami pasliktinās amortizatoru darbību un veicinās nevienmērīgas dilšanas procesus. Vai nav tomēr pareizāk piestrādāt pie dubļusarga, lai tas neberžas gar glāzēm?
Tas, ko ar šo gribu teikt ir tas, ka foruma komenti ir forši, bet vajag filtrēt kas ir izmantojams un kas nē. Lai to veiksmīgi darītu vajag vismaz kautkādu izpratni par tehniskām lietām.
 
Laacis_ar07
Tas tiešām ir tā,jo sanāk braukt gan starp smagajiem gan straujos līkumos.
Gunta dakša gan nezinu kā tur sacentrējas jo viena štoka apakšdaļa tac ir bukse slidošā,un asi pievelkot līdz atdurei tā nostājas vajadzīgajā dakšas platumā tad savelk apakšas skrūvi un pievelk līdz galam asi! Nu viss tač ir vienkārši!, kā volejbols Grin Bet kopumā jūs esat vislabākie!Wink
 
Dalgo
Pilnīgs LOL, ja visi mācētu skrūvēt un saprastu ko dara, tad "lielmeistari" jau sen būtu nomiruši badā... tā kā nav tālu jāmeklē!
 
UgunsX
Laikam kādam vecums tuvojas Grin Grin
 
Guntis
Laacis_ar07 rakstīja:

Tas tiešām ir tā,jo sanāk braukt gan starp smagajiem gan straujos līkumos.
Gunta dakša gan nezinu kā tur sacentrējas jo viena štoka apakšdaļa tac ir bukse slidošā,un asi pievelkot līdz atdurei tā nostājas vajadzīgajā dakšas platumā tad savelk apakšas skrūvi un pievelk līdz galam asi! Nu viss tač ir vienkārši!, kā volejbols Grin Bet kopumā jūs esat vislabākie!Wink


360 asss ir nelikvīds,jo ieliktas 634 ass,lai nebūtu -bukses-.

velti Mārcis satraucas,atšķībā augstumos nav ne metrs ,ne pusmetrs (5mm ?)

Rumbā rievas uzrodas tikai,ja nav bukse ielkta vispār. Man po kā tiek uzskatīts pareizi,neredzu pareizības pamatojumu. Jo ,es arī uzskatu ,ka mana versija ir pareiza.

Un, ka Mārcis un citi kļūdās.

Aizmugures bukses izmēri 42/15 x 3 ,priekšējai buksei izmēru detaļu katalogā es neatrodu.
Labojis Guntis uz 01-02-2018 15:13
 
otomars
Grin
 
Iet uz forumu: