Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Cilindri 638
gacans
Nu tā ,kārtējais pārsteigums, sāka progresēt neliela graboņa kreisajā cilindrā ,noņēmu cilindrus ,un ko es ieraugu,cilindrs sadilis,tā it kā kāds būtu smiltis bēris (nobraukums nu kādi 400 km ) ! virzulis kā jauns ,ne viena švīka ,ne pierāvuma nekas kas liecinātu par pieķīlēšanu ,gaisa filtrs jauns ,gumijas savienojums jauns ! Kaut gan uzskatu ,ka braucot pa šoseju arī bez filtra nekas nenotiktu ....pa 400 km ,teiksim slikti izmazgāju pēc slīpēšanas ,izmazgāju ,kā parasti labi un ar atbildības sajūtu ! ja ar tas abrazīvs tur būtu palicis kādā porā, tādus sūdus sataisīt tas nevarētu . Par eļļu ,eļļa motuls ,bijusi pietiekami ,izplūdes kanāls eļļains,izpūtēja līkums eļļains !!!! Labais cilindrs ar pārāk skaisti neizskatās ,bet nu ne tik traki !!!! Varbūt degviela ,bet kas degvielai ,varbūt kāds rūsas grauds no bākas ,varbūt kāda krāsas pile no krāsošanas ,bet tam domāts filtriņš pirms karbaratora !!! Labi ,ka nav ta nav ,slīpējam uz nākamo remontu,bet vai tas neatkārtosies .... ????? vēl neesmu veicis gredzenu mērījumus ,ieliekot cilindrā starpa ir ap 1mm ,jāsamēra vai dilis ir tikai cilindrs vai gredzeni ar !! ,varbūt kādi sūdi ar gredzenu materiālu ....
Labojis gacans uz 06-05-2015 00:34
 
Kaarlis
Nav man gatava izskaidrojuma šādai parādībai. Bet ir viens bet: Pirms motora salikšanas ir vērts tomēr nenoslinkot un izslīpēt visus ieplūdes un pārplūdes kanālus. To stāvoklis rūpnīcas izpildijumā ir vienkārši krimināls. Pie šī slēdziena mani noveda atgadijums ar saimniecības ūdenssūkni. No neapstrādāta lējuma atdalijās un rotorā iekļuva čuguna grauds- sekas samalts rotors. Te arī izskaidrojums kā pēc pēc salīdzinoši maza nobraukuma uz virzuļa un cilindra mēdz parādīties švīkas.
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

Nav man gatava izskaidrojuma šādai parādībai. Bet ir viens bet: Pirms motora salikšanas ir vērts tomēr nenoslinkot un izslīpēt visus ieplūdes un pārplūdes kanālus. To stāvoklis rūpnīcas izpildijumā ir vienkārši krimināls. Pie šī slēdziena mani noveda atgadijums ar saimniecības ūdenssūkni. No neapstrādāta lējuma atdalijās un rotorā iekļuva čuguna grauds- sekas samalts rotors. Te arī izskaidrojums kā pēc pēc salīdzinoši maza nobraukuma uz virzuļa un cilindra mēdz parādīties švīkas.

Tur jau tas joks ,ka uz virzuļa nav ne mazākās švīķiņas.... Tas jawas motors ir vienkāršāks par malkas kluci,bet pārsteigumus māk taisīt !!!! Grin
Labojis gacans uz 06-05-2015 09:16
 
Dalgo
Teici ka Tev ir 1. remonts.. Tas vien jau ir aizdomīgi, jo pēc sadiluša standarta - vai tad pietiek materiāls priekš 1. remonta? Kas bija ar merīšanu, mēriji tikai augšā vai arī dziļāk starp lūkām? Varbūt ar Flex-hone pārcenties! Neticu ka cilindrs var izdilt tā pat vien, no zila gaisa! Gan jau ka pielaide jau pašā sākumā ir bijusi pārlieku liela.

Un kas īsti ir "neliela graboņa sāka progresēt"? Man jau 638 mocis grab pēc salikšanas, un trakāk nekā līdz nāvei nobraukts 634 motors, tas protams ir vairāk tāds subjektīvs vērtējums.
Labojis Dalgo uz 06-05-2015 10:28
 
Guntis
Kaut ko nesaprotu,mans izskaidrojums,ka sākotnēji nepareizi izslīpēts,nekvalatatīvi izslīpēts.Ar to domāju ka ar 1.remontu tur vairs nevarēja tikt cauri.

Neticu(es nezinu kā) atlaidināt tik briesmīgi cilindra materiālu.

P.S. jap man 638 abi motori grab līdzīgi(stipri,kā Dalgo video),bez vērā ņemama izdiluma,neņemšu -galvā- brauks.
 
Kaarlis
Cilindri visvairāk izdilst zem lūkām kur zmp stāvoklī apstājas gredzeni. Pēc tā arī jāmēra iespēja slīpēt uz nākamo vai aiznākamo remontu. Citreiz remontizmēru iespējams saglābt vēl cilindru centrējot nevis pēc čaulas bet pēc izdiluma. Nobīdi elementāri kompensē pirksta brīvais gājiens klanī. Man salīdzinoši daudz cilindrus ir bijis iespējams saslīpēt uz 1 remontu. Slīpēju uz 5 līdz 6 simtdaļām ietverot arī honēšanas tiesu. Vēl nevienu reizi nav bijušas problēmas ar ķīļiem vai graboņām. Remonta kritērijs ir aptuveni 12 simtdaļas no standarta. Kaut kur rūpnīcas manuāļos bija pieminēts, ka 3 remonta cilindros c virzuļi var grabēt, taču vairs neatceros kādā sakarā tas bija pieminēts. Fakts, ka pareizi izslīpējot Nekādu lieku trokšņu nav. lieko trokšņu sarakstā paliek tikai mūžvecais stāsts par adatu, pirkstu un klaņu bukses izmēriem. - smalkais tikšķis. Izvīlējot pārlieku platas lūkas, arī gredzeni var tikšķēt. Vairāk iemeslu trokšņiem tur nav.
 
Dalgo
Viela pārdomām, tas troksnis nāk no cilindriem 100%, jo man personīgi ir ielikti jauni klaņi (no veikala plaukta), jauni pirksti un seperātors aizvietots ar adatām. Bet tomēr, tas neko nemaina! Sad
 
AldisK
Dalgo rakstīja:

Viela pārdomām, tas troksnis nāk no cilindriem 100%, jo man personīgi ir ielikti jauni klaņi (no veikala plaukta), jauni pirksti un seperātors aizvietots ar adatām. Bet tomēr, tas neko nemaina! Sad

Pirms Tu kaut ko tik kategoriski apgalvo, vai tu esi iepazinies ar jaunu klaņu-pirkstu-adatu saderību. Man nav gadījies sastapt veikalos šādu izvēli. Protams izmēru starpības ir ļoti niecīgas, bet varbūt pietiekamas, lai rastos kaut kādi lieki trokšņi. Te pievienots rezerves daļu katalogs.
klanu_pirkstu_saderiba.jpg
 
Dalgo
Ja saliekot kopā to mezlu, ar veco pirkstu ir jūtama mikro brīvkustība,bet ar jauno + adatas nav brīvkustības vispār.. tad nav jābūt inženierim vai muzikantam.. , kas tur var skanēt?
 
gacans
labdien ,garām braucot biju piestājis pie Siliņ kunga,parādīju bēdīgo cilindru ,pētīja cilindru ,skatīja virzuli,virzulis kā jauns,pieprasīja parādīt kādu eļļu leju ,pa laimi bagāžniekā bija Motul orģinālā kanniņa ar eļļu ,eļļu novērtēja pozetīvi ,piebilstot ,tavam kroplim tik labu eļļu nemaz nevajag Grin , Tas tā jautrībai . Bet tā ar nemācēja pateikt ,kā tas varējis notikt....Vienīgi pajokoja par sabotāžu !!!!
 
konuss
Man domāt,ka izhonēts pa traku,jau sākumā,citu variantu nav,vienīgi,ja tā čaula no plastelīnaGrin
 
Dalgo
Lūk, šādi skan cilindri, kas izslīpēti uz 10-11 simtdaļām (runāto 0.07 vietā)...

www.youtube.com/...TkQeH1gnQM

Šodien pārmēriju, virzuļi 58.48, cilindri 58,58. Tāds izdilums nevar veidoties pa 200km..!

Salīdzinājumam, citai grupai arī pēc 2 000km noskrējiena, tur joprojām ir tie 0.06-0.07, kas tika izslīpēti pagaišogad.


Diezgan ievērojams grabonis cilindros, un prieka nekāda par padarīto darbu, iztērētiem līdzekļiem un laiku!

Tad rodas jautājums, kā rīkoties tālāk, jo slīpēts jau ir tur pat kur lielākai daļai, Veikalā, principā brāķis darbā..
 
oilmaster
Kāds tev var rasties jautājums????atbilde ir griezties veikalā!! Kādreiz ir atteikts?! Dalgo, veči lietas risina savādāk!
Vai tev ir citi varianti? Atdos naudu un šo pakalpojumu izņems no rītdienas ārā. Varēsiet paši cīnīties ar slīpēšanu, tas ir pie tiem pašiem iemest mīlošiem večiem nest, jo citu varantu RĪgā nav, ja arī ir tad tādi paši. Kļūdas nav teim tie kas neko nedara, jautājums ir kā tos risina.
 
Dalgo
Raimond, visu cieņu par to ka Tu šo tehnisko lietu esi uzņēmies sniegt arī caur veikalu, mans iepriekšējais teksts nebija tēmēts veikala virzienā, bet gan tā kantora lauciņā, kas sniedz šo pakalpojumu! Un to onku virzienā, kas tur slīpē tos cilindrus vēlos piektdienas vakaros..

No trīs grupām, kuras esmu atjaunojis ar Tavu palīdzību, šis darbs neizdevās, bet gan atrisināsim lietu. Tā kā pagaidām nav pamata stresam.
 
oilmaster
Visus pārbaudīt iespējas man nav! Periodiski tika pārmērīts, bet acīm redzot, lai tur uzturētu kādu kvalitāti ar to nepietiek. Tieši tā paša iemesla dēļ no rītdienas varēsiet paši doties pie piektdienas onkuļiem un viss būs labāk. Man pietiek, lasīt šis gaudas, ka viss ir slikti. Visus līdzšinējos slīpēšanaskasjakus, pie iespējas, izlabošu. Paldies. Ko nevar celt, to nevar nest.
 
Maris
Nevaru saprast, ko tad īsti varat gribēt, ja pat Rīgā bezmazvai vienigā iespēja ir večuki ar psrs laik avirpām un aprīkojumu! Tas ka tur izmērs atskiras uz 5/100 tas jau virpas izdilums! Neko jau vairāk nevar gribēt! Ja neapmierinarecizitate, tad jau var kurš pats pirkt tadu par dačakaretu virpu un sniegt pakalpojumu! Varbut spes precizak...
 
Laacis_ar07
A kā to risināt? man cilindru vēl ir daudz! Smile bet principā grab dēļ izmēra,jo tie kas gāja uz ķīli,negrabēja,Ar adatām gan ir prolēmas(izmēriem) Un man šiet ka" čehu"arī vairs nerullē.Jo tie īstie čehi jau būs nomiruši. Šeit nekādu ārmetumu Raimim,drīzāk līdzjutība.Tagad pat jaunu audi nevar normāli uzražot.Meklējam pareizo onkulīti,,pareizas pastas,vai kas tur vēl svarīgi?un neesam Latvieši parastie,,padalamies ar labajām ziņām,,.Angry
Labojis Laacis_ar07 uz 09-07-2015 09:32
 
gacha2
oilmaster rakstīja:

Visus pārbaudīt iespējas man nav! Periodiski tika pārmērīts, bet acīm redzot, lai tur uzturētu kādu kvalitāti ar to nepietiek. Tieši tā paša iemesla dēļ no rītdienas varēsiet paši doties pie piektdienas onkuļiem un viss būs labāk. Man pietiek, lasīt šis gaudas, ka viss ir slikti. Visus līdzšinējos slīpēšanaskasjakus, pie iespējas, izlabošu. Paldies. Ko nevar celt, to nevar nest.


Nu šitā pateikt īsti pareizi nav. Bet ko citu darīt? Cilvēks iegulda naudu, laiku, degvielu, saliek savu lolojumu, bet viņam beigu beigās viss ir slikti...Visu ziemu ir pircis, licis, krāsojis,skates gājis, bet ,kad jābrauc baudīt pasākumu ...jāsēž mājās. Skaidrs, ka priecāties tur īsti nesanak. Ne visiem ir 5 cilindru komplekti, ko dod uz slīpēšanu un pārslīpēšanu...ar cerību, ka nākamajā reizē sanāks..cerams. Tur pat vairs nav runa par naudu.
Tik vienu gan es nesaprotu. Ok, onkas māk tik izdrāzt tos cilindrus, pofig, 7 simtdaļas vai jau desmitdaļās aiziet. Bet..kādam tomēr būtu jāveic to detaļu galējā kontrole..iestatīt iekšmēru pēc virzuļa...nekādu laiku neprasa, īpaši, ja tie rīki ir .. Pats daudzus gadus strādāju ar dīzeļmotoriem, tika pārmērīts jebkurš motora bloks, jauns vai remontēts, jebkurš virzulis, virzuļa augstums ...pat sadales vārpstu mainītās bukses mērījām. Pārbaudīta ovalitāte, koniskums, spēle starp virzuli un cilindru. Un tieši tāpēc, ka kļūdīties ir cilvēcīgi, bet, lai nebūtu izmests laiks, darbs un materiāls, tas ir jādara.
 
bilderis
Neizprotu kur problēma. Ja jau gribam tādu precizitāti tad griežamies pie cilvēkiem kas restaure, slipe, atjauno krosa motociklu cilindrus un būs visas vajadzīgās simtdaļas tik tad ir jāsaprot ka izcenojums arī būs tāds ka tur vēl divas jawas sanāk, ja ne tad tad turpina slīpet pie onkulīšiem un brauc uz nebēdu, tā pat tā motora resurs nav tik liels lai meklētu kašķi kur nevajag. Un javas veikals manuprat vispar būtu jāslave tik, ar visu piedāvājumu, kas tur ir pieejams Bet nu tas jau ir mans viedoklis
 
gacha2
Pateici labi Grin Tad tādai kakainai padomju laika Jawai nekādu precizitāti nevajag? 6 vai 7 simtdaļas ir ok, 4 vai 5 simtdaļas ir stulbi un nevajadzīgi, jo var noraut ķīli, 10 vai 11 simdaļas grab virzuļi. Kādi vēl ir varianti? Braukt ar tikko atrestaurēru moci, kuram grab virzuļi kā 40 000 būtu nobraukts... jo tā tak ir tikai Jawa, nevis krosa mocis? Un meistars uzzinot, ka tie ir Jawas cilindri, nevis Yamahas, savas brilles un iekšmēru nemaz neizmanto ?
Pēc sava motora remonta es domāju kādas 40 000 nobraukt...

Jā, par to neviens neviens nestrīdas. Paldies Raimondam un Jawas veikalam, bez tā visi darbi ietu daudz ilgāk un grūtāk.
 
Iet uz forumu: