Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 634 kontaktu aizdedze
krissjawa
Atjaunoju savu Jawu bet elektronika čakarē smadzenes, reguleju aizdedzi kaa gribu un viens stobrs iet ideali bet otrs visu laiku raustas, visus plikos vadus notinu, jo domaju ka sit kkur uz iso bet nekaa, ir arii tada problema ka stumj uz prieksu knapi pokšķ, nospiežu sajugu un aiziet abi stobri bet motors iegriezas uz atpakalu un jawa iet atpakaļgaitā ideali abi stobri iet bet uz prieksu braucot neies 1 stobrs.! Var kads kuram ir lielaka pieredze ar jawām ieteikt ko man darīt?
 
AldisK
Pirmkārt, jawā 634 nav nekādas elektronikas, bet ir parasta elektrība.
Otrkārt, aizdedze jāregulē nevis "kā gribu", bet precīzi ievērojot jawas rūpnīcas instrukciju.
Treškārt, bieži strobri sāk raustīties , ja ir slikts akumulators un ģenerators nepietiekoši lādē.
nākošais, pamaini vietām indukcijas spoles vai kondensatorus, svečvadus, sveces, sveču pīpītes, vai defekts nepāriet uz otru cilindru. Tā ar izslēgšanas metodi var atrast vainu.
 
Kaarlis
Spriežot pēc apraksta, pie vainas var būt arī sadilis pārtraucēja kulaciņš vai līks kloķvārpstas gals.
 
gacans
Jāsāk ar to ,ka jāsaved kārtībā pats aizdedzes mehānisms,jāiztaisno kontaktplāksne,kura no regulāras regulēšanas ir līka greiza,tad jaiztaisno statora gals,jo tas parasti ir ievilkts uz iekšu ar stiprinājuma skrūvēm , japārliecinās vai kulaciņš ir pareizi pret maiņas punktu ,tad vēl
vajadzīgi elementāri instrumeni ar ko regulēt,kā arī pacietība jo tas prasa akurātu darbu !!! Nu protams jāpārliecinās par gultņu stāvokli ! Ja jau esi nolēmis atjaunot un reāli braukt,nāksies vien doties uz bodi pēc Wapes !!!
 
Guntis
Es spēju izlasīt,ka puikam nav nojausmas,kā pareizi jāregulē(grāmata nav lasīta),prasīt darba kultūru....

neesat naivi kungi !
 
AldisK
Vēl ienāca prātā, ja tas ir labais cilindrs, kurš raustās.Tad kādā stāvoklī ir kloķenes blivslēgs zem ģeneratora?
 
Laacis_ar07
gacans rakstīja:

Jāsāk ar to ,ka jāsaved kārtībā pats aizdedzes mehānisms,jāiztaisno kontaktplāksne,kura no regulāras regulēšanas ir līka greiza,tad jaiztaisno statora gals,jo tas parasti ir ievilkts uz iekšu ar stiprinājuma skrūvēm , japārliecinās vai kulaciņš ir pareizi pret maiņas punktu ,tad vēl
vajadzīgi elementāri instrumeni ar ko regulēt,kā arī pacietība jo tas prasa akurātu darbu !!! Nu protams jāpārliecinās par gultņu stāvokli ! Ja jau esi nolēmis atjaunot un reāli braukt,nāksies vien doties uz bodi pēc Wapes !!!
Pēc wapes braucot 2x esmu aplauzies,,jo vinjas tur nebij!Angry
 
krissjawa
Tagad vis kartibaa pats tiku galaa!!!
 
gacans
krissjawa rakstīja:

Tagad vis kartibaa pats tiku galaa!!!
Apsveicu ,kas tad bija par vainīti ???
 
Emix1997
Man ir līdzīga problēma. Nestrādā labais cilindrs un pa reizei grib iet uz atpakaļu. Kreisajam viss ir kā vajag. Aizdedze ir noregulēta. Arī kondensatori, spoles, vadi ir kārtībā un blīvslēgi abās pusēs ir jauni. Lec ar pirmo, bet labais cilindrs pukšķ pa laikam...
 
Laacis_ar07
Man bij tāds gadijums! kondensatora vada galā ir tāds kontakts,kur krāsainais metāls,,savienojas ar to vidus kniedi,un vēl ebonīts pa vidu,,koroče,,tur negāja cauri strāva,kad gāja kad ne,,es šīs detaļas savstarpēji pagroziju un saspiedu kniedi ciešāk(uz ceļa,ar akmeni)Grin viss joprojām darbojas!
 
Iet uz forumu: