Apskatīt tēmu
354 vs 360
|
|
uleens |
Ziņojums ievietots 14-07-2015 22:50
|
Member Ziņojumi: 59 Pievienojies: 15.02.12 |
Sveiki. Jautajums tads - kada ir atskiriba ir starp 354. modela dzineju no 360. modela dineja?
-Rolands-
250/559 1966.g |
|
|
rechijs |
Ziņojums ievietots 14-07-2015 23:28
|
Senior Member Ziņojumi: 254 Pievienojies: 27.12.13 |
Cik esmu piefiksējis, tad atšķiras galvu forma, un sajūga/pusautomāta mehānisms? Visādi citādi liekas līdzīgi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 15-07-2015 05:39
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
neitrálá slēdzis savādāks. |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 15-07-2015 07:56
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
354 modeļa dzinēja atšķirības no 360 modeļa man zināmās ir šādas: 1) Dzinēja bloks. Ir urbums kloķvārpstas starpgabala nostiprinšanai, eļļas noliešanas skrūves urbuma siena- ir biezāks lējums. 2) Kloķvārpsta - tās vaigi ir nedaudz biezāki. 3) Sajūga komplekts. 4) Kurbuļa ass. 5) Spidometra zobratiņš, mazāka diametra kā 360,634. 6) Kloķvārpstas starpgabals -pildītais un fiksējās ar skrūvi. 7) Virzuļi - atšķiras lējuma forma to lejasdaļā. Kā arī iepriekš citu minētais. PS. Pirmie 360 modeļi(daļa) tika komplektēti ar 354 modeļa blokiem. Uz motora bloka ir uzsists nr. 360-......, bet bloks ir no 354. Pats esmu divus tādus redzējis. Labojis Aigars_R uz 15-07-2015 08:34 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-07-2015 10:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Arī sajūga pusautomāta mehānisms ir cits. Motora blokiem atšķirās lējums- šķiet lieti smilšu formās.Kurbuļa vārpsta un saistītie loriņi arī citi. Man domāt, kulises vārpsta arī ir savādāka. |
|
|
uleens |
Ziņojums ievietots 02-03-2017 14:22
|
Member Ziņojumi: 59 Pievienojies: 15.02.12 |
Meklējot gaisa filtru uzdūros šādam te izpildījumam. Tas ir orģināls? -Rolands-
250/559 1966.g |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 02-03-2017 15:09
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Orģināls 353/354 modelim |
|
Iet uz forumu: |