Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Gultņi
Juris2
content31-foto.inbox.lv/albums/y/youth2/28-05-2015/DSC-0364.jpg
Ir doma FAG likt kloķvārpstaj un ZKL ātrumkārbaj , tam vecajam ZKL gūtnim ir tādas iedobītes gan iekšejaj šāllej gan ārējaj , tas laikam gūtņa ražošanas procesam ir bijis nepieciešams. Jūsu domas?
Labojis AldisK uz 08-06-2015 23:43
 
Juris2
Vai kloķvārpstaj varētu likt gūltni ar plastmasas seperatoru?
 
Guntis
piedod vecīt es tevi nesaprotu par ko cepies...
 
Juris2
3205b-2rsr-tvh šāds ir gūltņa apzīmējums un es īsti neatrodu datus par šo gūltni , labprāt paklausītos pieredzē no cilvēkiem kas ir likuši jawas kloķvārpstā gūltņus kas nav ar pazīmējumu C3 un nemetāla seperatoru!
 
AldisK
Apzīmējumam C3 nav nekāda sakara ar plastmasas seperatoru. Tas nozīmē, ka gultnim( gultnis raksta ar īso U) ir palielināta spēle, kas domāta, lai pie lieliem apgriezieniem vai līelā karstumā metālam izplešoties gultnim būtu pareizie izmēri un tas neķīlētu. Par šo jautājumu ir dažādas domas. Praktiski jawai nav ne tādi apgriezieni(ilgstoši virs 5000 apg/min,) ne tādas ļoti karstas temperatūras. Vecajos detaļu katalogos arī nepārādās tāds apzīmējums C3. Tādēļ manai jawai nav šie C3 gultņi. Kāpēc, lai es liktu gultņus ar palielinātu spēli? Citi man par šo nepiekrīt. Pagaidām viss kalpo lieliski.
Par plastmasas separatoriem. Kāds arguments ir tiem par labu? Veikalos ir pieejami visādi gultņi. Kāpēc būtu jāliek ar plastmasas separatoriem? Ja nu Tu gribi vienkārši eksperimentēt, tad vari tā darīt. Tev vienīgi jāuzzin kādu temperatūru tie iztur. Man gadfījās piedzīvojms plastmasas separatoram ne ar jawu. 4 golfam aizmugures riteņa stupica nosprūdušas bremzes dēļ uzkarsa. Sadega no karstuma ABS devēja plastmasas daļas. Un stupicas gultņa plastmasas separators deformējās. Gultnis sāka smagi un raustīgi griezties. Kopā ielidiju uz apmēram 150eiro. Domāju, ja būtu bijis metāla separators mainīt nāktos tikai ABS devēju.
Labojis AldisK uz 09-06-2015 01:02
 
Laacis_ar07
Pagudrošos,.Kad mācijos motorzāģus remontēt,tad man tika izskaidrots ka,c3 gultnis tiek likts vietās kur tas tiek uzpresēts,iepresēts jo!kad tas tev ir rokās ,tad ir brīvs ,kustās ,kā vecss,bet uzpresējot uz klokenes,un ieliekot uzkarsētā blokā,to saspiež no aukš un apakš,tur tā spēle pazūd,nu un protams apgriezieni,,husim242,bij 14800..,254tajai:13800 Bet nekas labāks kā pienākas moča darbībai nepatraucēs. Tagad gan jaunim zāgiem gan motocikliem viss tur iet ļuru ļuru! tapēc lai mēs vairāk tērētu naudiņu,nevis ar vienu brauktu viss mūž!
 
Juris2
Es zinu , kas ir C3! Auto ratu gultņiem ļoti bieži ir plastmasas,plastikāta seperators!
Vienkārši man jau ir tas gultnis un es par viņu esu samaksājis.... Es speciāli nepirku tādu , tā sanāca. Vispar jau motorzāģiem tiek no rūpnīcas likti gultņi ar plastikāta seperatoru. mazliet jau esu nomierinājies , vajadzētu būt ok Smile
 
Iet uz forumu: