Apskatīt tēmu
Gultņi
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 28-05-2015 18:54
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Ir doma FAG likt kloķvārpstaj un ZKL ātrumkārbaj , tam vecajam ZKL gūtnim ir tādas iedobītes gan iekšejaj šāllej gan ārējaj , tas laikam gūtņa ražošanas procesam ir bijis nepieciešams. Jūsu domas? Labojis AldisK uz 08-06-2015 23:43 |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 08-06-2015 19:36
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Vai kloķvārpstaj varētu likt gūltni ar plastmasas seperatoru? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-06-2015 21:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
piedod vecīt es tevi nesaprotu par ko cepies... |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 09-06-2015 00:10
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
3205b-2rsr-tvh šāds ir gūltņa apzīmējums un es īsti neatrodu datus par šo gūltni , labprāt paklausītos pieredzē no cilvēkiem kas ir likuši jawas kloķvārpstā gūltņus kas nav ar pazīmējumu C3 un nemetāla seperatoru! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 09-06-2015 00:57
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Apzīmējumam C3 nav nekāda sakara ar plastmasas seperatoru. Tas nozīmē, ka gultnim( gultnis raksta ar īso U) ir palielināta spēle, kas domāta, lai pie lieliem apgriezieniem vai līelā karstumā metālam izplešoties gultnim būtu pareizie izmēri un tas neķīlētu. Par šo jautājumu ir dažādas domas. Praktiski jawai nav ne tādi apgriezieni(ilgstoši virs 5000 apg/min,) ne tādas ļoti karstas temperatūras. Vecajos detaļu katalogos arī nepārādās tāds apzīmējums C3. Tādēļ manai jawai nav šie C3 gultņi. Kāpēc, lai es liktu gultņus ar palielinātu spēli? Citi man par šo nepiekrīt. Pagaidām viss kalpo lieliski. Par plastmasas separatoriem. Kāds arguments ir tiem par labu? Veikalos ir pieejami visādi gultņi. Kāpēc būtu jāliek ar plastmasas separatoriem? Ja nu Tu gribi vienkārši eksperimentēt, tad vari tā darīt. Tev vienīgi jāuzzin kādu temperatūru tie iztur. Man gadfījās piedzīvojms plastmasas separatoram ne ar jawu. 4 golfam aizmugures riteņa stupica nosprūdušas bremzes dēļ uzkarsa. Sadega no karstuma ABS devēja plastmasas daļas. Un stupicas gultņa plastmasas separators deformējās. Gultnis sāka smagi un raustīgi griezties. Kopā ielidiju uz apmēram 150eiro. Domāju, ja būtu bijis metāla separators mainīt nāktos tikai ABS devēju. Labojis AldisK uz 09-06-2015 01:02 |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 09-06-2015 07:04
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Pagudrošos,.Kad mācijos motorzāģus remontēt,tad man tika izskaidrots ka,c3 gultnis tiek likts vietās kur tas tiek uzpresēts,iepresēts jo!kad tas tev ir rokās ,tad ir brīvs ,kustās ,kā vecss,bet uzpresējot uz klokenes,un ieliekot uzkarsētā blokā,to saspiež no aukš un apakš,tur tā spēle pazūd,nu un protams apgriezieni,,husim242,bij 14800..,254tajai:13800 Bet nekas labāks kā pienākas moča darbībai nepatraucēs. Tagad gan jaunim zāgiem gan motocikliem viss tur iet ļuru ļuru! tapēc lai mēs vairāk tērētu naudiņu,nevis ar vienu brauktu viss mūž! |
|
|
Juris2 |
Ziņojums ievietots 09-06-2015 08:39
|
Member Ziņojumi: 63 Pievienojies: 24.03.15 |
Es zinu , kas ir C3! Auto ratu gultņiem ļoti bieži ir plastmasas,plastikāta seperators! Vienkārši man jau ir tas gultnis un es par viņu esu samaksājis.... Es speciāli nepirku tādu , tā sanāca. Vispar jau motorzāģiem tiek no rūpnīcas likti gultņi ar plastikāta seperatoru. mazliet jau esu nomierinājies , vajadzētu būt ok |
|
Iet uz forumu: |